B0tjeBuilder
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zullen zien wat de dokter zegt vandaag!
ik laat me AAS gebruik ff voor wat het is bij de dokter vandaag
heb om half 4 een afspraak
niet slim van je man, als je man genoeg bent om te juichen moet je ook man genoeg zijn om het te vertellen wanneer het er toe doet zoals nu!!

Als je nakuurt zoals iedereen het hier aanraadt dan hoef je niet bang te zijn dat je je eigen testosteronaanmaak naar de klote helpt. Behalve natuurlijk tijdens de kuur zelf. Dat zullen waarschijnlijk van die idioten zijn geweest die nog nooit van nakuren hebben gehoord.ok! ben net terug van de huisarts, heb hem ook verteld van mij AAS gebruik
mijn bloeddruk was daar 150/90 ofzo
had hem ook verteld dat ik me bloeddruk een beetje kan beinvloeden door bijv te zorgen dat ik heel rustig ben.
en dat ik bijv op bed een normale bloeddruk heb
hij zij dat ik ik me niet zo druk hoefte te maken om 2 redenen
reden 1) mijn bloeddruk was in rust normaal, dus een groot gedeelte van de dag zit me bloeddruk op normale waarde's en een hoop mensen hun bloeddruk verandert regelmaatig
reden 2) het zou ook white coat syndrome kunnen zijn omdat ik zo bewust bezig ben met de metingen dat je onbewust stresst
hij maakte zich ook geen zorgen om me bloeddruk zolang hij maar niet constant op 170 zit en gewoon zakt met rust
hij maakte zich meer zorgen om het feit dat hij meer mensen had gehad die AAS gebruikte. en dat hun lichaam geen eigen testosteron meer aanmaakte.
en hij rade mij aan bloed te prikken ergens tijdens me kuur. en na me kuur om te kijken hoe me lichaam er aan toe is.
en hij wou een ECG'tje draaien dinsdag om te kijken hoe het met me hart is (omdat ik toch wel regelmaatig druk op me borst heb) heb hem ook vertelt dat ik vroeger verslaafd ben geweest aan amfetamine
dus moet dinsdag ff terug komen! slik zo maar ff een paar tabs winny weer. en zet zo me 2e inject
heb nu bloeddruk van 135/85.
ga asperine en foliumzuur slikken in een poging om me bloeddruk laag te houden.
en NIKS geen zout alleen in me brinta zit zout, dat is wel minder btw... geen zout... je mag NIKS meer
en ben ff tijdelijk gestopt met roken
Ja hij reageert er top op inderdaad!
Ben blij voor je dat alles oke is.
En ik weet niet hoeveel je sinds je 20ste bent aaangekomen, maar ik ben zo een 40kg aan massa aangekomen, en heb al een redelijk vergroot hart, waarvan 1 kant minder hard z'n best deed. Dat was een typisch sport hart zei hij.
Als ik zou stoppen met trainen moest ik rustig afbouwen, het liefst onder begeleiding.
Niets zorgwekkends dus
en hij kon der ook niet echt een verklaring voor vinden.
wnr begon je met kuren?Ik heb wel vaker met bepaalde middelen een hoge bloeddruk gehad. Knallende koppijn, drukken gevoel op je hoofd en vaag, zweferig gevoel.
Gewoon een ongezond gevoel. Had er vooral veel last van met TestP TrenA combi.
Nu TestE en Bold, voel me kip lekker, net alsof ik niets neem!
Ps, ik woog 63 op me 20ste![]()