AndroidHealthClinic

Breaking News Hoge Raad verbiedt pedoclub Martijn

Dus alles waarvan jij en de gemiddelde Nederlander gechoqueerd raakt mag zich verenigen? Ik noem een voorbeeld als een poepcoïtus verenging.

Poepcoïtus doe je toch niemand kwaad mee? Elke ouder is bang als die weet van pedofielen in vereniging. Daarvoor vind ik het ook begrijpelijk dat het in strijd is met de openbare orde.

En ik heb het niet over de gemiddelde nederlander, maar 99% van de Nederlanders.

goed argument man! zelfde argument kan aangehaald worden om atheistische verenigingen te verbieden in de VS waar een grote meerderheid fundamenteel gelovige is:rolleyes:
(of in europa enkele decennia geleden)

Jij bent wel erg goed in totaal misplaatste vergelijkingen maken he.

Jij bent wel erg goed in totaal misplaatste vergelijkingen maken he.

het doet er niet toe wat de verenigingen zijn/doen als het gaat om het argument om een vereniging te verbieden einstein:eyes:
Jouw argument om martijn te verbieden is "er is waarschijnlijk niemand normaaldenkend die niet gechoqueerd raakt door wat er in die verenigingen wordt besproken en gedacht.", en als dat de reden is om een groep wettelijk te verbieden, mag deze reden mag deze reden gebruikt worden om andere (niet-vergelijkbaar in activiteiten) verenigingen te verbieden, de enige vereiste is dat ze beiden de regel schenden die je stelt in je argument om de eerste groepering te verbieden. (en dat doen atheistische verenigingen in de VS)
Nooit gehoord van het concept wettelijk precedent?:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Poepcoïtus doe je toch niemand kwaad mee? Elke ouder is bang als die weet van pedofielen in vereniging. Daarvoor vind ik het ook begrijpelijk dat het in strijd is met de openbare orde.

En ik heb het niet over de gemiddelde nederlander, maar 99% van de Nederlanders.

dat was je reden niet, je reden was dat de meerderheid vd bevolking gechoqueerd raakt vh gedachtengoed, dus die vraag is irrelevant.

Sorry maar ik ga m'n tijd niet verdoen aan een non discussie met jou.

Je weet toch wat 'ie bedoeld Angelus... Gechoqueerd raken =/= kwaad doen. Van stichting Martijn raken de mensen gechoqueerd, mede(en ik denk juist) omdat ze weten dat er misschien kwaad in de zin zit bij een van de leden. Met poepcoïtus oid. is dat obvious niet zo.

Blijft desalniettemin een welles-nietes discussie tussen regelneukertjes en mensen die een uitzondering maken.

Toch nog aardig wat pedo's op dit forum.

Je mag ook niks meer tegenwoordig.

Op zich toch niks mis met kinderen nken of wel, als de kinderen ook willen.

Het is trouwens wel een interessante discussie waarom god meisjes vana hun 12e geslachtsrijp maakt als Hij niet wou dat ze dan kinderen zouden krijgen.

K*t pedo

Meh, krijg ik het lidmaatschapsgeld nog terug denken jullie?

een pedo partij???? Only in Holland... :roflol:
:jk:

Jammer dat dat soort mensen niet in Iran zijn geboren. Ik ben normaal tegen de doodstraf, maar voor dit soort gestoorde mensen wil ik wel een uitzondering maken.

Sorry maar ik ga m'n tijd niet verdoen aan een non discussie met jou.
je trapt af met het nemen van een dump op het grondwettelijk recht van vrije meningsuiting en recht van vereniging, haalt vervolgens een 'foute analogie' argument aan terwijl het niet van toepassing is en eindigt met een "ik ga nie discussieren met jou".
Klasse vent jij:thumbs:
Je weet toch wat 'ie bedoeld Angelus... Gechoqueerd raken =/= kwaad doen. Van stichting Martijn raken de mensen gechoqueerd, mede(en ik denk juist) omdat ze weten dat er misschien kwaad in de zin zit bij een van de leden. Met poepcoïtus oid. is dat obvious niet zo.

Blijft desalniettemin een welles-nietes discussie tussen regelneukertjes en mensen die een uitzondering maken.

Van stichting 'American Atheists' raken de mensen gechoqueerd, mede (en ik denk juist) omdat ze weten dat er misschien kwaad in de zin zit bij een van de leden. Met poepcoïtus oid. is dat obvious niet zo.:rolleyes: Als je je aangetrokken voelt tot kinderen betekent dat niet dat je een kinderverkrachter bent, net zomin als dat het niet geloven in een god niet betekent dat je een satanaanbidder bent die de wereld wil zien branden;) (ongeacht dat respectievelijk in nederland als in de VS de meerderheid van de bevolking het tegendeel denken/geloven mbt beide kwesties)

zolang Martijn geen grootschalige kinderontvoeringen/verkrachtingen plant heeft niemand een recht om die organisatie op te doeken, zelfs niet als ze grote groepsmasturbatiesessies houden terwijl er foto's van (uiteraard geklede) kinderen op een diaprojector getoond worden:eyes:

Laatst bewerkt:
zolang Martijn geen grootschalige kinderontvoeringen/orgieën plant heeft niemand een recht om die organisatie op te doeken, zelfs niet als ze grote groepsmasturbatiesessies houden terwijl er foto's van (uiteraard geklede) kinderen op een diaprojector getoond worden:eyes:

Angelus, ik schrik van de manier hoe jij het weet te visualiseren en te beschrijven...
is er iets wat jij ons wilt vertellen? we kijken toch nergens meer van op bij jou..

Persoonlijk ben ik die vereniging ook liever kwijt dan rijk.
Sterker nog volgens mij zou iedere weldenkende* pedofiel niet willen dat coïtus met kinderen legaal wordt.

Maar nu wordt een vereniging ontbonden omdat 'tgeen waar ze voor strijden volgens de Hoge Raad
in strijd is met 'de openbare orde'. Da's een reden die voor mij aan bullshit gelijkstaat.

In een vereniging 'strijden' om iets wat, op dat, moment wettelijk niet is toegestaan ...
via de democratische weg wel toegestaan te krijgen is een groot goed.
(Wederom, voor de dipshits, ik ben deze specifieke vereniging ook liever kwijt dan rijk)

Omwille van wat de vereniging denkt en wilt bereiken wordt deze ontbonden;
niet om wat zij daadwerkelijk uitgevoerd. Dát is 't verwerpelijke aan deze uitspraak.

Om maar een vergelijking te trekken:
Een tijd geleden was 't homohuwelijk nog niet toegestaan. Wanneer de organisaties die daarvoor
hebben gestreden ook niet hadden mogen bestaan, was de situatie gelijk gebleven.
(Voor de dipshits, ik vergelijk hiermee niet homocoïtusualiteit met pedofilie, alleen 't illegaal/legaal worden deel.)

Dus ja laat 't, in mijn ogen, verwerpelijke Martijn maar bestaan zolang ze de wet niet overtreden.
Hetgeen wat we ermee behouden is mij meer waard dan 't verdwijnen van de bovengrondse versie van Martijn.
(De ondergrondse versie zal gezellig blijven z'n ding blijven doen)

*Er zijn genoeg pedofielen die snappen dat wat zij naar kinderen toe voelen gewoon verwerpelijk is.

Terug
Naar boven