- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet hoe het bij jouw zat, maar ik weet al vanaf mijn 2e leerjaar dat mijn anus niet gemaakt is om er een grote lul in te steken.

De discussie stopte al toen je me persoonlijk aanviel.altijd leuk als iemand die in de hoek zit ipv als een man zn ongelijk toe te geven de discussie stopt met een retardpost.
http://i.imgur.com/A4iDl.jpg
ook van toepassing op jou, ook al ben je geen christen![]()
Wat is dan je punt aangezien dit dus niet opgaat in onze samenleving?
dat gaat NIET op voor onze samenleving, omdat hier geen sprake is van aanvaarding van pedocoïtusualiteit, sluit echter niet uit dat als dit wel aanvaard zou worden dat het helemaal geen invloed zou hebben op het functioneren van het individu.
Die eiland-analogie sloeg ook puur om het 'moreel argument' van patje onderuit te halen, gezien ik vrij zeker ben dat een meerderheid vd bevolking te dom is om in te zien dat coïtusuele handelingen met een kind niet in elke context schadelijk zullen zijn (en dus niet verwerpelijk is).
De discussie stopte al toen je me persoonlijk aanviel.
Angelus zei:Je bent wel in vorm vandaag met je kant noch wal rakende vergelijkingen.
jij bent gewoon te dom en ziet vergelijkingen waar die er niet zijn en slaagt er keer op keer in het punt van mijn posts te missen![]()
Geef hem nou maar gewoon gelijk, hij blijft toch net zo lang doorzeuren en door etteren tot de ander opgeeft.
Het enige wat hij vervolgens bereikt heeft is de laatste post in een topic, verder niets.
goed argument man! zelfde argument kan aangehaald worden om atheistische verenigingen te verbieden in de VS waar een grote meerderheid fundamenteel gelovige is
(of in europa enkele decennia geleden)
nee, eddine wilt net dat die zich NIET mogen verenigen![]()

gelukkig ben jij er nog op dit forum bascross, en dat meen ik oprecht!Toch wel schokkend dat een groot deel van de posters het mooi vindt dat de Hoge Raad op deze gronden verenigingen kan verbieden. Dat het om een pedovereniging gaat is totaal niet relevant. Het gaat om de argumenten die worden aangedragen voor het verbieden van de vereniging.

gelukkig ben jij er nog op dit forum bascross, en dat meen ik oprecht!![]()
Ooh ja want als je niet eens bent met de anti-pedo's ben je automatisch een pedo![]()
Op zich toch niks mis met kinderen nken of wel, als de kinderen ook willen.
Ik hoop dat dit niet serieus is? Het idee achter het verbod op pedofilie is net dat kinderen geen volwaardige toestemming kunnen geven.
Dit impliceert natuurlijk niet dat ik achter de beslissing van de Hoge Raad sta.
waarom is er "volwaardige toestemming" nodig voor het strelen van de penis/vagina terwijl dat niet nodig is voor het strelen van het hoofd? (en daarbij doel ik dus LOS van maatschappelijke context)
je hebt mn ninja edit gemist:Ooit al volwassenen tegengekomen die een trauma hebben overgehouden aan strelen van het hoofd in de kinderperiode? Overigens kan je zo'n dingen niet los van een maatschappelijke context zien.
waarom is er "volwaardige toestemming" nodig voor het strelen van de penis/vagina terwijl dat niet nodig is voor het strelen van het hoofd? (en daarbij doel ik dus LOS van maatschappelijke context, anders kom je uit op een cirkelredenering -> pedocoïtusualiteit is verboden/frowned upon omdat pedocoïtusualiteit verboden/frowned upon is)
ik ben het volledig met je eens, vandaar dat ik ook niet vind dat pedocoïtusualiteit niet vanaf morgen gelegaliseerd moet worden.Je ninja edit is correct wanneer je de mens beschouwt als een puur individueel gegeven, los van enige maatschappelijke/sociale context. Ik geloof niet dat dat kan.
Zo'n vereniging is namelijk een stap in de goede richting -> minder sociaal stigma -> minder zware trauma's, met als resultaat dat achter x 100 jaar er GEEN trauma's meer zijn van pedocoïtusualiteit, enkel nog van verkrachtinghelemaal niet, in deze maatschappij is het ENORM schadelijk om coïtus met een kind te hebben, nergens heb ik het tegendeel beweerd. Ik zei enkel dat het niet (bewezen) inherent schadelijk is voor een kind (lees: los van omgeving/opvoeding).
Vandaar dat het dus absurd is om een vereniging te verbieden die streeft naar maatschappelijke aanvaarding![]()

Zo'n vereniging is namelijk een stap in de goede richting -> minder sociaal stigma -> minder zware trauma's, met als resultaat dat achter x 100 jaar er GEEN trauma's meer zijn van pedocoïtusualiteit, enkel nog van verkrachting![]()
Zouden een clubje kunnen oprichten dat streeft naar maatschappelijke aanvaarding hiervan.

gaat niet, want daar vind je geen leden voor, dat zou namelijk betekenen dat de leden vinden dat ze zelf ook verkracht mogen worden door bubba.![]()
Zo'n vereniging is namelijk een stap in de goede richting -> minder sociaal stigma -> minder zware trauma's, met als resultaat dat achter x 100 jaar er GEEN trauma's meer zijn van pedocoïtusualiteit, enkel nog van verkrachting![]()
.