dat gaat NIET op voor onze samenleving, omdat hier geen sprake is van aanvaarding van pedocoïtusualiteit, sluit echter niet uit dat als dit wel aanvaard zou worden dat het helemaal geen invloed zou hebben op het functioneren van het individu.
Die eiland-analogie sloeg ook puur om het 'moreel argument' van patje onderuit te halen, gezien ik vrij zeker ben dat een meerderheid vd bevolking te dom is om in te zien dat coïtusuele handelingen met een kind niet in elke context schadelijk zullen zijn (en dus niet verwerpelijk is).
weet niet hoe het bij jou zat, maar ik weet al vanaf het 2de leerjaar dat wrijven over de top van mn pik mij een goed gevoel geeft (ook al kon ik op mn 6-7 jaar nog niet klaar komen)
Vrij zeker dat als ik op een onbewoond eiland zat met een oudere persoon, dat ik er op die leeftijd niks op tegen zou hebben om samen wat coïtusuele handelingen te verrichten

(en dat betekent niet keihard kontbonken, gezien jij kennelijk de neiging hebt om mijn posts gewoon maar naar believen te interpreteren)
helemaal niet, in deze maatschappij is het ENORM schadelijk om coïtus met een kind te hebben, nergens heb ik het tegendeel beweert. Ik zei enkel dat het niet (bewezen) inherent schadelijk is voor een kind (lees: los van omgeving/opvoeding).
Vandaar dat het dus absurd is om een vereniging te verbieden die streeft naar maatschappelijke aanvaarding