XXL Nutrition

Nieuws Holleeder te gast bij College Tour

Wat mij betreft, mag er morgen een liquidatie plaats vinden :)
zijn we van die aandachtsh**r af........

+1 gaat nergens over mensen vergeten volgens mij dat het een van de grootste criminelen ooit is.

Volgens mij zijn die hartkwalen etc ook gewoon gespeeld om eerder vrij te mogen komen want hij zou nu al meer dan een jaar dood moeten zijn.

+1 gaat nergens over mensen vergeten volgens mij dat het een van de grootste criminelen ooit is.

Volgens mij zijn die hartkwalen etc ook gewoon gespeeld om eerder vrij te mogen komen want hij zou nu al meer dan een jaar dood moeten zijn.

Hartkwalen spelen :roflol: we leven niet in de romeinse tijd hoor knul.

Hartkwalen spelen :roflol: we leven niet in de romeinse tijd hoor knul.

ik volg je niet? en volgens mij besef je niet hoeveel invloed zo iemand als holleeder heeft als die iets wilt bereiken.

Het is een standaard iets om bepaalde kwalen voor te doen Geurt Roos deed precies hetzelfde.

Hij bedoeld denk ik dat je het niet kan faken, volgens mij heeft die vent ook een operatie gehad van bijna 12 uur ik denk niet dat je zoiets faked hoor.

ik volg je niet? en volgens mij besef je niet hoeveel invloed zo iemand als holleeder heeft als die iets wilt bereiken.

Het is een standaard iets om bepaalde kwalen voor te doen Geurt Roos deed precies hetzelfde.

Hoe kan je hartkwalen nou faken :roflol:
denk je dat daar niet enig medisch onderzoek of iets aan te pas is gekomen
oh lawd

zijn wel een stuk ergere criminelen geweest in NL

Holleeder zal zijn zwakke gezondheid niet veinsen maar hij heeft het wel iets ernstiger doen voorkomen toen hij dat liet weten aan Peter R. de Vries.

Holleeders hart kapot
Holleeder heeft 'een hele apotheek aan pillen in zijn zak', zegt De Vries. De man lijdt aan een hartkwaal, waardoor nog slechts een kwart van zijn hart functioneert. 'Zijn hart is helemaal kapot.' Holleeder is daardoor snel moe, en moet 's middags twee uur slapen om de dag door te komen. Door de toestand van zijn hart, heeft Holleeder een zeer lage levensverwachting, zegt De Vries.

Hij is alleen maar drukker geworden met stukjes schrijven, scootertje rijden en optreden bij een tv show. Nummers opnemen met Lange Frans en Mick Harren.

Zijn doktoren mogen (en willen vast ook niet) niet lekken dus hij kan zelf bepalen hoe hij het brengt.

nogmaals je beseft niet hoeveel invloed deze man kan hebben als die dat wilt.

Get real.

iig, de mensheid heeft wel ergere dingen aangericht dan Willem Holleeder, voor verkrachters en pedofielen, of mensen die oude vrouwtjes beroven heb ik geen greintje medeleven, wat Holleeder aangericht heeft bij mensen die zich zelf in het criminele circuit gemengd hebben vind ik dus een stuk minder erg, het is winnen en verliezen.

WTF? Als dit waar is heeft Holleder een meningsverschil met Soerel. Dan kan hij beter direct verkassen naar het buitenland.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f134/roddel-achterklap-d*ck-vrij-slaat-holleeder-321653/

Terug
Naar boven