MuscleMeat

Nieuws Holleeder te gast bij College Tour

Vandaar dat ze gepakt zijn ?!
zo slim.......

Dat was meer de schuld van de vriendin van van Hout (zus van Holleeder) die belde te lang met Cor waardoor ze het nummer konden traceren. Maar ze waren alang verdacht door andere omstandigheden. Het niet gepakt worden was geen eens een optie, alleen wanneer. Je kunt niet zomaar een Bner ontvoeren, het losgeld krijgen en vervolgens het land verlaten zonder dat iemand je ervan verdenkt. Met Cor van hout bedoel ik hoe de ontvoering is bedacht en uitgevoerd, op zeer professionele en doordachte wijze.

Hahahaha wat een geweldig filmpje

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 19:52 ----------

'de wet moet gerespecteerd worden'

Dan was die allang dood geweest, schijt heb je aan je zeikerige buurman, niet aan een stel mensen die zonder pardon iemand kunnen laten omleggen.

Iedereen van de Amsterdamse onderwereld is zo'n beetje dood, voor wie moet hij nog bang zijn dan. Daarnaast is het nooit bewezen dat hij erachter zit, dus hoeft hij ook niet te vrezen voor mensen die hem verdenken, en dan nog, het is Willem Holleeder, voor wie moet hij nou bang zijn, het zal eerder andersom zijn denk ik.

Barry Mieremet misschien?
Zit nu vast omdat die ook in de voetsporen van zijn pa is getreden.
We weten niet wat Holleeder allemaal gedaan heeft, maar hij word van veel liquidaties verdacht.
Denk dat het er toch behoorlijk beroerd uit ziet voor Holleeder, want het zijn niet de kleinste waar hij problemen mee had en daar zitten altijd mensen als in familie of belandhebbende achter die uit zijn op wraak.

Ben benieuwd wanneer Sreten Jocic de rekening betaald wilt zien.

Een master in knuffelmarrokaans ;)

komt die niet pas in 2025 vrij?

Uiterlijk ja. Die gek schijnt zich continu proberen vrij te kopen en vorige week ergens bijna uitgebroken te zijn. Buiten dat alles begint hij weer meer zeggenschap in Nederland af te dwingen nu Soerel en anderen vast zitten. Je zou verwachten dat zijn vriendjes lekker zelf zouden gaan spelen en hem laten zitten maar er word kennelijk nog naar m geluisterd om 1 of andere reden.

Hahahaha serieus mooiste moment van dat hele programma.

Die Willempie ziet er wel gevaarlijk uit als je goed naar zijn gezicht kijkt.

hahahaha

volgens mij ben je een beetje in de war

Ik hoorde dat die Turk uit het publiek vandaag was gevonden in Oud zuid, doorzeeft door kogels

Die Holleeder houdt gewoon van alle aandacht nu. En allicht probeert hij nu een beetje de zielige jongen uit te hangen. Zolang hij maar zijn centjes krijgt en er zelf beter van wordt.

Wat mij betreft, mag er morgen een liquidatie plaats vinden :)
zijn we van die aandachtsh**r af........

Terug
Naar boven