MVE
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 20%
Jo,
Ik wil graag een home gym beginnen. Ik ben me momenteel aan het oriënteren op spullen en heb daarbij een aantal vragen.
De belangrijkste is de vloer van de ruimte waar de home gym moet komen te staan. Hier ligt laminaat op en kan er niet zomaar uit (ik woon nog bij mijn ouders). Ik heb dus bepaalde vloermatten of ander materiaal nodig voor onder het powerrack en om te deadliften. Kan iemand vertellen wat voor matten hier het best geschikt voor zijn?
De ruimte is ongeveer 15 m2. Niet heel erg groot maar wel voldoende voor hetgeen wat ik hieronder opsom lijkt me?
De spulletjes die ik tot nu toe tegen ben gekomen:
Power Rack: PowerMark 475R Power Rack (€ 284,38)
Olympische halterset: Kroon OP-140 Iron Olympic Plate Set (€ 272,88)
Bench: PowerMark 328 Verstelbare Bank (€ 83,13)
Zijn de spullen van Helisports in goede prijs/kwaliteitverhouding of zouden jullie liever een andere leverancier of andere spullen aanraden? Wellicht vergeet ik nog iets?
Thanks!
Ik wil graag een home gym beginnen. Ik ben me momenteel aan het oriënteren op spullen en heb daarbij een aantal vragen.
De belangrijkste is de vloer van de ruimte waar de home gym moet komen te staan. Hier ligt laminaat op en kan er niet zomaar uit (ik woon nog bij mijn ouders). Ik heb dus bepaalde vloermatten of ander materiaal nodig voor onder het powerrack en om te deadliften. Kan iemand vertellen wat voor matten hier het best geschikt voor zijn?
De ruimte is ongeveer 15 m2. Niet heel erg groot maar wel voldoende voor hetgeen wat ik hieronder opsom lijkt me?
De spulletjes die ik tot nu toe tegen ben gekomen:
Power Rack: PowerMark 475R Power Rack (€ 284,38)
Olympische halterset: Kroon OP-140 Iron Olympic Plate Set (€ 272,88)
Bench: PowerMark 328 Verstelbare Bank (€ 83,13)
Zijn de spullen van Helisports in goede prijs/kwaliteitverhouding of zouden jullie liever een andere leverancier of andere spullen aanraden? Wellicht vergeet ik nog iets?
Thanks!

) met een 3mm dikke rubbermat erover heen dit werkt perfect en dempt erg goed. Echter raad ik je aan gewoon rubberen tegels of een hele rubberen vloer neer te leggen. Deze 2 platen werken voor mij toevallig erg goed wegens ruimte gebrek en het niet waard was een hele vloer neer te leggen.