AndroidHealthClinic

homebrew

MesoXXL

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Wie heeft er ervaring met 0.22um PVDF filter voor homebrew. Ik las er wat over op US boards. Is het vergelijkbaar met die milipoure filters voor op een spuitje ?

Ik heb ook een 0.22 um MCE filter besteld. Voor mensen die niet weten wat dit is, dit zijn filters voor een vacuumsysteempje ipv een spuit+milipourefilter systeem.

deel aub jullie ervaring!

Ik heb wel eens zitten kijken naar van die topics op forumboards, maar tot mijn grote verrassing staan er een aantal hele uitgebreide threads op reddit, daar zou je echt eens naar moeten kijken want daar staan de meest uitgebreide guides en van alles en nog wat mbt homebrew. Zitten daar echt een paar jokers die een heel life-time assortiment ff hebben gelogd enzo. Misschien dat je daar ook beter met je vraag terecht kan. Kan even niet meer direct achterhalen of het nou r/steroids was, maar als je even googlet kom je er vanzelf wel denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb het gezien op reddit. Alleen ik begreep van een collega die sommige recepten had geprobeerd dat het niet altijd klopt. Bijvoorbeeld het recept voor 400mg/ml teste etc. En primo 200mg/ml ging ook niet. Dus ik ben een beetje huiverig. Maar goed, gewoon proberen dan zie ik het vanzelf. Thanks

Ja ik heb het gezien op reddit. Alleen ik begreep van een collega die sommige recepten had geprobeerd dat het niet altijd klopt. Bijvoorbeeld het recept voor 400mg/ml teste etc. En primo 200mg/ml ging ook niet. Dus ik ben een beetje huiverig. Maar goed, gewoon proberen dan zie ik het vanzelf. Thanks
Ik ken de context niet en ben geen scheikundige, maar weet wel dat qua oplossingen van werkzame stof in oliën je tegen een bepaalde max aan loopt. Als je op een gegeven moment meer probeert erin op te lossen zeg maar, dan slaat het gewoon neer. Daarom is Primo ook bijna eigenlijk alleen maar in 100mg/ml verkrijgbaar, omdat dat echt heel snel al kristalliseert als je probeert meer mg/ml erin te krijgen (weet de exacte cijfers niet maar dacht dat dit zo rond de 140mg/ml al soms was bij primo). Ik kan me dus goed voorstellen dat het bij Test ook wel een keer ophoudt als je ver boven de 300mg/ml gaat. En al zou je wel hoog gedoseerde oplossingen weten te brouwen, dan moet je nog maar afwachten of je niet bizarre pip krijgt doordat het misschien eenmaal in je spier alsnog gewoon te veel lijkt te zijn met alle gevolgen van dien. Ik denk dat wat dat betreft 300mg/ml een mooie home-brew verhouding is voor iets als test-e. Primo is nou eenmaal gewoon een kutcompound wat betreft het brouwen.

Terug
Naar boven