- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
ik heb de afgelopen tijd weer een nieuwe homegym opgebouwd. en dit is wat ik nu op dit moment heb:
-olympische halterstang 220 cm
-rubber gewichtschijven bestaande uit 4x25, 2x20, 2x15, 2x10, 2x5, 2x2.5 , 2x1.25
-powermark 415 squatrek(heeft ook dip steunen)
-power pivot core trainer
-dip riem
-schijven rek
-foamroller
-kettlebell 28kg
-pull up stang (nog een oude)
dit is een lijstje van spullen waar ik over na zit te denken om eventueel nog(voor een deel) aan te schaffen.
-nieuwe stevigere pull up stang
-losse verstelbare bench
-magnesium
-straps
-rubber vloer matten
-chains
-bands
-dumbels (en dan de keuze tussen ''echte'' dumbels. of korte 50 mm stangen. maar daar moet ik dan ook wel weer meerdere kleine schijven bij kopen om de dumbels te laden.
- verstelbare plyo box ook om voor box squats te gebruiken. weet alleen niet tot hoever ik dan de maximale belasting kan opzoeken.
als er iemand tips/adviezen heeft voor bepaalde producten wel of juist niet aanschaffen hoor ik dat graag.
ook tips over dingen die ik zelf niet heb opgenoemd zijn welkom
alvats bedankt!
-olympische halterstang 220 cm
-rubber gewichtschijven bestaande uit 4x25, 2x20, 2x15, 2x10, 2x5, 2x2.5 , 2x1.25
-powermark 415 squatrek(heeft ook dip steunen)
-power pivot core trainer
-dip riem
-schijven rek
-foamroller
-kettlebell 28kg
-pull up stang (nog een oude)
dit is een lijstje van spullen waar ik over na zit te denken om eventueel nog(voor een deel) aan te schaffen.
-nieuwe stevigere pull up stang
-losse verstelbare bench
-magnesium
-straps
-rubber vloer matten
-chains
-bands
-dumbels (en dan de keuze tussen ''echte'' dumbels. of korte 50 mm stangen. maar daar moet ik dan ook wel weer meerdere kleine schijven bij kopen om de dumbels te laden.
- verstelbare plyo box ook om voor box squats te gebruiken. weet alleen niet tot hoever ik dan de maximale belasting kan opzoeken.
als er iemand tips/adviezen heeft voor bepaalde producten wel of juist niet aanschaffen hoor ik dat graag.
ook tips over dingen die ik zelf niet heb opgenoemd zijn welkom
alvats bedankt!

Laatst bewerkt:

en deze is ook in 6 posities de verstellen. lijkt me heel handig voor box squats. en springen kan ik toch niet voluit. want alles van 90 cm en hoger stoot ik mijn hoofd als ik helemaal rechtop ga staan. en dan zit ik nog lang niet op mijn maximale sprong hoogte.