MuscleMeat

homegym uitbereiden. wat wel en wat niet?

• Topic Starter Topic Starter
weet iemand trouwens, als je met 50mm laadbaren dumbels traint. zis het dan nog te doen om ze met 5kg te laden. of zijn die al wat aan de grote kant en kan je beter met 2.5 en 1,25 werken? of zou dat qua merk ook nog veel uitmaken?

wie is jarno? :rolleyes:

ik heb de afgelopen tijd weer een nieuwe homegym opgebouwd. en dit is wat ik nu op dit moment heb:

-olympische halterstang 220 cm
-rubber gewichtschijven bestaande uit 4x25, 2x20, 2x15, 2x10, 2x5, 2x2.5 , 2x1.25
-powermark 415 squatrek(heeft ook dip steunen)

-power pivot core trainer
-dip riem
-schijven rek
-foamroller
-kettlebell 28kg
-pull up stang (nog een oude)

Als je een verstelbaar bankje koopt en het tussen je squatrek schuift..
Dan koop je enkel een bankje en maak je er een benchpress mee...

Zoals dit hier:
SMR1000-1.jpg

Als je een verstelbaar bankje koopt en het tussen je squatrek schuift..
Dan koop je enkel een bankje en maak je er een benchpress mee...

Zoals dit hier:
SMR1000-1.jpg

ja zoiets ga ik ook doen :) heb waarschijnlijk al iets via marktplaats gevonden. dus dat bankje komt wel goed. ben nu eigenlijk het meeste opzoek naar bumbells en rubberen matten /tegels

zaterdag ga ik een bankje aanschaffen :) een powermark420

maar zit te twijfelen wat daarna de volgende aanschaf zal zijn. 50 mm dumbells plus een zooi kleine schijven. of rubber matten. bij welke bestelling dan ook doe ik ook sowieso een doosje magnesium. wat denken jullie?

ik zou enkel de magnesium kopen. Eventueel de rubber matten als het echt nodig is. Voor de rest zou ik sparen voor een betere barbell (de mijne is echt wel low budget). Dumbbells zijn duur speelgoed voor als je klaar bent met squatten en deadliften en normaal ben je dan te moe om nog veel te doen. ;) :p

ik zou enkel de magnesium kopen. Eventueel de rubber matten als het echt nodig is. Voor de rest zou ik sparen voor een betere barbell (de mijne is echt wel low budget). Dumbbells zijn duur speelgoed voor als je klaar bent met squatten en deadliften en normaal ben je dan te moe om nog veel te doen. ;) :p

haha ik heb al een redelijk goede barbell :)
en voor dumbells schaf ik dan gewoon de 50 mm korte stangen aan. want echte dumbells zijn idd veels te duur. rubber matten vind ik sowieso wel nodig( zolder met laminaat vloer) dus das wel handig

Ziet er mooi uit

die plyoboxes:gewoon je fantasie laten werken en zelf maken (met mdf platen bvb) zal veel goedkoper uitkomen.

ja die plyobox komt wel goed!

wil nu gaan sparen voor een grote aankoop bij strengtshop denk ik.
schijnbaar is engeland goedkoper dan duitsland. alleen ik moet mijn oude pull up bar nog van de muur krijgen....

heb 2e hands een squat box en 20kg gewichtvest gekocht :)

volgende aankoop word denk ik als 1e rubber matten.
[Link niet meer beschikbaar]
of
http://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-platforms/
fitness seller is bij dezelfde hoeveelheid vierkante meter wel duurder. en maar een halve cm dikker. dus denk dat het strengthshop word.

ook probeer ik zo snel mogelijk een zooitje kleine 50 mm schijven voor mijn dumbbells en magnesium aan te schaffen.
bands heb ik van mijn lijstje afgehaald, chains lijken me wel grappig voor over een tijdje misschien.

rubber matten en magnesium bij strentshop besteld. en bumperplates van iemand hier via het forum gekocht. :) rubber matten moeten nog wel binnen komen. ook is mijn squat box nog onderweg die ik 2e hands gekocht heb. ook via het forum.

nu nog een opberg rek voor mijn bumperplates aanschaffen.
of
en dan het rek.
daarna miss mijn huidige rek vervangen voor een rogeu s1 rek met spotters

Terug
Naar boven