XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

• Topic Starter Topic Starter
nacht 6: Val van een natie

De laatste leider van het geallieerde rijk staat op, hij heeft erg slecht geslapen wetende dat de rest van zijn koninkrijk in duigen is gevallen. De deurbel gaat, voor de stoep ziet hij het slechte nieuws al, er staan wat duistere Chinese figuren hem al op te wachten. Het enige waarvan die baalt is het feit dat zijn haar bekritiseerd werd in de Daily Mail voor de zoveelste keer.

De Chinezen brachten hem voor de voeten van de Chinese leider die zolang op deze kant had gewacht om toe te slaan. Koppie rolde al snel hoor jongens en meisjes. Datzelfde koppie mocht heel lang voor de ingang van de verboden stad staan als symbool van hun aankomende wereldheerschappij.

De keuze van Cameron die nacht overigens was niemand minder dan SteenSteen die alweer bechermd was zodat het 1 en al droevenis is daar.

David Cameron is dood, hij was het laatst overgebleven van zijn groepering waardoor we nog 4 burgers over hebben en 3 spelers van de NWO. Laatste dag dus vandaag mensjes waarschijnlijk
Wengstertje was de laatste leider

Stemmen tot 22.00 vandaag weer maar he

Gaat goed hier

nice!

HillR. verder geen leads lijkt me..?

Ik ga wederom op rockofages[/b]

Niemand die me zal geloven.. De bescherming die ik wauter heb gegeven was voornamelijk vanwege het oprollen van het andere slechte team, ik wist dat hij er toch wel uit zou gaan op enig moment.

De burgers hebben mij meer dan nodig! Keep that in mind!

Ik ga wederom op rockofages[/b]

Niemand die me zal geloven.. De bescherming die ik wauter heb gegeven was voornamelijk vanwege het oprollen van het andere slechte team, ik wist dat hij er toch wel uit zou gaan op enig moment.

De burgers hebben mij meer dan nodig! Keep that in mind!

Geloof er niks van

HillR

Sorry schatje :heart: HillR

Oké dit klinkt wel raar :p

Hillr it is.

Alleen de drie bad guys van de nwo zijn nog over.. En vier burgers.
Hoe kan ik dan een onderdeel zijn van wauters team? Die is al helemaal opgerold.

Ik heb hem alleen gebruikt om de andere badguys er uit te stemmen.

Anyways. De 3 nwo'rs zullen wel op mij stemmen. Houdt in dat er 3 burgers met mij mew moeten gaan om de anderen er uit te stemmen, mijn inziens sws Rock en Virusje. Als jullie daarop mee willen gaan? Ik denk dat Virusje de biggest badguy is virusje

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Alleen de drie bad guys van de nwo zijn nog over.. En vier burgers.
Hoe kan ik dan een onderdeel zijn van wauters team? Die is al helemaal opgerold.

Ik heb hem alleen gebruikt om de andere badguys er uit te stemmen.

Anyways. De 3 nwo'rs zullen wel op mij stemmen. Houdt in dat er 3 burgers met mij mew moeten gaan om de anderen er uit te stemmen, mijn inziens sws Rock en Virusje. Als jullie daarop mee willen gaan? Ik denk dat Virusje de biggest badguy is virusje

Oh en Punjab dus :mad:

Als jullie mij er vanavond uitstemmen hebben de burgers verloren. De nwo zal vannacht een burger killen, en dan zijn er van elke groep nog maar twee. Wees verstandig.

Zoals ik al zei, ik heb wauter alleen beschermd (!!) om er voor te zorgen dat hij me 'snachts liet leven, en omdat hij altijd erg overtuigend is in de stemming en iedereen hem graag volgt.

Op Rock gaan is onlogisch. Ook op Hill gaan is onlogisch omdat Hill er geen enkele goede reden voor had om Wauter te verdedigen, omdat zij dus dacht dat hij burger was. Ik heb het idee dat Rock onschuldig is.

Punjab, Fred22, Tremendes en Virusje blijven dus over.

Fred probeerde me er meteen al uit te bonjouren, Virusje heeft nergens eigenlijk een argument bij gegeven en Punjab kwam altijd achteraan met stemmen. Trem heb ik niets bijzonders over.

Gebaseerd hierop ga ik op Virusje, burgers volg me

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Bij nader inziens verander ik naar Fred22

Op Rock gaan is onlogisch. Ook op Hill gaan is onlogisch omdat Hill er geen enkele goede reden voor had om Wauter te verdedigen, omdat zij dus dacht dat hij burger was. Ik heb het idee dat Rock onschuldig is. Punjab, Fred22, Tremendes en Virusje blijven dus over. Fred probeerde me er meteen al uit te bonjouren, Virusje heeft nergens eigenlijk een argument bij gegeven en Punjab kwam altijd achteraan met stemmen. Trem heb ik niets bijzonders over. Gebaseerd hierop ga ik op Virusje, burgers volg me ---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ---------- Bij nader inziens verander ik naar Fred22

Ik ben goodguy, kan niet echt tegenargumenten geven daarvoor. Maar ik ben goed:p
Spanning en stennis scheppen is altijd leuk, steensteen!

Ik ben goodguy, kan niet echt tegenargumenten geven daarvoor. Maar ik ben goed:p
Spanning en stennis scheppen is altijd leuk, steensteen!

Ik weet niet waar je heen wil, want de NWO zijn de enige badguys die over zijn en die probeerde me te vermoorden :o

HillR

Leg is uit?

Wauter was de laatste van zijn groep. Hill kon Wauter dus niet beschermen vanuit Cultmotief. Wauter zou 50/50 kans hebben dat er iemand van NWO uit zou gaan of een burger, dus het is ongelooflijk naïef om te denken dat Hill een cult is.

Ik weet niet waar je heen wil, want de NWO zijn de enige badguys die over zijn en die probeerde me te vermoorden :o
Ik heb nooit op je gestemd, ik wil je ook niet dood hebben? Vond je alleen verdacht in het begin :o Ik zou maar op iemand anders stemmen, i.p.v. mij:( Dan zal het dus hillr of virusje zijn.

Steensteen "Morgen Hill eruit en dan is dat kamp opgeruimd :)" , heeft Hill je een berichtje gestuurd dat dat niet verstandig is, dat het zo te veel op valt dat jullie cults zijn? Waarom is Hillr ineens geen optie meer terwijl je dat gisteren nog zei?

Jammer dat ik dood ben maar had afgelopen 3 dagen ook niet echt een waarde :P succes iedereen nog

Wat is deze.. Vond je mijn nachtelijke bezoekjes niet gezellig?

Als jullie mijn vorige posts lezen is het toch duidelijk dat de burgers mij nodig hebben? Degene die op mij stemmen zijn duidelijk cults! Als ik er uitgestemd wordt, wint de nwo.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Ik heb nooit op je gestemd, ik wil je ook niet dood hebben? Vond je alleen verdacht in het begin :o Ik zou maar op iemand anders stemmen, i.p.v. mij:( Dan zal het dus hillr of virusje zijn.

Steensteen "Morgen Hill eruit en dan is dat kamp opgeruimd :)" , heeft Hill je een berichtje gestuurd dat dat niet verstandig is, dat het zo te veel op valt dat jullie cults zijn? Waarom is Hillr ineens geen optie meer terwijl je dat gisteren nog zei?

Burgers mogen niet met andere spelers communiceren. Lees mijn post nou eens even goed door....
Houd er overigens rekening mee dat de cults weten wie in hun kamp zitten. Alleen wij burgers tasten in het donker.

Zoals ik al zei lijkt het mij toe dat rock, pun en virusje de overgebleven slechterikken zijn. Doe daar wat mee als jullie mij vanavond opofferen

5114093.jpg

Terug
Naar boven