Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Zoals ik al zei, aan kinderen in disfunctionele gezinnen kan spijtig genoeg niets/weinig aan gedaan worden.Is het beter om kinderen op te laten groeien in een weeshuis of disfunctionele gezinnen (drugsgebruik, nalatigheid, etc.) dan ze te laten opgroeien in een homogezin? Als je serieus een antwoord wilt geven op die vraag ga je vergelijken tussen kinderen die opgegroeid zijn in dergelijke situaties en kijken wat hun standpunten zijn. Niet uit persoonlijke aversie tegen homocoïtusualiteit een antwoord voor hun verzinnen.
Een kind vrijwillig in een disfunctionele/abnormale (homogezin bedoel ik hierbij) te zetten is gewoon verkeerd
Een weeshuis is niet ideaal (weer kan hier niets vrijwilligs aan gedaan worden), maar een homogezin is niet veel beter, dus dit is gewoon kiezen tussen 'the lesser of 2 evils'.
Heb je enig idee hoe lang adoptiewachtlijsten wel niet zijnGeadopteerde kinderen hebben niet bepaald de gezinnen voor het uitkiezen. Denk dat de meeste al blij zouden zijn op te groeien in een liefdevol gezin.
belgen moeten soms zelfs kinderen uit het buiteland adopteren omdat er geen uit eigen land 'beschikbaar' zijn
deze laatste zin kan fout zijn, het gewoon mijn algemene indruk dat dit zo is, ik weet namelijk niet de effectieve statistieken ivm adoptie.

?