Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slap excuus

WEG MET DE fl**kers
het is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.

misschien niet helemaal met elkaar te vergelijken:
- Burka verbod voor islamvrouwen?
............., steek het in u hol,enz. maar val anderen daarmee niet lastig![]()
En dan wat betreft vrouwen die deze wél wensen te dragen. Opzich aardig bedacht, maar groot manco lijkt me het verschil in 'aangeborenheid', danwel natuurlijkheid van homocoïtusualiteit en de kledingkeus die de burqa is. Een burqa is in dat opzicht een ritueel. Daarbij gaat het burqa verbod niet op voor de huis- en slaapkamer (wat me relevant lijkt voor een huwelijk, of strafbaarheid. Openbare coïtus is sowieso strafbaar) en een burqadraagster wordt niet de huwelijkse rechten ontzegd.

Nee,Deze keer sta ik aan jou kant klusmier WEG MET DE fl**kers
Waarom? homocoïtusualiteit is een ziekte het is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.
Nee,
geloof is een ziekte.
En telkens proberen verschillende van deze ziektes elkaar uit te roeien en telkens falen ze... helaas

Deze keer sta ik aan jou kant klusmierWEG MET DE fl**kers
Waarom? homocoïtusualiteit is een ziektehet is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.
en aan al die voorstanders van homocoïtusualiteit vraag ik dit:
Hoe staan jullie tegenover incest? en daarbij bedoel ik de broer-zus, neef-nicht vorm ervan?
Laat me raden, jullie vinden het niet kunnen, onnatuurlijk,...
Wel, het is nog NATUURlijker dan homocoïtusualiteit aangezien hierbij er nog kinderen uit kunnen voortkomen.
Begrijp me niet verkeerd ik ben geen voorstander van incest hoor, ik ben luppie niet
Maar dit voorbeeld zegt genoeg, dit is onnatuurlijk, en homocoïtusualiteit is nog onnatuurlijker.
ik ben ook gelovig en ben de laatste tijd al heel schappelijk geweest, lees: mild, met het getuigen over mijn geloof.Nee,
geloof is een ziekte.
En telkens proberen verschillende van deze ziektes elkaar uit te roeien en telkens falen ze... helaas

net zoals homo's, zolang ze het prive houden heb ik er geen moeite mee.
![]()
Je bent 19 jaar, er is nog hoop: pak eens een biologieboek op en lees het, voor je over 'natuurlijk' begint te raaskallen. Voor je het weet ben je 38 en praat je nog steeds zo. Want het is bogus.
In een miereneenkolonie is verreweg het grootste deel van de populatie volkomen steriel. Totaal onnatuurlijk, dat een evolutionair aspect onder meerdere soorten voorkomt. Totaal! 30-50%% van de biomassa op aarde is ONNATUURLIJK.
En zo zijn er varieteiten onder bloemen waarvaan een groot aantal bloemen niet voortplant, omdat ze steriel zijn (homo's hebben zelfs nog de mogelijkheid zich voort te planten, als iemand draagmoeder wil zijn bijv). Onnatuurlijke bloemen?
En in dat biologieboek vind je misschien ook wel het antwoord op de vraag waarom incest nu wél grote problemen oplevert. Goede kans dat het in het hoofdstuk over genetica te vinden is.

en openlijk over straat jullie 'liefdesrelatie' te tonen?

Er is toch een verschil tussen een geloof en gelovigen.scheer niet iedereen daarom over 1 kam, want dan klink je net zo beroerd als bijvoorbeeld Geert Wilders!
dat blijft mijn mening; ik "vind" het onnatuurlijk.Jammer dat je niet ingaat op de afsluitende zin, die is minstens net zo relevant voor het topic. En wanneer houd je het privé? Als ik mijn vriendin in het openbaar zoen, of aan haar billen voel, heb je daar moeite mee?

dan druk ik mij verkeerd uit, waarschijnlijk vanwege het ontberen van een hoger opleidingsniveau, waardoor ik geen fatsoenlijke discussie op gang kan houden omdat mij de kennis hiervan ontbreekt.Onnatuurlijk gedragAls de mens een bepaald gedrag vertoon is dat altijd natuurlijk. Onnatuurlijk gedrag bestaat niet.

om nog een beetje een kinderachtige reactie te geven... het is vies
stel je maar eens voor, je loopt over straat en je ziet daar 2 jongens volop kussen,...
SICK
als het knappe meisjes zijn daarentegen, daar heb k niks tegen![]()
edit: om ff terug te komen op dat argument van dat schaap enkele pagina's terug. Je kan waarschijnlijk wel een chimpansee zover krijgen om vrijwillig 'dingen' met je te doen. Dan mag het volgens de homovoorstanders dus wel om te trouwen met een chimpansee?![]()
dan druk ik mij verkeerd uit, waarschijnlijk vanwege het ontberen van een hoger opleidingsniveau, waardoor ik geen fatsoenlijke discussie op gang kan houden omdat mij de kennis hiervan ontbreekt.
![]()