XXL Nutrition

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

Boerqa is keuze, homo niet ?

Deze keer sta ik aan jou kant klusmier:p WEG MET DE fl**kers:roflol:
Waarom? homocoïtusualiteit is een ziekte;) het is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.

en aan al die voorstanders van homocoïtusualiteit vraag ik dit:
Hoe staan jullie tegenover incest? en daarbij bedoel ik de broer-zus, neef-nicht vorm ervan?
Laat me raden, jullie vinden het niet kunnen, onnatuurlijk,...
Wel, het is nog NATUURlijker dan homocoïtusualiteit aangezien hierbij er nog kinderen uit kunnen voortkomen.
Begrijp me niet verkeerd ik ben geen voorstander van incest hoor, ik ben luppie niet:roflol:
Maar dit voorbeeld zegt genoeg, dit is onnatuurlijk, en homocoïtusualiteit is nog onnatuurlijker.

Bovenal, ik ken persoonlijk 3 homo's en alle3 zijn het aandachtsgeile 'dramaqueens'. Ipv gewoon normaal te doen, maar nee... ze hebben een houding van "hey look at me, ik ben homo en ik ben daarom meer waard als de rest" Liquideren die handel;)

EDIT: IK BEN NIET GELOVIG EN AL ZEKER NIET CHRISTELIJK voor degene met een slimme commentaar;)

Laatst bewerkt:
Dat boeit helemaal niet. Belgie/nederland of curacao is saudi arabië niet. Zaken moeten rationeel aangepakt worden en niet door een onbenullig mumbo jumbo crap (aka religie). Put daar kracht uit, steek het in u hol,enz. maar val anderen daarmee niet lastig :)

• Topic Starter Topic Starter
misschien niet helemaal met elkaar te vergelijken:
- Burka verbod voor islamvrouwen?

En dan wat betreft vrouwen die deze wél wensen te dragen. Opzich aardig bedacht, maar groot manco lijkt me het verschil in 'aangeborenheid', danwel natuurlijkheid van homocoïtusualiteit en de kledingkeus die de burqa is. Een burqa is in dat opzicht een ritueel. Daarbij gaat het burqa verbod niet op voor de huis- en slaapkamer (wat me relevant lijkt voor een huwelijk, of strafbaarheid. Openbare coïtus is sowieso strafbaar) en een burqadraagster wordt niet de huwelijkse rechten ontzegd.

............., steek het in u hol,enz. maar val anderen daarmee niet lastig :)

dat is dus precies de kern van mijn mening!
:thumbs:

En dan wat betreft vrouwen die deze wél wensen te dragen. Opzich aardig bedacht, maar groot manco lijkt me het verschil in 'aangeborenheid', danwel natuurlijkheid van homocoïtusualiteit en de kledingkeus die de burqa is. Een burqa is in dat opzicht een ritueel. Daarbij gaat het burqa verbod niet op voor de huis- en slaapkamer (wat me relevant lijkt voor een huwelijk, of strafbaarheid. Openbare coïtus is sowieso strafbaar) en een burqadraagster wordt niet de huwelijkse rechten ontzegd.

net zoals homo's, zolang ze het prive houden heb ik er geen moeite mee.
;)

Deze keer sta ik aan jou kant klusmier WEG MET DE fl**kers
Waarom? homocoïtusualiteit is een ziekte het is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.
Nee,
geloof is een ziekte.
En telkens proberen verschillende van deze ziektes elkaar uit te roeien en telkens falen ze... helaas

Je kunt door deze topics wel de mensen eruit pikken die je niet serieus hoeft te nemen. :D

Deze keer sta ik aan jou kant klusmier:p WEG MET DE fl**kers:roflol:
Waarom? homocoïtusualiteit is een ziekte;) het is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.

en aan al die voorstanders van homocoïtusualiteit vraag ik dit:
Hoe staan jullie tegenover incest? en daarbij bedoel ik de broer-zus, neef-nicht vorm ervan?
Laat me raden, jullie vinden het niet kunnen, onnatuurlijk,...
Wel, het is nog NATUURlijker dan homocoïtusualiteit aangezien hierbij er nog kinderen uit kunnen voortkomen.
Begrijp me niet verkeerd ik ben geen voorstander van incest hoor, ik ben luppie niet:roflol:
Maar dit voorbeeld zegt genoeg, dit is onnatuurlijk, en homocoïtusualiteit is nog onnatuurlijker.

Je bent 19 jaar, er is nog hoop: pak eens een biologieboek op en lees het, voor je over 'natuurlijk' begint te raaskallen. Voor je het weet ben je 38 en praat je nog steeds zo. Want het is bogus.
In een miereneenkolonie is verreweg het grootste deel van de populatie volkomen steriel. Totaal onnatuurlijk, dat een evolutionair aspect onder meerdere soorten voorkomt. Totaal! 30-50%% van de biomassa op aarde is ONNATUURLIJK.
En zo zijn er varieteiten onder bloemen waarvaan een groot aantal bloemen niet voortplant, omdat ze steriel zijn (homo's hebben zelfs nog de mogelijkheid zich voort te planten, als iemand draagmoeder wil zijn bijv). Onnatuurlijke bloemen?
En in dat biologieboek vind je misschien ook wel het antwoord op de vraag waarom incest nu wél grote problemen oplevert. Goede kans dat het in het hoofdstuk over genetica te vinden is.

Nee,
geloof is een ziekte.
En telkens proberen verschillende van deze ziektes elkaar uit te roeien en telkens falen ze... helaas
ik ben ook gelovig en ben de laatste tijd al heel schappelijk geweest, lees: mild, met het getuigen over mijn geloof.

scheer niet iedereen daarom over 1 kam, want dan klink je net zo beroerd als bijvoorbeeld Geert Wilders!
;)

net zoals homo's, zolang ze het prive houden heb ik er geen moeite mee.
;)

Jammer dat je niet ingaat op de afsluitende zin, die is minstens net zo relevant voor het topic. En wanneer houd je het privé? Als ik mijn vriendin in het openbaar zoen, of aan haar billen voel, heb je daar moeite mee?

Je bent 19 jaar, er is nog hoop: pak eens een biologieboek op en lees het, voor je over 'natuurlijk' begint te raaskallen. Voor je het weet ben je 38 en praat je nog steeds zo. Want het is bogus.
In een miereneenkolonie is verreweg het grootste deel van de populatie volkomen steriel. Totaal onnatuurlijk, dat een evolutionair aspect onder meerdere soorten voorkomt. Totaal! 30-50%% van de biomassa op aarde is ONNATUURLIJK.
En zo zijn er varieteiten onder bloemen waarvaan een groot aantal bloemen niet voortplant, omdat ze steriel zijn (homo's hebben zelfs nog de mogelijkheid zich voort te planten, als iemand draagmoeder wil zijn bijv). Onnatuurlijke bloemen?
En in dat biologieboek vind je misschien ook wel het antwoord op de vraag waarom incest nu wél grote problemen oplevert. Goede kans dat het in het hoofdstuk over genetica te vinden is.

om nog een beetje een kinderachtige reactie te geven... het is vies:p
stel je maar eens voor, je loopt over straat en je ziet daar 2 jongens volop kussen,...
SICK
als het knappe meisjes zijn daarentegen, daar heb k niks tegen:D

edit: om ff terug te komen op dat argument van dat schaap enkele pagina's terug. Je kan waarschijnlijk wel een chimpansee zover krijgen om VRIJWILLIG 'dingen' met je te doen. Dan mag het volgens de homovoorstanders dus wel om te trouwen met een chimpansee?:roflol: en openlijk over straat jullie 'liefdesrelatie' te tonen?:p
ps: ik haat biologie:p

Jammer dat je niet ingaat op de afsluitende zin, die is minstens net zo relevant voor het topic. En wanneer houd je het privé? Als ik mijn vriendin in het openbaar zoen, of aan haar billen voel, heb je daar moeite mee?
dat blijft mijn mening; ik "vind" het onnatuurlijk.

maar dat wist je dus al, dus was het eigenlijk een overbodige vraag van je om mij een belachelijk antwoord te ontlokken waarmee je mij weer in de zeik kunt zetten.

goedkoop kerel.
:o

Onnatuurlijk gedrag :roflol: Als de mens een bepaald gedrag vertoon is dat altijd natuurlijk. Onnatuurlijk gedrag bestaat niet.

het blijft een feit dat homocoïtusualiteit afwijkt van de norm;)

gooi alle homo's op de brandstapel en gooi de gelovigen erbij, dan is de wereld een stuk beter af

Onnatuurlijk gedrag :roflol: Als de mens een bepaald gedrag vertoon is dat altijd natuurlijk. Onnatuurlijk gedrag bestaat niet.
dan druk ik mij verkeerd uit, waarschijnlijk vanwege het ontberen van een hoger opleidingsniveau, waardoor ik geen fatsoenlijke discussie op gang kan houden omdat mij de kennis hiervan ontbreekt.

om nog een beetje een kinderachtige reactie te geven... het is vies:p
stel je maar eens voor, je loopt over straat en je ziet daar 2 jongens volop kussen,...
SICK
als het knappe meisjes zijn daarentegen, daar heb k niks tegen:D

Juist ja. In het kader van de thread vind jij dus dat strafbaarheid van homocoïtusualiteit wel zou moeten gelden voor mannen, maar niet voor vrouwen en dat vrouwen wel met elkaar zouden mogen trouwen en mannen niet.
Ik wist niet dat 'mannelijkheid' zo'n ferme basis zou hebben in een doorgeslagen vorm van feminisme.

edit: om ff terug te komen op dat argument van dat schaap enkele pagina's terug. Je kan waarschijnlijk wel een chimpansee zover krijgen om vrijwillig 'dingen' met je te doen. Dan mag het volgens de homovoorstanders dus wel om te trouwen met een chimpansee?:p

Als je het doen van 'dingen' beschouwt als voorwaarde om te trouwen, zal dat wel zijn. Maar ik vraag me af of je een chimpansee duidelijk kunt maken wat het begrip trouwen inhoudt. Daarbij, als het gaat om 'natuurlijk' dingen doen; trouwen lijkt me vrij lastig te passen in de leefwijze van chimps. Chimpansees horen in het wild thuis imo. Niet in trouwzalen. Als je het hebt over 'natuurlijk'...

begin er dan niet over.

dan druk ik mij verkeerd uit, waarschijnlijk vanwege het ontberen van een hoger opleidingsniveau, waardoor ik geen fatsoenlijke discussie op gang kan houden omdat mij de kennis hiervan ontbreekt.

Nee hoor, dat valt wel mee. Denk dat velen bepaald gedrag als onnatuurlijk zien maar in feite kan gedrag nooit onnatuurlijk zijn. Hoe verderfelijk sommig gedrag ook kan zijn, als het in de natuur van de mens zit om dat gedrag te vertonen zal het ook gebeuren.

Terug
Naar boven