- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I'm sorryMeer dan jou lief is. Want je bent een product van evolutie en je vertoont tot op een zeer diep niveau overeenkomsten met apen en alle andere levensvormen op aarde. Dat jij dat niet weet, oké. Misschien is het maar beter dat je dat zo houdt. Als je weet hoe goed common descent onderbouwd is, ga je van je stokje.
Want je bent een product van evolutie en je vertoont tot op een zeer diep niveau overeenkomsten met apen en alle andere levensvormen op aarde. Dat jij dat niet weet, oké. Misschien is het maar beter dat je dat zo houdt. Als je weet hoe goed common descent onderbouwd is, ga je van je stokje.

so you can hit me, and i show you the other side?

dan kunnen ze in ieder geval mijn mening direct aanhoren.Die mogelijkheid heb je hier ook. Maar dan geef je aan dat je slechts beschikt over belachelijke argumenten. Dat verandert niet als je op een andere plek gaat wonen.

karma aan de lopende band hier in dit topicIk zit al in Nederland...maar ik durf niet
Angelus heeft ook goede posts vind ik
+1
i'm on fire
Klusmier gelooft in een god die de mens geschapen heeft, dus waarom kom je hem dit vertellen ?

.............
,voor mij is het zo KLAAR als een klontje als je je lul in zo,n smerig bruin behaard hol stopt dan ben je gewoon een gruwlijke smeerlap!!!!!!!

...mee eens
Nou het is daar anders best donker hoor.............
En die hele discussie over de natuur en wel of niet een ziekte,voor mij is het zo KLAAR als een klontje als je je lul in zo,n smerig bruin behaard hol stopt dan ben je gewoon een gruwlijke smeerlap!!!!!!!
BaBa![]()
+1+1
Ik had al gegeven maar ik moet aan meer posts komen![]()

Alleenstaande mensen mogen geen kinderen adopteren, omdat het kind dan geen vader EN moeder heeft (denk ik toch niet, verbeter me maar als ik het fout heb, ben niet up to date met alle wetten)
waarom zouden homokoppels meer dan gewone alleenstaande hetero mensen mogen?
als een homokoppel een kind adopteerd heeft het kind ook geen nieuwe vader EN moeder
@kettle: ownage![]()
Adoptie door singles gaat gewoon. http://www.adoptiedoorsingles.nl/
waarom geen binnenlands terwijl homo's dit volgens jou wel zouden mogen?Sinds oktober 1998 is het wettelijk mogelijk in Nederland om als alleenstaande een aanvraag in te dienen voor de adoptie van een buitenlands kindje.
waarom geen binnenlands terwijl homo's dit volgens jou wel zouden mogen?