XXL Nutrition

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

Ik zit al in Nederland...maar ik durf niet :sukkeltje:

Angelus heeft ook goede posts vind ik :rolleyes:

+1

I'm sorryMeer dan jou lief is. Want je bent een product van evolutie en je vertoont tot op een zeer diep niveau overeenkomsten met apen en alle andere levensvormen op aarde. Dat jij dat niet weet, oké. Misschien is het maar beter dat je dat zo houdt. Als je weet hoe goed common descent onderbouwd is, ga je van je stokje.

Klusmier gelooft in een god die de mens geschapen heeft, dus waarom kom je hem dit vertellen ?

Want je bent een product van evolutie en je vertoont tot op een zeer diep niveau overeenkomsten met apen en alle andere levensvormen op aarde. Dat jij dat niet weet, oké. Misschien is het maar beter dat je dat zo houdt. Als je weet hoe goed common descent onderbouwd is, ga je van je stokje.

en als dat al zo mocht zijn, waarom accepteer je dan niet dat ik me ook zo ga gedragen?

of denk je dat apen respect hebben voor ieder geslacht?
;)

so you can hit me, and i show you the other side?
:roflol:

Die mogelijkheid heb je hier ook. Maar dan geef je aan dat je slechts beschikt over belachelijke argumenten. Dat verandert niet als je op een andere plek gaat wonen.
dan kunnen ze in ieder geval mijn mening direct aanhoren.
;)

@ klusmier's laatste post :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Klusmier gelooft in een god die de mens geschapen heeft, dus waarom kom je hem dit vertellen ?

Omdat ie vroeg of ik nog meer de neiging heb om mensen met dieren te vergelijken. Eigenlijk had ik moeten zeggen dat we dieren zijn.
Lijkt me de basis voor vergelijk tussen mens en dier en daarom relevant. Klusmier weet gewoon niet waar 'ie het over heeft, op het gebied van evolutie en creationisme is zijn kennis 0,0. Maar daarom kan ik wel aangeven waarom ik iets wel of niet doe, lijkt me zo.

mijn laatste posts waren nogal slecht, maar ik moet het nu toch echt kwijt..

builderB ben jij homo?
Nee ff serieus het is okay als je er vooruit wilt komen dan begrijp je ook beter. Heb ik nog respekt voor enzo. Ik snap niet waarom je zo fel het voor de homo's blijft opnemen (en soms met werkelijk slechte argumenten en het verkeerd lezen, en begrijpen van posts)
dus shed some light on this for me okay...?

Alleenstaande mensen mogen geen kinderen adopteren, omdat het kind dan geen vader EN moeder heeft (denk ik toch niet, verbeter me maar als ik het fout heb, ben niet up to date met alle wetten)
waarom zouden homokoppels meer dan gewone alleenstaande hetero mensen mogen?:)
als een homokoppel een kind adopteerd heeft het kind ook geen nieuwe vader EN moeder

@kettle: ownage:roflol:

Wow jij bent echt een helder licht.

Nou het is daar anders best donker hoor:scratch:.............:D

En die hele discussie over de natuur en wel of niet een ziekte:eek:,voor mij is het zo KLAAR als een klontje als je je lul in zo,n smerig bruin behaard hol stopt dan ben je gewoon een gruwlijke smeerlap!!!!!!!

BaBa:no::finger:

:evil: ...mee eens

Ik geloof trouwens wel dat er zoiets is als BAM (bewust alleenstaande moeder) maar als alleenstaande adopteren mag inderdaad volgens mij niet...
BAM's doen dus bv. kunstmatig insimineren als alleenstaande etc..ook maar raar als e het mij vraagt.

http://www.bam-mam.nl/

@dankuh :D

Nou het is daar anders best donker hoor:scratch:.............:D

En die hele discussie over de natuur en wel of niet een ziekte:eek:,voor mij is het zo KLAAR als een klontje als je je lul in zo,n smerig bruin behaard hol stopt dan ben je gewoon een gruwlijke smeerlap!!!!!!!

BaBa:no::finger:

i hear that:) +1

Ik kies voor lijfstraffen voor deze poepmaniaken:eyebrow::whip::eyebrow::hamer::eyebrow:;)

whaaahahahahahahahahahhaha :lol:

+1

Ik had al gegeven maar ik moet aan meer posts komen :D

Alleenstaande mensen mogen geen kinderen adopteren, omdat het kind dan geen vader EN moeder heeft (denk ik toch niet, verbeter me maar als ik het fout heb, ben niet up to date met alle wetten)
waarom zouden homokoppels meer dan gewone alleenstaande hetero mensen mogen?:)
als een homokoppel een kind adopteerd heeft het kind ook geen nieuwe vader EN moeder

@kettle: ownage:roflol:

Adoptie door singles gaat gewoon. http://www.adoptiedoorsingles.nl/

Ik moet on topic blijven anders gaat de thread de plee in en dat willen we niet.

Adoptie door singles ben ik overigens ook op tegen alsmede hun BAM tegenhangers. Kinderen horen een vader en een moeder te hebben zolang als het maar kan. Een scheiding is uiteraard het einde hiervan, maar daargaan we voorlopig niet vanuit ook al gebeurd dit wel veel jammer genoeg..

mijn mening is net zo strafbaar als wanneer homo's zich in het openbaar mogen uiten!
:thumbs:

zo, nu eens zien wie het NIET met me eens is!
:)
:p

Als je openlijk homo mag zijn dan mag je ook openlijk antihomo zijn !!!

Een anti gay parade !!!!!

Of een homoloze zondag !!!;)

Terug
Naar boven