XXL Nutrition

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

dan druk ik mij verkeerd uit, waarschijnlijk vanwege het ontberen van een hoger opleidingsniveau, waardoor ik geen fatsoenlijke discussie op gang kan houden omdat mij de kennis hiervan ontbreekt.
:o

then shut up:p

maar deze keer heb je wel gelijk, hoewel het voor de foute (gelovige) redenen is, het mag niet overal gelegaliseerd worden:)

• Topic Starter Topic Starter
dan druk ik mij verkeerd uit, waarschijnlijk vanwege het ontberen van een hoger opleidingsniveau, waardoor ik geen fatsoenlijke discussie op gang kan houden omdat mij de kennis hiervan ontbreekt.

Hoe zou je je dan uitdrukken?
EricR heeft trouwens ook geen opleidingsniveau :D

Nee hoor, dat valt wel mee. Denk dat velen bepaald gedrag als onnatuurlijk zien maar in feite kan gedrag nooit onnatuurlijk zijn. Hoe verderfelijk sommig gedrag ook kan zijn, als het in de natuur van de mens zit om dat gedrag te vertonen zal het ook gebeuren.

Wel als je de mens ziet als een product van evolutie :D

Nee hoor, dat valt wel mee. Denk dat velen bepaald gedrag als onnatuurlijk zien maar in feite kan gedrag nooit onnatuurlijk zijn. Hoe verderfelijk sommig gedrag ook kan zijn, als het in de natuur van de mens zit om dat gedrag te vertonen zal het ook gebeuren.
in dat geval kan ik mezelf meten met een homo; in andermans ogen vertoon ik namelijk ook verderfelijk gedrag....
:eek::D

Hoe zou je je dan uitdrukken?
Mavo-6 niveau?

Juist ja. In het kader van de thread vind jij dus dat strafbaarheid van homocoïtusualiteit wel zou moeten gelden voor mannen, maar niet voor vrouwen en dat vrouwen wel met elkaar zouden mogen trouwen en mannen niet.
Correctie... knappe/hete vrouwen^^ voor de lelijke moet het ook illegaal zijn:D

weet dat ik niet serieus ben:), de reden hiervoor is: Deze hele discussie is nutteloos, de mensen die het afkeuren die doen dit vanwege een 'gut instinct', die afkeer zit er gewoon ingebouwd, bij mij ook trouwens, 2 mannen samenzien is imo gewoon walgelijk (en die drama queens maken het er niet beter op), en degene die het niet afkeuren die hebben dit gevoel uiteraard niet.
Ze zeggen dat homocoïtusualiteit geen keuze is, dat je er mee geboren wordt.
Wel... afkeer voor homo's is imo ook geen keuze.
En bij deze is mijn interesse voor de topic gestopt /care

Correctie... knappe/hete vrouwen^^ voor de lelijke moet het ook illegaal zijn:D

weet dat ik niet serieus ben:), de reden hiervoor is: Deze hele discussie is nutteloos, de mensen die het afkeuren die doen dit vanwege een 'gut instinct', die afkeer zit er gewoon ingebouwd, bij mij ook trouwens, 2 mannen samenzien is imo gewoon walgelijk (en die drama queens maken het er niet beter op), en degene die het niet afkeuren die hebben dit gevoel uiteraard niet.
Ze zeggen dat homocoïtusualiteit geen keuze is, dat je er mee geboren wordt.
Wel... afkeer voor homo's is imo ook geen keuze.
En bij deze is mijn interesse voor de topic gestopt /care

Geef maar eens een goed bron dat het geen keuze is en dat het niet afgeleerd kan worden.

Voor homo's zijn er daarvoor bronnen genoeg.

Geef maar eens een goed bron dat het geen keuze is en dat het niet afgeleerd kan worden.

Voor homo's zijn er daarvoor bronnen genoeg.

bedoel je nu dat homo zijn geen keuze is, of juist wel? en ben je eigenlijk voorstander of tegenstander?:p

coole spoiler IMO :D

in dat geval kan ik mezelf meten met een homo; in andermans ogen vertoon ik namelijk ook verderfelijk gedrag....
:eek::D

Nee, het ging om het 'natuurlijke', niet om het verderfelijke. Maar je vertoont inderdaad natuurlijk gedrag.

Zonder gein: hoe zou je je uitdrukken, ipv 'onnatuurlijk'?

Geen afgeronde opleiding :p Niveau genoeg mag ik hopen.

wat mij betreft :D

ergerlijk, meer kan ik er niet van maken

dat anderen zulk gedrag als "walgelijk" ofzoiets bestempelen is hun pakkie aan.

ik erger me er alleen aan.
;)

Dat beantwoordt de vraag niet goed genoeg. Want het heeft een reden dat je het ergerlijk vindt en daar gaat het om. (net als in de vraag welk gedrag etc...)

Wat is er zo ergerlijk aan homo's die straffeloos coïtus willen hebben en willen trouwen?

Dat beantwoordt de vraag niet goed genoeg. Want het heeft een reden dat je het ergerlijk vindt en daar gaat het om. (net als in de vraag welk gedrag etc...)

Wat is er zo ergerlijk aan homo's die straffeloos coïtus willen hebben en willen trouwen?
IK erger mij eraan omdat het indruist tegen de opvoeding die ik heb gehad.
;)

bedoel je nu dat homo zijn geen keuze is, of juist wel? en ben je eigenlijk voorstander of tegenstander?:p

Nee, ik zeg: geef maar eens bron waarin staat dat anti-homo gedrag aangeboren is en dat zo'n gedrag niet kan veranderen.

(blijft btw nog steeds geen reden om hen wettelijk te discrimineren...)

Nee, ik zeg: geef maar eens bron waarin staat dat anti-homo gedrag aangeboren is en dat zo'n gedrag niet kan veranderen.
probeer mn mening over homo's dan maar eens te veranderen.

En als homo's kinderen beginnen adopteren... Een omgeving met 2 ouders van hetzelfde geslacht is niets voor een kind. Een kind heeft nood aan een moeder en een vader:)
Uiteraard er zijn alleenstaande ouders, hier kan er spijtig genoeg niets aan gedaan worden. Maar wanneer je adoptie voor homokoppels legaal maakt, dan zorg je er vrijwillig voor dat een kind niet in normale omstandigheden kan opgroeien (denk bijvoorbeeld een tienermeisje, als dat in een homo gezin opgroeit, in die jaren hebben ze nood aan een moeder waarbij ze terecht kunnen met hun vragen, en wat heeft dat meisje... 2 pappa's).
Het is gewoon verkeerd om een kind moedwillig in een abnormale situatie te doen opgroeien.
Dan komen jullie voorstanders af met: "hebben homocoïtusuele koppels dan geen recht op het geluk een kind te hebben"
het antwoord: Neen: ze kiezen er zelf voor om geen kinderen te KUNNEN krijgen doordat ze met hetzelfde geslacht vrijen.
In tegenstelling tot onvruchtbare koppels die een kind willen adopteren, deze kunnen er niets aan doen dat ze geen kinderen kunnen krijgen.

probeer mn mening over homo's dan maar eens te veranderen.

En als homo's kinderen beginnen adopteren... Een omgeving met 2 ouders van hetzelfde geslacht is niets voor een kind. Een kind heeft nood aan een moeder en een vader:)
Uiteraard er zijn alleenstaande ouders, hier kan er spijtig genoeg niets aan gedaan worden. Maar wanneer je adoptie voor homokoppels legaal maakt, dan zorg je er vrijwillig voor dat een kind niet in normale omstandigheden kan opgroeien (denk bijvoorbeeld een tienermeisje, als dat in een homo gezin opgroeit, in die jaren hebben ze nood aan een moeder waarbij ze terecht kunnen met hun vragen, en wat heeft dat meisje... 2 pappa's).
Het is gewoon verkeerd om een kind moedwillig in een abnormale situatie te doen opgroeien.
Dan komen jullie voorstanders af met: "hebben homocoïtusuele koppels dan geen recht op het geluk een kind te hebben"
het antwoord: Neen: ze kiezen er zelf voor om geen kinderen te KUNNEN krijgen doordat ze met hetzelfde geslacht vrijen.
In tegenstelling tot onvruchtbare koppels die een kind willen adopteren, deze kunnen er niets aan doen dat ze geen kinderen kunnen krijgen.
gevaarlijk standpunt, maar ik deel je mening volledig!
:thumbs:

Angelus zei:

Is het beter om kinderen op te laten groeien in een weeshuis of disfunctionele gezinnen (drugsgebruik, nalatigheid, etc.) dan ze te laten opgroeien in een homogezin? Als je serieus een antwoord wilt geven op die vraag ga je vergelijken tussen kinderen die opgegroeid zijn in dergelijke situaties en kijken wat hun standpunten zijn. Niet uit persoonlijke aversie tegen homocoïtusualiteit een antwoord voor hun verzinnen. Geadopteerde kinderen hebben niet bepaald de gezinnen voor het uitkiezen. Denk dat de meeste al blij zouden zijn op te groeien in een liefdevol gezin.

Terug
Naar boven