- Waardering
- 99
Dus als ik het goed begrijp is jouw zogenaamde BEWIJS het woord van een of andere canadees. De studie is nooit publiek gemaakt, dus geloof ik er geen zak van.
En zoals al vaak genoeg aangetoond in het verleden: 1 studie zegt weinig tot niets over de situatie.
En ten 2de: om zo'n studie uit te voeren moet je dus kinderen laten adopteren door homokoppels en zo laten opgroeien, ze dus in feite als 'proefkonijnen' gebruiken. Wat als het dan verkeerd zou aflopen? Ik vind het niet kunnen.
dus show me the ****ing evidence or shut your lies![]()
I did and I will. Unlike you.
Het woord van één of andere Canadees? Wel vreemd dat de conservatieve kliek het onderzoek van die ene of andere Canadees 'in de marge' heeft laten verdwijnen, omdat het niet strookte met hun plannen omtrent homo's. EN HET IS NIET VERKEERD AFGELOPEN. The kids are alright. Wanneer wurmt zich dat nu eens door die dikke plaat? Maar lees even verder. Niet alleen 'een of andere Canadees' is het met die stelling eens.
Ondertussen heb ik van jouw kant echter nog helemaal NIETS gezien! Als het dan zo verwerpelijk is, zijn de kinderen juist een reden om goed onderzoek te doen. Waar is het Angelus? Waar zijn die levensreddende onderzoeken, die kinderen kunnen behoeden voor een 'vies' en 'onnatuurlijke' opvoeding? WAAR?
builderb is een klein kind.. heeft men posts laten verwijderen omdat ie niet wist wat ie erop moest zeggen..einde topic voormij!
Nee, dat heb ik niet gedaan. De mods zijn hier op eigen initiatiaf aan de slag gegaan. Ik heb alleen gezegd dat je fatsoenlijk kunt discussiëren of opnokken met complete copypaste stukken en een bloedschijt verwensing. Ik heb geen klacht ingediend of een postreport gedaan. So quit wining. Dat is pas kinderlijk, probeer eens INHOUDELIJK in te gaan op argumenten. Dat mis ik een beetje van jouw kant... Ik wist zeker wat te zeggen op je post; ik gaf zelf aan hoe je je standpunt had kunnen verduidelijk aan de hand van een akkoord tussen Nederland en de Antillen. Zoals ik vaker om verduidelijking van vage standpunten heb gevraagd.
Ook van mij is een post verwijderd, met daarin een link naar artikel van de APA. (zomaar een stel Amerikanen voor Angelus wss...) Ik zal het nog eens posten:
Dit is een link met een overzicht van een redelijk aantal onderzoeken en meta analyses. EEN RAMP ZEG IK JE.

http://www.apa.org/pi/lgbc/publications/lgprevspec.html
En hier het artikel: 'the kids are alright' (dat ik dus eerder had gepost)
http://www.apa.org/monitor/dec05/kids.html
Wel nu, Angelus en kettlebells (als je uitgehuild bent). Waar is het bewijs van het tegendeel? WAAR?
Or SHUT UP.
Daarbij heb je mijn vraag naar de implicaties van jouw denkwijze ook nog links laten liggen: als homokoppels op hun capaciteiten worden beoordeeld, dan moeten we groepen met bewezen slechte credentials ook verbieden kinderen te krijgen. (ik noem de evangelische kliek in de VS bijv.) Eigenlijk moet IEDEREEN dan gescreend worden. (Gezien de invloed van zijn kleingeestige opvoeding vraag ik me dan echter af of klusmier had bestaan)
Laatst bewerkt:

)
er is gewoon niks aan te doen.