- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarbij heb je mijn vraag naar de implicaties van jouw denkwijze ook nog links laten liggen: als homokoppels op hun capaciteiten worden beoordeeld, dan moeten we groepen met bewezen slechte credentials ook verbieden kinderen te krijgen. (ik noem de evangelische kliek in de VS bijv.) Eigenlijk moet IEDEREEN dan gescreend worden. (Gezien de invloed van zijn kleingeestige opvoeding vraag ik me dan echter af of klusmier had bestaan)

Toen je 4 was, geloofde je nog in Sinterklaas. Dat was je intuïtie. Toen kwam je erachter dat Sinterklaas een jaarlijkse grap is die met kinderen wordt uitgehaald. No big deal.
Nu is de kennis wederom tegen je intuïtie, maar ben je niet in staat om dat in te zien. De bewering dat homokoppels niet kunnen opvoeden trekt op niets. En door je intuïtie als uiteindelijk hoofdargument in te stellen, ben jij degene die de discussie dicht gooit. Net als klusmier heb je tot dusver belachelijke argumenten geleverd. Hij is alleen zo tof om het zelf toe te geven.

als hij het bij het rechte eind heeft? Waarom verander je dan niet van mening?
Je geeft eerlijk toe dat wat je zegt totaal nergens op slaat, en dan toch blijven volhouden dat wat jij zegt het juiste is
Maar goed, tegen deze bekrompenheid valt moeilijk te discussiëren.

wat me wel tegen de borst stuit is je laatste zin, wat bedoel je hiermee?
(is het puur alszijnde belediging bedoeld of zit je toch dichter bij Hitlers waanideeen dan ik dacht)
![]()
Helpt als ik je er aan herinner dat je in deze thread hebt aangegeven dat je houding t.o.v. homo's voor een deel is bepaald door je opvoeding? Maar je moet deze opmerking zien binnen de redenatie waarin ik 'em heb gebruikt.
Wat betreft Hitler's waanideeën en de strekking van deze thread zou ik overigens een andere conclusie trekken.
zie hier de motivator voor mij beslissing!Origineel gepost door EricR [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ehm nee, je opent maar wat graag topics over dit soort onderwerpen. Als je er aan stoort dat er kritische vragen komen kan je maar beter wegblijven uit deze sectie.

gewoon omdat ik in deze kwestie eerder op mn gevoel afga dan op harde bewijzen is er iets mis gegaan in mn opvoeding. leuke conclusie dat je daar maakt, aangezien ik op de meeste onderwerpen aan de rationale/wetenschappelijke kant sta.
Hier zullen waarschijnlijk ook negatieve wetenschappelijke argumenten zijn die het standpunt van jullie kunnen aanvechten, maar zoals ik al zei, ik heb niet genoeg kennis over dit onderwerp, vandaar dat ik gewoon mijn subjectieve mening geef.
Ik snap echt niet wat er nou zo erg is aan het toelaten van homokoppels. Ze moeten toch zelf weten wat ze doen, het zijn verdomme volwassenen. Ze doen er niemand kwaad mee, nee ik denk zelfs dat eens wat minder voortplanting op aarde niet slecht zou zijn...Alle zevenentwintig leden van de EU hebben een verklaring (een initiatief van Frankrijk) onderschreven om homocoïtusualiteit wereldwijd te decriminaliseren/legaliseren. Deze verklaring zal tussen 15 en 20 december aan de VN worden voorgelegd. Er zijn nl. nog landen (86 , kaartje) waar het (officieel) strafbaar is om een teergeliefde partner van hetzelfde geslacht te beminnen.
Het vaticaan [Link niet meer beschikbaar]; Ze zouden door de legalisering zélf het slachtoffer worden van discriminatie, aangezien het afwijzen van homocoïtusualiteit in strijd met de mensenrechten zou zijn. (mocht homocoïtusualiteit ook daadwerkelijk overal gelegaliseerd worden)
[Link niet meer beschikbaar] de spreekbuis van de spreekbuis van god, Frederico Lombardi.
Ik hoop dat Lombardi gelijk heeft én dat de Fransozen hun plan er door krijgen. Zou een mooie deuk zijn in de religieuze invloed op de politiek.
De VS hebben trouwens al gezegd ook niet mee te willen werken...
Als je deze topic van het begin had gevolgd dan wist je dat ik al had gezegd dat de helft van wat ik zei gewoon om te zeveren was. Ik dacht dat de vele smileys die ik gebruik, dit duidelijk maakte, maar blijkbaar zijn er nog mensen zoals jij die een beetje trager zijn dan de rest en niet door hebben dat ik sommige dingen helemaal niet meenNee omdat je jezelf totaal belachelijk maakt in dit topic en niet eens de intelligentie hebt om te weten wanneer je eigenlijk moet stoppen. Het gaat niet om een andere mening hebben.. het gaat erom hoe je een 'gesprek' voert.

Ik snap echt niet wat er nou zo erg is aan het toelaten van homokoppels. Ze moeten toch zelf weten wat ze doen, het zijn verdomme volwassenen. Ze doen er niemand kwaad mee, nee ik denk zelfs dat eens wat minder voortplanting op aarde niet slecht zou zijn...
Het enige waar ik het moeilijk mee blijf hebben is de adoptie door homo's. Ik zou echt meerdere onderzoeken willen zien die aantonen dat het kind hier absoluut niet door lijdt. Als dat ok is, dan mogen ze wat mij betreft ook kinderen adopteren.
Verder wel de verspreiding van AIDS tussen homo's aanpakken. Want dat is natuurlijk wel een nefast neveneffect dat we allemaal kunnen missen.
Inderdaad hopen dat de religies teruggedrongen worden en ongelijk krijgen in deze zaak. Zou ik persoonlijk wel grappig vinden, en zeer terecht natuurlijk.
Dit gezegd zijnde blijf ik het walgelijk vinden; coïtus tussen mannen, maar dat heeft geen invloed op mijn mening over hun rechten verder.

Ik snap echt niet wat er nou zo erg is aan het toelaten van homokoppels. Ze moeten toch zelf weten wat ze doen, het zijn verdomme volwassenen. Ze doen er niemand kwaad mee, nee ik denk zelfs dat eens wat minder voortplanting op aarde niet slecht zou zijn...
Het enige waar ik het moeilijk mee blijf hebben is de adoptie door homo's. Ik zou echt meerdere onderzoeken willen zien die aantonen dat het kind hier absoluut niet door lijdt. Als dat ok is, dan mogen ze wat mij betreft ook kinderen adopteren.
Verder wel de verspreiding van AIDS tussen homo's aanpakken. Want dat is natuurlijk wel een nefast neveneffect dat we allemaal kunnen missen.
Inderdaad hopen dat de religies teruggedrongen worden en ongelijk krijgen in deze zaak. Zou ik persoonlijk wel grappig vinden, en zeer terecht natuurlijk.
Dit gezegd zijnde blijf ik het walgelijk vinden; coïtus tussen mannen, maar dat heeft geen invloed op mijn mening over hun rechten verder.
Ik heb bronnen gegeven, je bent vrij om die te bekritiseren. Je zou wel de eerste zijn die overstag gaat. Maar goed, lees het eens door zou ik zeggen, formuleer je mening.
Niettemin blijf ik het frappant vinden dat het wéér alleen over mannen lijkt te gaan in de discussie. Vrouwen kunnen ook een homokoppel vormen hoor.
En wat ondertussen te doen met de hoge mate waarin kinderen van homokoppels lijken te worden gepest? Want die vraag is en blijft natuurlijk gesteld door de genoemde feiten. Die vraag kunnen we niet vooruit schuiven, als we ons dan zo druk maken over de toekomst van die kinderen.
BB, ik moet toegeven dat ik nog steeds twijfel aan het feit dat een gezin waar het gender bij de ouders hetzelfde is, evenwaardig is aan een gezin waar er een duidelijke vader en moeder figuur aanwezig is. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit rollenpatroon een grote invloed heeft op onze ontwikkeling.....
Het begint allemaal dus met de vraag: wat is de rol van de man en de rol van de vrouw in de opvoeding van het kind? En is deze natuurlijk vastgelegd?
maar je bent zowieso minder geintimideerd door een vrouw dan door een man.hij heeft het rationeel gezien bij het rechte eind, dat geef ik toe.
Het zal wel aan het algemene beeld dat ik van homo's heb (de gay-parade doende drama queens) liggen dat ik het niet kan goedkeuren.
Waarschijnlijk zijn dit ook de klasse homo's die niet goedgekeurd worden door adoptieagentschappen om kinderen op te voeden.
Ik heb gewoon nog geen 'normale' homo's ontmoet.
Ik moet wel zeggen, een vriendin van mij is lesbisch, en zij is wel gewoon normaal. Ik zou zeker niet zeggen dat ze niet in staat is een kind op te voeden, maar zij leek/lijkt mij eerder een uitzondering te zijn in de gay-bevolking, aangezien de andere homo's die ik ken een hoop aandachttrekkende nichten zijn.

AMSTERDAM – Een homopaar pinguïns dat eind november is gescheiden van de andere pinguïns in hun dierentuin in China, mag nu zelf een ei uitbroeden.
Dat meldt de Britse krant Daily Mail. Het koppel was gescheiden van de kolonie omdat het de eieren van een heteropaar verving met stenen.
Boze bezoekers van de dierentuin waren het daar niet mee eens en streden voor gelijke rechten van het homopaar. Daarop besloten de dierenverzorgers het verliefde koppel twee eieren te schenken van een onervaren draagmoeder.
Aandoenlijk
Volgens de verzorgers zijn ze de beste ouders van de hele dierentuin: “Het is heel aandoenlijk en als alles goed gaat, gaan we het proberen met kunstmatige inseminatie.” Ondanks het feit dat de twee homo zijn, hebben ze toch sterke vadergevoelens.
“Het was niet eerlijk om ze te onthouden van het ouderschap en ze weg te houden bij de andere vogels, alleen omdat de natuur ze zo heeft gemaakt”, aldus een demonstrant.
Volgens de verzorgers was het stelletje niet uit de groep gehaald om hun coïtusuele geaardheid, maar om de andere pinguïns rustig te laten paren.

het zijn pinguinshttp://nu.nl/opmerkelijk/1883774/verbannen-homopinguins-broeden-ei.html
Boze bezoekers van de dierentuin waren het daar niet mee eens en streden voor gelijke rechten van het homopaar.
wat kunnen sommige mensen toch overdrijven
Hier stoot je me weer tegen de borst, deze is grotendeels natuurlijk vastgelegd, de man als harde gezagnemer, de vrouw als gevoeliger, persoon om bij uit te huilen.
de reden: het testosteron niveau bij de man ligt veel hoger dan bij de vrouw.
Betekend dit dat er geen gevoelige mannen rondlopen?, zeker nietmaar je bent zowieso minder geintimideerd door een vrouw dan door een man.
Volgens mij heb je, naast homo's, ook nog maar weinig vrouwen in je leven gezien...Ik snap echt niet wat er nou zo erg is aan het toelaten van homokoppels. Ze moeten toch zelf weten wat ze doen, het zijn verdomme volwassenen. Ze doen er niemand kwaad mee, nee ik denk zelfs dat eens wat minder voortplanting op aarde niet slecht zou zijn...