Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee
pesten of niet..
wat vind je belangrijker een goede kans op een waardig leven met een homo koppel of een klein kans op succes via een instelling/wezenhuis?
persoonlijk zou ik kiezen voor een weeshuis gewoon omdat ik elke dag zou walgen bij de gedachte dat mn 2 pappa's coïtus met mekaar hebben, but thats just me^^
maar uiteraard voor een pasgeboren kind is leven met een homokoppel beter dan een weeshuis, maar zoals ik al zei: normale, vooraf goedgekeurde/gescreende heterokoppels moeten voorrang blijven krijgen over homokoppels.
Ga je nou nog eens zinnige argumenten of bewijzen geven, anders dan blijk van een bekrompen opvoeding Angelus?
En je weeshuisstelling laat wederom veel opties open: homovaders die een draagmoeder 'bevruchten', lesbische moeders die bij de zaadbank de 23 andere benodigde chromosomen halen etc.
persoonlijk zou ik kiezen voor een weeshuis gewoon omdat ik elke dag zou walgen bij de gedachte dat mn 2 pappa's coïtus met mekaar hebben, but thats just me^^
maar uiteraard voor een pasgeboren kind is leven met een homokoppel beter dan een weeshuis, maar zoals ik al zei: normale, vooraf goedgekeurde/gescreende heterokoppels moeten voorrang blijven krijgen over homokoppels.
als je alles heel objectief bekijkt, kunnen we beter allemaal zelfmoord plegen, das het beste voor de wereld aangezien we heel de wereld naar de klote helpen
en gelijkheid dit... gelijkheid dat... jullie zouden je beter zorgen maken over de echte problemen in de wereld.
het lijkt mij dat al die gelijkheid heeft gezorgd voor meer problemen dan iets anders (geef ze een vinger en ze nemen een arm)
als je alles heel objectief bekijkt, kunnen we beter allemaal zelfmoord plegen, das het beste voor de wereld aangezien we heel de wereld naar de klote helpen
en gelijkheid dit... gelijkheid dat... jullie zouden je beter zorgen maken over de echte problemen in de wereld.
het lijkt mij dat al die gelijkheid heeft gezorgd voor meer problemen dan iets anders (geef ze een vinger en ze nemen een arm)
Angelus, jij bent veel te gefixeerd op de homo's. Dit gaat niet om gelijkheid, in ieder geval niet voor mij, dit gaat om wat in de beste interesse voor het kind is.
als je alles heel objectief bekijkt, kunnen we beter allemaal zelfmoord plegen, das het beste voor de wereld aangezien we heel de wereld naar de kloten helpen
Wederom subjectief. Daarbij dient de opvoeding van kinderen als een bijzonder serieuze aangelegenheid te worden gezien imo. Maar goed, daar kunnen de meningen natuurlijk over verschillen.
het lijkt mij dat al die gelijkheid heeft gezorgd voor meer problemen dan iets anders
Zoals? Het vrouwenkiesrecht heeft gezorgd voor problemen? De landen met de grootste ongelijkheid zijn niet bepaald de meest prettige landen om te leven imo. Misschien zijn de fundamenteel islamitische landen iets voor je: ongelovigen zijn minder waard dan gelovigen, vrouwen minder dan mannen en homo's die knopen we lekker op.
Gelijkheid zorgt voor meer problemen dan iets anders... Right.
@builderB: het volgende wat ik ga zeggen is STOM, ik weet het, maar keep an open mind
Stel (hypothetisch), de komende honderden jaren maakt de evolutie van de aap een enorme sprong, tot op het punt dat ze een bewustzijn gelijkaardig aan het onze hebben ontwikkeld, m.a.w ze kunnen praten, hebben gevoel voor moraliteit, kunnen denken zoals ons,...
Gaan we ze dan in staat stellen om onze kinderen te adopteren? Nee, natuurlijk niet.
Zouden ze theoretisch gezien het kind goed kunnen opvoeden? Ja, dat kunnen ze.
Waarom gaan we ze dan niet in staat stellen om onze kinderen te adopteren? simpel, het hoort gewoon niet, omdat ze theoretisch gezien nooit een kind zoals het onze kunnen krijgen, enkel advanced ape-children. Net zoals homo's en lesbiennes geen kinderen kunnen krijgen. 2 mannen kunnen samen geen kinderen krijgen (uiteraard 2 vrouwen ook niet) en daarom zouden ze ook geen kinderen mogen adopteren.
Nu ga je wss iets zeggen over dat onvruchtbare koppels ook geen kinderen kunnen krijgen. Technisch gezien gaat dit wel, en ik ben ook overtuigd dat in de toekomst medische technieken zullen worden ontwikkeld om mensen terug vruchtbaar te maken.
En er gaan NOOIT medische technieken komen die ervoor zorgen dat mannen eicellen gaan aanmaken en zwanger kunnen worden en dat vrouwen zaadcellen gaan aanmaken en zo andere vrouwen zwanger gaan kunnen maken.
@builderB: het volgende wat ik ga zeggen is STOM, ik weet het, maar keep an open mind
Stel (hypothetisch), de komende honderden jaren maakt de evolutie van de aap een enorme sprong, tot op het punt dat ze een bewustzijn gelijkaardig aan het onze hebben ontwikkeld, m.a.w ze kunnen praten, hebben gevoel voor moraliteit, kunnen denken zoals ons,...
Gaan we ze dan in staat stellen om onze kinderen te adopteren? Nee, natuurlijk niet.
Waarom gaan we ze dan niet in staat stellen om onze kinderen te adopteren? simpel, het hoort gewoon niet, omdat ze theoretisch gezien nooit een kind zoals het onze kunnen krijgen, enkel advanced ape-children. Net zoals homo's en lesbiennes geen kinderen kunnen krijgen. 2 mannen kunnen samen geen kinderen krijgen (uiteraard 2 vrouwen ook niet) en daarom zouden ze ook geen kinderen mogen adopteren.
Nu ga je wss iets zeggen over dat onvruchtbare koppels ook geen kinderen kunnen krijgen. Technisch gezien gaat dit wel, en ik ben ook overtuigd dat in de toekomst medische technieken zullen worden ontwikkeld om mensen terug vruchtbaar te maken.
En er gaan NOOIT medische technieken komen die ervoor zorgen dat mannen eicellen gaan aanmaken en zwanger kunnen worden en dat vrouwen zaadcellen gaan aanmaken en zo andere vrouwen zwanger gaan kunnen maken.
@builderB, ik las je reactie bij die topic over die vermoorde pedofiel. Jij hebt echt de typische hippiehouding, vandaar dat ik het je niet door je kop kan krijgen dat adoptierechten voor homo's fout is dus bij deze stop ik met je proberen te overtuigen. Ga er nog eentje blowen m8
Grappig dat je dat zegt, want ik denk dat in eerste instantie ook vaak bij reacties van hem. Vooral m.b.t. integratie ed. Maar als je het nog eens leest en er even over nadenkt dan besef ik me vaak dat rationeel gezien hij het bij het rechte eind heeft. Hoe vervelend dat soms ook is
ik moet wel belachelijke argumenten aanhalen anders kan k helemaal niet meer winnen. Je hebt gewoon veel meer kennis als mij m.b.t het onderwerp het is gewoon onmogelijk voor mij om deze discussie te winnen
Grappig dat je dat zegt, want ik denk dat in eerste instantie ook vaak bij reacties van hem. Vooral m.b.t. integratie ed. Maar als je het nog eens leest en er even over nadenkt dan besef ik me vaak dat rationeel gezien hij het bij het rechte eind heeft. Hoe vervelend dat soms ook is
hij heeft het rationeel gezien bij het rechte eind, dat geef ik toe.
Het zal wel aan het algemene beeld dat ik van homo's heb (de gay-parade doende drama queens) liggen dat ik het niet kan goedkeuren.
Waarschijnlijk zijn dit ook de klasse homo's die niet goedgekeurd worden door adoptieagentschappen om kinderen op te voeden.
Ik heb gewoon nog geen 'normale' homo's ontmoet.
Ik moet wel zeggen, een vriendin van mij is lesbisch, en zij is wel gewoon normaal. Ik zou zeker niet zeggen dat ze niet in staat is een kind op te voeden, maar zij leek/lijkt mij eerder een uitzondering te zijn in de gay-bevolking, aangezien de andere homo's die ik ken een hoop aandachttrekkende nichten zijn.
Ik denk dat er bij de opvoeding van 'een bepaald persoon in dit topic' ook wat aardig mis is gegaan... en dan te bedenken dat 'die persoon' waarschijnlijk is opgevoed door een 'normaal gezin'..
Angelus. Beter kap je gewoon even met die bewijsvoering van je.
Het is totaal nergens op gebaseerd, behalve dan op jouw `intuitie`, `mening`, `belachelijke argumenten`.
Dit zelf toegeven en dan toch blijven volhouden dat wat jij zegt Juist IS en dat wat de rest zegt Fout IS.
Zie je de ironie?
BuilderB die keer op keer met degelijke argumenten komt, waarop jezelf totaal het antwoord schuldig blijft. Waarna je doodleuk beweert dat het onmogelijk is om zijn "hippie gedachtengoed" een andere wending te geven.
Opnieuw: zie je de ironie?
Dus om mijn eerste regel nog maar eens te herhalen:
Angelus, kap gewoon!
Angelus. Beter kap je gewoon even met die bewijsvoering van je.
Het is totaal nergens op gebaseerd, behalve dan op jouw `intuitie`, `mening`, `belachelijke argumenten`.
Dit zelf toegeven en dan toch blijven volhouden dat wat jij zegt Juist IS en dat wat de rest zegt Fout IS.
Zie je de ironie?
BuilderB die keer op keer met degelijke argumenten komt, waarop jezelf totaal het antwoord schuldig blijft. Waarna je doodleuk beweert dat het onmogelijk is om zijn "hippie gedachtengoed" een andere wending te geven.
Opnieuw: zie je de ironie?
Dus om mijn eerste regel nog maar eens te herhalen:
Angelus, kap gewoon!
ik moet wel belachelijke argumenten aanhalen anders kan k helemaal niet meer winnen. Je hebt gewoon veel meer kennis als mij m.b.t het onderwerp het is gewoon onmogelijk voor mij om deze discussie te winnen
Ik denk dat er bij de opvoeding van 'een bepaald persoon in dit topic' ook wat aardig mis is gegaan... en dan te bedenken dat 'die persoon' waarschijnlijk is opgevoed door een 'normaal gezin'..
gewoon omdat ik in deze kwestie eerder op mn gevoel afga dan op harde bewijzen is er iets mis gegaan in mn opvoeding. leuke conclusie dat je daar maakt, aangezien ik op de meeste onderwerpen aan de rationale/wetenschappelijke kant sta.
Hier zullen waarschijnlijk ook negatieve wetenschappelijke argumenten zijn die het standpunt van jullie kunnen aanvechten, maar zoals ik al zei, ik heb niet genoeg kennis over dit onderwerp, vandaar dat ik gewoon mijn subjectieve mening geef.