XXL Nutrition

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

ik bedoel het tenminste nog goed voor de mensheid, net als Jezus dit deed............

helaas wilden de mensen toen ook al niet luisteren en hebben die man zonder vorm van eerlijk proces aan het kruis gehangen.

who's next?
;)

Dit is niet iets dat je jezelf wijs heb laten maken natuurlijk want je was er natuurlijk zelf bij?

De gedachtengang van de brainwashed blijft fascinerend.

every FAIL on earth is a PLUS in heaven!
:D

Bedoel je te zeggen dat je andere mensen hun leven miserabel maakt zodat je je eigen hachje wil beschermen daarboven?

Naastenliefde ammehoela je visie.

God verplicht u niet om homo's hun rechten af te pakken. Je kan je wel aan homo's ergeren, maar zij gaan naar Hel, niet jij. Laat ze dan toch. God zal u niet straffen als jij je mondje houdt. Je kan hen wel erop wijzen dat ze fout zijn als je dat niet laten kunt, maar doe dat via u mond en niet via politiek. (houd politiek en religie gescheiden, zei je zelf zo vaak ;p)

builderB jij vraagt om bewijs waarom de homosituatie niet 'normaal' is... Wel ik draai het om: waar is het bewijs dat dit WEL normaal is?
een kind laten opgroeien in een gezin met vader en moeder is al bewezen tot het normaal is door de natuur en jarenlange traditie;)
en dit bewijs is er trouwens gewoon impliciet en zoals ik al zei, als je dit ontkent... das gewoon je kop in het zand steken

baba de gedachte aleen al !

Het is gewoon ****ing niet normaal meer !!!!:D

builderB jij vraagt om bewijs waarom de homosituatie niet 'normaal' is... Wel ik draai het om: waar is het bewijs dat dit WEL normaal is?
een kind laten opgroeien in een gezin met vader en moeder is al bewezen tot het normaal is door de natuur en jarenlange traditie;)
en dit bewijs is er trouwens gewoon impliciet en zoals ik al zei, als je dit ontkent... das gewoon je kop in het zand steken

De argumentenvoering waarom het niet normaal is zeer flauw tegenover degenen die zeggen dat het geen kwaad kan.
En omdat er al homokoppels bestaan die al een gezond kind hebben opgevoed. (kind had vrienden, ging naar school, functioneerde normaal...)

• Topic Starter Topic Starter

Dat is niet de vraag Angelus: dat het niet 'normaal' is, doet er niet toe. Het gaat erom of het ook duidelijk is dat kinderen van homokoppels daadwerkelijk een verhoogde kans op een foute opvoeding hebben. Jij doet de beschuldiging, jij levert het bewijs. Zijn de kinderen van Paul de Leeuw inderdaad voor galg en rad aan het opgroeien?

Ondertussen heeft het Canadese ministerie van Justitie in 2003 een onderzoek laten uitvoeren door dr. Hastings. Helaas waren de resultaten in 2007 iets te positief en is het onderzoek bijvoorbeeld nooit op de website van het ministerie geproduceerd. (tussen 2003 en 2007 veranderde de regering van Canada richting meer conservatief) Hasting heeft, net als zo'n beetje ieder onderzoek op het gebied aangetoond dat homokoppels prima in staat zijn kinderen op te voeden. ([Link niet meer beschikbaar])

Bewezen? Mooi, dan kan je me vast wel een onderzoek voorleggen.
Is het ondertussen te zeggen dat evangelische koppels in Amerika zouden moeten worden gekort op hun mogelijkheden om te adopteren, aangezien er duidelijk is dat er met de coïtusuele opvoeding in die gezinnen iets goed mis is?

Zie hierboven: waar is het bewijs dat homokoppels een ramp zijn voor de opvoeding van hun kinderen Angelus? En is capaciteit tot opvoeding überhaupt een reden tot het wel- of niet nemen van kinderen? Dat zou verregaande implicaties hebben, zoals ik eerder betoogde: om consequent te blijven, zouden ook andere koppels dan worden getest op capaciteiten.

SO SHOW ME THE ****ING EVIDENCE, or shut your lies.

Ondertussen heeft het Canadese ministerie van Justitie in 2003 een onderzoek laten uitvoeren door dr. Hastings. Helaas waren de resultaten in 2007 iets te positief en is het onderzoek bijvoorbeeld nooit op de website van het ministerie geproduceerd. (tussen 2003 en 2007 veranderde de regering van Canada richting meer conservatief) Hasting heeft, net als zo'n beetje ieder onderzoek op het gebied aangetoond dat homokoppels prima in staat zijn kinderen op te voeden. ([Link niet meer beschikbaar])
Dus als ik het goed begrijp is jouw zogenaamde BEWIJS het woord van een of andere canadees. De studie is nooit publiek gemaakt, dus geloof ik er geen zak van.
En zoals al vaak genoeg aangetoond in het verleden: 1 studie zegt weinig tot niets over de situatie.
En ten 2de: om zo'n studie uit te voeren moet je dus kinderen laten adopteren door homokoppels en zo laten opgroeien, ze dus in feite als 'proefkonijnen' gebruiken. Wat als het dan verkeerd zou aflopen? Ik vind het niet kunnen.

dus show me the ****ing evidence or shut your lies;)

Dus als ik het goed begrijp is jouw zogenaamde BEWIJS het woord van een of andere canadees. De studie is nooit publiek gemaakt, dus geloof ik er geen zak van.
En zoals al vaak genoeg aangetoond in het verleden: 1 studie zegt weinig tot niets over de situatie.
En ten 2de: om zo'n studie uit te voeren moet je dus kinderen laten adopteren door homokoppels en zo laten opgroeien, ze dus in feite als 'proefkonijnen' gebruiken. Wat als het dan verkeerd zou aflopen? Ik vind het niet kunnen.

dus show me the ****ing evidence or shut your lies;)

om eerlijk te zijn vind ik ook dat hier toch degelijke studies moeten worden uitgevoerd! Wil ze graag eens inzien..

Trouwens ook naar gewoon koppels toe moet er steeds kritisch om worden gegaan met het wel of niet toekennen van een adoptie!
We spreken hier over de opvoeding/leven van een mens en niet over een huisdier..

En het "natuurlijke" in de "natuur" zoeken vind ik al helemaal kul. Er is niks natuurlijks aan dingen in je hol te stoppen, alleen debieletjes doen dat (met alle respekt voor de laatste genoemde groep)

Omg, alsof iedere homo aan anale coïtus doet:rolleyes: Met jouw manier van rederenen kunnen homo's ook onderling gaan discrimeren. In jouw geval zijn de nemers inferieur. Hoe zit het dan met de gevers? En met de vrouwen die elkaar sowieso niet anaal zullen bevredigen?

waarom zeuren ze anders zoveel om HUN gelijk te moeten behalen? zijn ze beter of hebben ze een bepaalde voorkeur waardoor ze menen het recht te mogen ontlenen overal ter wereld HUN regeltjesin te willigen?

zoja, waarom vertrekken ze niet naar een rustig en rijk land waar ze een toekomst kunnen opbouwen.......Verenigde Arabische Emiraten bijvoorbeeld?

antwoord: omdat hun gedrag daar niet wordt geaccepteerd, homo's zoeken bewust de zwakke plekken op in een politiek systeem om daar misbruik van te maken.

misbruik? ja, zolang ze de mening van de meerderheid van een land opzij schuiven omwille van hun individuele inbreng!
:mad:

Gadverdamme, dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn als jij..... De mensheid heeft nog een lange weg te gaan.

Deze keer sta ik aan jou kant klusmier:p WEG MET DE fl**kers:roflol:
Waarom? homocoïtusualiteit is een ziekte;) het is een fout in de hersenen, dus geef ze pillen of steek ze in een gesticht.

en aan al die voorstanders van homocoïtusualiteit vraag ik dit:
Hoe staan jullie tegenover incest? en daarbij bedoel ik de broer-zus, neef-nicht vorm ervan?
Laat me raden, jullie vinden het niet kunnen, onnatuurlijk,...
Wel, het is nog NATUURlijker dan homocoïtusualiteit aangezien hierbij er nog kinderen uit kunnen voortkomen.
Begrijp me niet verkeerd ik ben geen voorstander van incest hoor, ik ben luppie niet:roflol:
Maar dit voorbeeld zegt genoeg, dit is onnatuurlijk, en homocoïtusualiteit is nog onnatuurlijker.

Niets van wat de mens doet is onnatuurlijk. Wellicht moreel verwerpelijk, maar laat de ratio hierover bepalen en niet een of ander sprookjesboek.

Onnatuurlijk gedrag :roflol: Als de mens een bepaald gedrag vertoon is dat altijd natuurlijk. Onnatuurlijk gedrag bestaat niet.

+6 miljard.

IK erger mij eraan omdat het indruist tegen de opvoeding die ik heb gehad.
;)

Dus schuif je het af op je ouders dat jij jezelf niet verder ontwikkelt als menszijnde? Jij bent wat dat betreft niet anders dan iemand die zichzelf superieur acht t.o.v. n*gers.

dus homo's discrimineren niet wanneer ze regels willen veranderen zonder rekening te houden met hun hetero medemens?
:roflol:

Naastenliefde knul;)

goed idee!

dan hoeven ze later ook geen handtasjes meer te jatten, die hebben ze immers al van hun beide pappies gekregen!
:roflol:

Haha, iedere homo gooit natuurlijk ook als een meisje.

1. welke vrouwelijke eigenschappen hebben homo's meer dan een vader, vergelijkbaar met dat van een moeder, om "hun" dochter gerust te stellen in sommige situaties en om hun uit te leggen op een moederlijke manier hoe dingen in elkaar zitten? denk je echt dat een homo een moeder kan vervangen als een meisje wil uithuilen bij iemand van hetzelfde geslacht? zoja, dan had die meid namelijk ook bij haar vader terechtgekund.
;)

K*t voor al die meisjes die op moeten groeien zonder moeder:( Daar komt natuurlijk niets meer van terecht. Voer voor 'loverboys' of toekomstig AH personeel....

Weet je wat ook niet natuurlijk is: al langere tijd samenwonen met een vrouw maar geen kinderen hebben.

builderb is een klein kind.. heeft men posts laten verwijderen omdat ie niet wist wat ie erop moest zeggen..einde topic voormij!

builderb is een klein kind.. heeft men posts laten verwijderen omdat ie niet wist wat ie erop moest zeggen..

CryAboutIt.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehehe THE BLUE OYSTER GANG

Terug
Naar boven