ok, dan had ik je verkeerd begrepen.Minder hoog opgeleid, minder intelligent, minder serieus te nemen. Maar voor de rest heb ik niet gezegd dat je minder zou zijn dan wie dan ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok, dan had ik je verkeerd begrepen.Minder hoog opgeleid, minder intelligent, minder serieus te nemen. Maar voor de rest heb ik niet gezegd dat je minder zou zijn dan wie dan ook.
even offtopic een vraagje aan de voorstanders voor gelijke rechten van homo's
wat gaan jullie eigenlijk doen wanneer naturisten beginnen zagen over gelijke rechten? Dat ze zich niet op hun gemak voelen in hun kleren en ook naakt op straat willen lopen.
Deze mensen hebben ook maar gewoon een andere opvatting van het dagelijkse leven, ze doen er in principe ook niemand kwaad mee, maar willen jullie misschien een hoop vetz*kken naakt over straat zien lopen?
Gaan jullie het dan ook voor hen opnemen?^^

het maakt niet uit of ik het verschil nu zie of niet, het zijn beiden groepen met een andere levenswijze die zich op een andere manier uitdrukken als ons
Jullie willen de homo's het recht geven om zich vrij te mogen uitdrukken (m.a.w trouwen), maar de naturisten zijn volgens jullie te weird om dit recht te hebben?
wat een dom type ben jij zeg.
om moe van te worden!

als iemand de rechten van homo's verdedigd, dan is iedereen het eens met die persoon. Maar wanneer iemand het opneemt voor de naturisten, dan is die persoon een dom type
Leg me het verschil dan eens uit?![]()
Als je dat verschil zelf niet kan duiden ben je de discussie niet waard. Belachelijke vergelijkingen zoals jij die trekt kunnen nooit leiden tot een zinnige discussie.
Naakt lopen op straat is wettelijk niet toegestaan, homoseksueelgedrag is wettelijk niet geregeld. Wereld van verschil dus. Ook al zal in jouw wereld waarschijnlijk een verbod op homoseksueelgedrag ingevoerd worden.
m.a.w er is geen echt goede reden om het niet te legaliseren
behalve dan dat het bij sommigen walgelijk is om aan te zien.
bedankt om dit op te helderen

Alle zevenentwintig leden van de EU hebben een verklaring (een initiatief van Frankrijk) onderschreven om homocoïtusualiteit wereldwijd te decriminaliseren/legaliseren
naakt over straat lopen is voor niemand legaal.
Trouwen wel.
See the difference?
tuurlijk zie ik het verschil![]()
Maar mij gaat het om de reden waarom naaktlopen voor iedereen illegaal is. Tis ook maar enkel gebaseerd op traditie![]()
en jullie zijn toch allemaal zo grote voorstanders van tradities doorbreken, namelijk kinderen laten opvoeden door ouders met hetzelfde geslacht, de traditie dat het huwelijk tussen mannen en vrouwen was, en het zou me geen zak verbazen als jullie kerstmis willen afschaffen omdat het niet eerlijk is voor de moslims in ons land
bedoel je hier soms mee dat enkel religieuze, plattelandsmensen of lager opgeleiden TEGEN homo's zijn? Aangezien ik geen van de 3 ben (niet gelovig, woon niet op het platteland en volg informatica aan de unief) is dit maar een zeer bekrompen mening van je.
Jullie zitten maar te zeiken over de gelijkheid van homo's dit, gelijkheid van homo's dat, maar het moment dat iemand niet akkoord is met je mening, begin je hem kei hard zelf te veroordelen. Hoe hypocriet is dat wel niet.

het maakt niet uit of ik het verschil nu zie of niet, het zijn beiden groepen met een andere levenswijze die zich op een andere manier uitdrukken als ons
Jullie willen de homo's het recht geven om zich vrij te mogen uitdrukken (m.a.w trouwen), maar de naturisten zijn volgens jullie te weird om dit recht te hebben?
als iemand de rechten van homo's verdedigd, dan is iedereen het eens met die persoon. Maar wanneer iemand het opneemt voor de naturisten, dan is die persoon een dom type
Leg me het verschil dan eens uit?![]()
Angelus zei:namelijk kinderen laten opvoeden door ouders met hetzelfde geslacht, de traditie dat het huwelijk tussen mannen en vrouwen was, en het zou me geen zak verbazen als jullie kerstmis willen afschaffen omdat het niet eerlijk is voor de moslims in ons land
)
vandaar de onsamenhorende posts
)
vandaar deze nutteloze argumenten.
'cause damn

. 

Mensen zoals jij zullen nooit begrijpen dat bepaalde zaken niet rationeel te verklaren zijn. Dit heeft verder niks met verstand of bekrompenheid te maken, eerder met karakter.
. Hoewel ik in mijn kindertijd nooit iets tekortgeschoten ben. Zou ik liever van 10 cent per dag leven, dan ooit te moeten zeggen dat ik 2 pappa's heb