XXL Nutrition

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

dat je niks aan ze hebt, ze zijn ziek, aids komt volgens mij het meest voor bij homo's, ze produceren niks bedoel ik, je kan er geen kinderen mee krijgen niks. volgens mij is builderB zelf een homo

heh heh begon es tijd te worden dat we hun eens homo mochten noemen...normaal gesproken noemen ze ons dat :p

dat je niks aan ze hebt, ze zijn ziek, aids komt volgens mij het meest voor bij homo's, ze produceren niks bedoel ik, je kan er geen kinderen mee krijgen niks. volgens mij is builderB zelf een homo

23hrp8n.jpg

homo;s produceren toch niets voort, daarom zijn ze minderwaardig

Famous Gay Scientists post id: 293451

Sir Francis Bacon –
S. Josephine Baker
Allan Cox –
Neil Divine –
Alexander von Humboldt -
Sonja Kovalevsky
Margaret Mead –
Florence Nightingale
Louise Pearce
Jim Pollack
Alan Turing -
Leonardo da Vinci -
Bruce Voeller -
Clyde Wahrhaftig -

in de kunst (acteurs, muzikanten...) is de lijst belachelijk lang..

en wat heb jij zoal geproduceerd?

cyan ben je het niet met me eens?

Haha, je bent goed bezig hughro. Het lijkt wel alsof dbb enkel de hardste nutcases van christenen aantrekt of schreeuwen zij gewoon het hardst ?

• Topic Starter Topic Starter

Sir Francis Bacon –
S. Josephine Baker
Allan Cox –
Neil Divine –
Alexander von Humboldt -
Sonja Kovalevsky
Margaret Mead –
Florence Nightingale
Louise Pearce
Jim Pollack
Alan Turing -
Leonardo da Vinci -
Bruce Voeller -
Clyde Wahrhaftig -

Brilliant. :roflol:

Jongens, help 'em even, want klusmier is de weg helemaal kwijt.

Zo is je gebruik van 'naar de hand zetten' opmerkelijk: a. het naar de hand zetten levert een duidelijk voordeel op voor de homo's en een duidelijk nadeel op voor de niet-homo's. Of b. Het levert voor homo's een duidelijk voordeel op en voor niet homo's geen nadelen.

Welke van de twee is het klusmier?

je hebt blijkbaar een plaat voor je hoofd en pro-homo, anders zou je die arme mensen niet zo verdedigen..........zit je wellicht in de advocatuur dat je zo overduidelijk je gelijk wilt behalen?

voor mij heeft het nog weinig zin om met jou te praten ( geen discussie, want dat is volgens jou niet mogelijk met mij) over homofilie en het niet kunnen aanpassen aan de maatschappij.

waarom zeuren ze anders zoveel om HUN gelijk te moeten behalen? zijn ze beter of hebben ze een bepaalde voorkeur waardoor ze menen het recht te mogen ontlenen overal ter wereld HUN regeltjesin te willigen?

zoja, waarom vertrekken ze niet naar een rustig en rijk land waar ze een toekomst kunnen opbouwen.......Verenigde Arabische Emiraten bijvoorbeeld?

antwoord: omdat hun gedrag daar niet wordt geaccepteerd, homo's zoeken bewust de zwakke plekken op in een politiek systeem om daar misbruik van te maken.

misbruik? ja, zolang ze de mening van de meerderheid van een land opzij schuiven omwille van hun individuele inbreng!
:mad:

Sir Francis Bacon –
S. Josephine Baker
Allan Cox –
Neil Divine –
Alexander von Humboldt -
Sonja Kovalevsky
Margaret Mead –
Florence Nightingale
Louise Pearce
Jim Pollack
Alan Turing -
Leonardo da Vinci -
Bruce Voeller -
Clyde Wahrhaftig -

Hij moet al minstens 3 straatjes gelegt hebben in zijn leven.

Sir Francis Bacon –
S. Josephine Baker
Allan Cox –
Neil Divine –
Alexander von Humboldt -
Sonja Kovalevsky
Margaret Mead –
Florence Nightingale
Louise Pearce
Jim Pollack
Alan Turing -
Leonardo da Vinci -
Bruce Voeller -
Clyde Wahrhaftig -

hughro weet ik het niet. Maar van Klusmier weet ik dat hij heeft gezeten en dat hij Nederland ontvlucht is met schulden die hij nog af moet betalen.....

Klusmier is boos :roflol:

Komt ervan als je post na post geowned wordt.

http://www.nrc.nl/nieuwsthema/antil...huwelijk_hoort_bij_de_wet,_ook_op_de_Antillen

Lees dat maar even door, klus.

Beter gooien we die achterlijke, waardeloze landen uit ons koninkrijk. Of hebben we er nog ergens voordeel van?

idd gooi het maar over die boeg.

jarenlang zijn ze onderdeel van Nederlands Koninkrijk geweest, maar NL wilde hierin niet investeren......vandaar dat het onderwijs aldaar op een belachelijk laag peil staat: gevolg => meer jeugd criminaliteit!
;)

Kan me niet voorstellen dat je die link nu al uitgelezen hebt klus.

je hebt blijkbaar een plaat voor je hoofd en pro-homo, anders zou je die arme mensen niet zo verdedigen..........zit je wellicht in de advocatuur dat je zo overduidelijk je gelijk wilt behalen?

voor mij heeft het nog weinig zin om met jou te praten ( geen discussie, want dat is volgens jou niet mogelijk met mij) over homofilie en het niet kunnen aanpassen aan de maatschappij.

waarom zeuren ze anders zoveel om HUN gelijk te moeten behalen? zijn ze beter of hebben ze een bepaalde voorkeur waardoor ze menen het recht te mogen ontlenen overal ter wereld HUN regeltjesin te willigen?

zoja, waarom vertrekken ze niet naar een rustig en rijk land waar ze een toekomst kunnen opbouwen.......Verenigde Arabische Emiraten bijvoorbeeld?

antwoord: omdat hun gedrag daar niet wordt geaccepteerd, homo's zoeken bewust de zwakke plekken op in een politiek systeem om daar misbruik van te maken.

misbruik? ja, zolang ze de mening van de meerderheid van een land opzij schuiven omwille van hun individuele inbreng!
:mad:

Of misschien omdat ze willen dat mensen die ziek in hun hoofd zijn het in ieder geval door de wet verboden wordt ze tegen te werken in het leven van een normaal leven.

En de enige zuivere reden dat het voor jouw geen zin meer heeft om met mij te praten is dat ik nog een belachelijk antwoord van je tegoed heb, al mag je het voor je houden omdat ik wel denk te weten wat het is. Ik ben de discussie niet uit de weg gegaan, klusmier. En het is jammerlijk en onwaardig om het zo te doen voorkomen. JIJ gaat de discussie uit de weg. Ik heb je zelfs meerdere malen gevraagd om de vragen te stellen waarvan je blijkbaar benieuwd was naar mijn antwoord.

Ik ga wellis met reet en me bil beetje open trekken voor de spiegel staan maar wat ik dan zie........gatverdamme!:D

Als je in zoeits smerigs je lul wil steken ben je gewoon een viespeuk !:mad:

Sowiso met een andere man:kots:

VIEZE ROT HOMOS !!!!!!!!:fu:

Klusmier heeft helemaal geen landelijke wet nodig om homo's te discrimineren, hij heeft immers GOD's onfeilbare woord! Beat that, democracy!

Ik ga wellis met reet en me bil beetje open trekken voor de spiegel staan maar wat ik dan zie........gatverdamme!:D

Als je in zoeits smerigs je lul wil steken ben je gewoon een viespeuk !:mad:

Sowiso met een andere man:kots:

VIEZE ROT HOMOS !!!!!!!!:fu:

Wow jij bent echt een helder licht.

Klusmier heeft helemaal geen landelijke wet nodig om homo's te discrimineren, hij heeft immers GOD's onfeilbare woord! Beat that, democracy!
ik heb nog geen antwoord van je?

waarom mogen homo's zich zo gedragen door hun gedrag in de wet te willen vastleggen, en waarom mogen islamitische vrouwen dit niet?
???

Terug
Naar boven