XXL Nutrition

Homoseksuele mannen uit Leeuwarden mishandeld door meisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahahaha

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 17:13 ----------

als die homo's zich gewoon als normale mensen gedragen hadden die meisjes niet eens geweten dat ze homo waren. ze lopen er veel te veel mee te koop. misselijkmakend is het.

en als ze niet wisten dat ze homo waren vind ik het belachelijk dat erbij moet staan dat het om 'homo's' gaat

Kan best, maar reken maar dat ik goed van me afgetrapt had, als je nu alleen bent, maar die jongens waren ook met zijn tweeën. En dat nog in een trein waar die meisjes zelf ook geen kant op konden.
Was me toch ECHT NIET gebeurd.

Niet omdat het nu over homo's gaat, met vrouwen en heteromannen is het net zo:
Je moet natuurlijk weten wanneer je maar beter kan rennen, maar een bepaalde groep mensen straalt een soort angst, voorzichtigheid uit, het type wat voor zich kijkt als hij/zij over straat loopt, niet naar rechts of links kijkend, liefst nog een beetje in elkaar gedoken....ik denk dat die mensen veel sneller slachtoffer worden van dit soort criminaliteit - al wil ik daarmee absoluut niet de oorzaak bij het slachtoffer leggen.

Dit. waarschijnlijk ook nog een halfvolle coupe ofzo waarbij iedereen achteraf weer loopt te b**chen maar niet daadwerkelijk iets doet.

hahahahahahaha

---------- post toegevoegd thu 7 mar 2013 om 17:13 ----------

als die homo's zich gewoon als normale mensen gedragen hadden die meisjes niet eens geweten dat ze homo waren. Ze lopen er veel te veel mee te koop. Misselijkmakend is het.

En als ze niet wisten dat ze homo waren vind ik het belachelijk dat erbij moet staan dat het om 'homo's' gaat

+1

het moet niet gekker worden, is dit nieuws btw ???

Waren ze hun handtasje vergeten of mss toch te bang dat ze een nagel zouden breken?

vraag me eig wel af wat voor trailertrash die 2 chicks waren:roflol:

hahahahahahaha

als die homo's zich gewoon als normale mensen gedragen hadden die meisjes niet eens geweten dat ze homo waren. ze lopen er veel te veel mee te koop. misselijkmakend is het.

en als ze niet wisten dat ze homo waren vind ik het belachelijk dat erbij moet staan dat het om 'homo's' gaat

normale mensen :roflol: serieus bestaat zoiets dan, de momenten dat ik het openbaar vervoer neem zie ik vooral veel r**ards, lelijkaards, ecto's, dikzakken en trieste koppen. Liefst zou ik ze allemaal in elkaar stampen, gelukkig ben ik beschaafder dan dat :)
En het is nu eenmaal een feit dat de gemiddelde mens niet iemand is die je als voorbeeld moet nemen.

wow dan heb je echt geen ballen

normale mensen :roflol: serieus bestaat zoiets dan, de momenten dat ik het openbaar vervoer neem zie ik vooral veel r**ards, lelijkaards, ecto's, dikzakken en trieste koppen. Liefst zou ik ze allemaal in elkaar stampen, gelukkig ben ik beschaafder dan dat :)
En het is nu eenmaal een feit dat de gemiddelde mens niet iemand is die je als voorbeeld moet nemen.

''ecto's mishandeld in trein'

zie je het al voor je:D

vind dat homo's te veel in het nieuws komen. Gordon loopt bij elke show op tv al de homo uit te hangen, met zn opmerkingen waar ik de rillingen van over mn rug krijg. onze top40 nederlandse muziek is de voor de helft verkracht omdat ze persee moeten promoten dat ze homo zijn.

er is een speciale dag voor de gayparade of weet ik et. en campagnes voor homo's.
homo's
homo's!!!!

ik word er helemaal niet goed van. overal homo's joh. iedereen mag doen wat ze willen maar extra dubbeldik homo overal. voor mij hoeft het niet...

• Topic Starter Topic Starter
hahahahahahaha

is helemaal geen reden om iemand te mishandelen

hahahahahahaha

Zegt de sukkel die "koude rillingen" krijgt als hij mijn avatar ziet (zei je in een ander topic).
Als je daar al koude rillingen van krijgt..........dan ben je wel een echt mietje!
Had jij daar in die trein gestaan, dan was het niet bij wat spugen en krabben gebleven, dan hadden ze je nog het raam uit geflikkerd ook. Opgeruimd staat netjes.

Maar ik neem je simpele opmerking niet al te serieus, ik schat zo dat ik met een puberaal kind te doen heb.

Zegt de sukkel die "koude rillingen" krijgt als hij mijn avatar ziet (zei je in een ander topic).
Als je daar al koude rillingen van krijgt..........dan ben je wel een echt mietje!
Had jij daar in die trein gestaan, dan was het niet bij wat spugen en krabben gebleven, dan hadden ze je nog het raam uit geflikkerd ook. Opgeruimd staat netjes.

Maar ik neem je simpele opmerking niet al te serieus, ik schat zo dat ik met een puberaal kind te doen heb.

precies wat ik bedoel joh. prima dat je homo bent maar moet je persee op je avatar 2 zoenende gasten zetten?

loop je ook op straat met een roze pet op en een handtasje. en ga je vervolgens b**chen als mensen je raar aankijken?

PYNHxFO.jpg

Dit waren ze, is niet eens zo gay gekleed. Wel ecto

precies wat ik bedoel joh. prima dat je homo bent maar moet je persee op je avatar 2 zoenende gasten zetten?

loop je ook op straat met een roze pet op en een handtasje. en ga je vervolgens b**chen als mensen je raar aankijken?

Wie lult hier over een roze pet en een handtasje?
Droegen die jongens dat? Of hadden ze misschien alleen maar elkaars hand vast of gaven ze elkaar een zoen?

Wie lult hier over een roze pet en een handtasje?
Droegen die jongens dat? Of hadden ze misschien alleen maar elkaars hand vast of gaven ze elkaar een zoen?

jullie promoten jullie shit te veel meer zeg ik niet. en aangezien je mijn voorbeelden letterlijk neemt heb je verder niks te zeggen dus.

jullie promoten jullie shit te veel meer zeg ik niet. en aangezien je mijn voorbeelden letterlijk neemt heb je verder niks te zeggen dus.

:gek:

Waarom zouden homo's en lesbiennes dingen moeten promoten?

Ben je dan bang dat je er ook homo van zou kunnen worden?

krantenberichten over homo's die opgewacht worden is homofoob geweld.
een stel meisjes van 16 dat toevallig ruzie krijgt in de trein met een stel nichten is geen homofoob geweld

Staat nergens dat ze ruzie kregen...

volgens mij werden ze aangepakt OMDAT ze homo zijn en dan valt het wel onder homofoob geweld. Als het om gewone ruzie zou gaan, zou het artikel er niet bij zetten dat ze homo's zijn lijkt mij want dan is zoiets irrelevant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven