- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een plan voor Wilders tegen de islamisatie.Als een hond tegen een moslim opspringt, wordt de kleding onrein.

Het gaat niet om de stront maar om de 'onreinheid' van de hond. Die hond hoeft de straat voor de moskee niet onder te kakken maar langslopen zou geen probleem moeten opleveren. Dat gezeur iedere keer om rekening te houden met iedere religieuze uiting zou in een seculiere maatschappij niet nodig moeten zijn. Dan gaan ze maar op het besloten terrein van de moskee staan als er honden langskomen.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/208117
Afbreken die moskee en dat meen ik serieus. Donder dan lekker op uit Nederland als je niet tegen honden kan.
hoi achmed, jij hebt zoveel ervaring met poep dat je het op je gezicht smeert![]()

Moslims staan onder normale mensen in Nederland tegenwoordig. Alleen omdat elke criminele marokkaan wordt geassocieerd met het moslimdom.Het gaat erom dat die honden tegen mensen opspringen.
Waar het probleem ontstaat is dat niet goed is aangegeven waar honden vrij mogen lopen en waar niet en het feit dat honden regelmatig opspringen tegen moskee bezoekers of ze besnuffelen.
Dat lijkt mij een vrij normaal probleem...en ook terecht dat daar aandacht voor wordt gevraagd.
Maar des al niet te min wordt hiur alleen maar aandacht aan besteed omdat het om een moskee gaat. Er zijn zoals gezegd...zat christelijke instellingen die het uitlaten van honden rondom de instelling verbieden.
Dus waarom is DIT anders?
Als dit zou gebeuren bij een christelijke instelling dan zouden we er niet over lezen. Sterker nog..in sommige plekken is het gewoon recent verboden om honden uit te laten...speelplaatsen bijvoorbeeld.
Waarom daar wel en hier niet?
Omdat op speelplaatsen de honden de neiging hebben in het zand of het gras te schijten? Om het nog niet te hebben over de kwetsbaarheid van kinderen.Het gaat erom dat die honden tegen mensen opspringen.
Waar het probleem ontstaat is dat niet goed is aangegeven waar honden vrij mogen lopen en waar niet en het feit dat honden regelmatig opspringen tegen moskee bezoekers of ze besnuffelen.
Dat lijkt mij een vrij normaal probleem...en ook terecht dat daar aandacht voor wordt gevraagd.
Maar des al niet te min wordt hiur alleen maar aandacht aan besteed omdat het om een moskee gaat. Er zijn zoals gezegd...zat christelijke instellingen die het uitlaten van honden rondom de instelling verbieden.
Als dit zou gebeuren bij een christelijke instelling dan zouden we er niet over lezen. Sterker nog..in sommige plekken is het gewoon recent verboden om honden uit te laten...speelplaatsen bijvoorbeeld.
zo is dat, geert weet wel raad met dat soort mensen
En als het nu een Gristen was geweest die klaagde ?
Jij bent zeker een moslim, of anders zo'n extreem-linkse pipo? Jouw soort is in staat dit land in enkele jaren tijd om zeep te helpen.Het gaat erom dat die honden tegen mensen opspringen.
Mensen moeten hun honden aan de leiband houden en ik zou het ook niet leuk vinden als zo'n beest tegen me aanspringt. Dat wil daarom niet zeggen dat je het kan verbieden om met een hond voorbij een moskee te lopen. De straten zijn van iedereen. Dat ik dat fundamenteel recht moet verdedigen is toch wel sterk. Ik begin me toch vragen te stellen bij sommige van jouw reacties hoor.
Jij bent zeker een moslim, of anders zo'n extreem-linkse pipo? Jouw soort is in staat dit land in enkele jaren tijd om zeep te helpen.

Ik denk dat het vooral over onverdraagzaamheid gaat. Zoals wel vaker bij gelovigen. Nogmaals: openbare wegen en pleinen zijn van iedereen. Don't like it? Maak dan lekker een privéterrein in een veld, zet er een groot hek omheen, en dan heb je van niets of niemand nog last.En als je had gelezen wat er stond dan had je begrepen dat het gaat om een extra afscheiding tussen uitlaatgebied en moskee.
De honden mogen in principe volgens de APV niet komen bij de achteruitgang. De uitlaatzone grens ligt bij het voetpad. Achter dat voetpad mogen honden niet meer los lopen. Dat gebeurt wel en er springen regelmatig honden tegen mensen op (dat zijn deus de klachten). Wat ze willen is dat honden daar niet meer los mogen lopen en dat de grens van het uitlaatgebied beter wordt aangegeven.
(Eerder was door de gemeente geen toestemming gegeven voor de aanleg van een hek. Wat een veel betere oplsossing zou zijn.)
Het gaat dus niet om een fundamenteel recht maar om een fundamenteel overtreden van de grenzen van een recht.
Het gaat niet om het verbieden van de hondenuitlaatplek maar om een duidelijkere begrenzing van die plek en het voorkomen van overlast.
DAAR gaat het om...
Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt
stupmer
Goede inbreng...duidelijke onderbouwing...ontbreekt echter intelligentie.
Succes!
Geen bevestiging of ontkenning, alleen een wilde gok naar mijn intelligentie. Het is wel duidelijk nu denk ik. Ga maar naar je moskee, maar pas op voor de honden, voor je het weet is je jurk onrein! 
Ik denk dat het vooral over onverdraagzaamheid gaat. Zoals wel vaker bij gelovigen. Nogmaals: openbare wegen en pleinen zijn van iedereen. Don't like it? Maak dan lekker een privéterrein in een veld, zet er een groot hek omheen, en dan heb je van niets of niemand nog last.
Ik denk dat het vooral over onverdraagzaamheid gaat. Zoals wel vaker bij gelovigen. Nogmaals: openbare wegen en pleinen zijn van iedereen. Don't like it? Maak dan lekker een privéterrein in een veld, zet er een groot hek omheen, en dan heb je van niets of niemand nog last.
Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraaktGeen bevestiging of ontkenning, alleen een wilde gok naar mijn intelligentie. Het is wel duidelijk nu denk ik. Ga maar naar je moskee, maar pas op voor de honden, voor je het weet is je jurk onrein!
![]()