Blijft wel het feit staan dat het voornamelijk tuig is
Is dat jouw mening of een objectief feit...indien het laatste graag cijfers die dat onderbouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft wel het feit staan dat het voornamelijk tuig is
Als je ook maar eventjes in heel de wereld kijkt, zijn het overl de moslims dat om ruzie zoeken. In elk land zijn er tegenwoordig moslims en ze zorgen overal voor de meeste criminaliteit. Nu kan je gaan zeggen dat het onze schuld is en door de autochtonen zelf, door discriminatie etc...
Maar dan kan je weer naar de eigen landen gaan zien van deze moslim cultuur. En wat blijktAllemaal in oorlog, burgeroorlog etc..
Punt is wel duidelijk dat de moslim gewoon een autoritaire 'godsdienst' is en alleen voor slechte dingen zorgt.
Dit is geen racisme, dit zijn gewoon pure feiten.
Is dat jouw mening of een objectief feit...indien het laatste graag cijfers die dat onderbouwen.
Ik noem ze vooral: autochtone Nederlanders ook wel bestaande maar niet gelimiteerd tot bascross

Zie je? Nederland is rot.
Omgekeerde wereld hier.
'Mensen' die de boel afstieren krijgen alles, mensen die proberen de boel op te bouwen worden gestraft.
**** you Nederland, met je tyfusregering.
En kom nou niet met van die argumenten dat het in Verwegistan nog veeel k*tter is... Dat als ik daar heen ga, jankend terug kom naar Nederland... Het is altijd wel ergens nog veel rotter. Neemt niet weg dat ik er iets van mag zeggen wanneer parasieten steeds meer en meer macht krijgen in mijn eigen land. Dus rot lekker op met je 'intelligente' meeloperige uitspraken.
Nederland, daar is gewoon niks meer van over, punt. Het is 1 grote multiculturele tyfusbende geworden.
TPH1976 zei:Zijn moslims ook de schuld van de bijna onleesbaarheid van je stukje?
Een heel groot deel komt in aanraking met justitie. Dat zegt wel genoeg. Cijfers heb ik zo niet bij de hand. Die moet ik dan eens gaan opzoeken en daar heb ik op het moment niet zoveel zin in.
Een heel groot deel komt in aanraking met justitie. Dat zegt wel genoeg. Cijfers heb ik zo niet bij de hand. Die moet ik dan eens gaan opzoeken en daar heb ik op het moment niet zoveel zin in.
Cijfers laten zien dat
1). Nederlanders
2). Jogoeslaven/Russen/ ea. Oostblokkers
3). Marokkanen
4). Antillianen (specifiek curacao als grootse groep)
5). Turken
6). Chinezen
De volgorde bepalen in orde van grootte van de cirminialiteit.
Daarbij is in legio onderzoek aangetoont dat als men de onderzoeken doortrekt naar sociale klasse de percentages gelijk zijn in vergelijkbare klassen tussen de bevolkingsgroepen. Wat dus zoveel wil zeggen dat als je in het onderste maatschappelijke trappetjes leeft je net zo gemakkelijk overgaat tot criminaliteit als niet autochtone bevolkingsgroepen in diezelfde trede.
In de media worden Marokkanen en ghun criminele uitspattingen maar liefts 60% meer genoemd dan het daadwerkelijke criminaliteitscijfer zou rechtvaardigen. Dat wil dus zeggen dat er bovenmatig aandacht wordt besteed aan marokkaanse criminelen. Het omgekeerde is het geval bij Antillianen waarbij deze minder vaak media aandacht krijgen dan hun daadwerkelijk criminaliteitscijfers zou rechtvaardigen.
Autochtonen worden niet speciaal genoemd. En er wordt minder aandacht aan besteed dan het daadwerkelijke criminaliteitscijfer zou rechtvaardigen.
Bah daar heb je die smerige linkse honden weer met hun rationele benadering, haha statistieken, hoe kom je erop!
Het is mijn schuld in ieder geval niet dat je een analfabeet bent.
Ken jouw bron niet maar daar klopt dus ook weinig van. Of je moet het over absolute cijfers hebben.
1 van de meeste gebruikte rapporten op dit gebied is het WODC-rapport uit 2005 :
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26...085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf
Daarin worden overigens nog oudere cijfers gebruikt. De percentages van de autochtone bevolking liggen bijna het laagst van alle groepen.
Absolute cijfers wellicht, het zou maar erg zijn als er in absolute cijfers de autochtonen niet bovenaan zouden staan. Dat zou betekenen dat 90% (autochtonen) van de bevolking minder criminaliteit pleegt dan 10% (allochtonen). Jouw manier van statistieken begrijpen is niet al te best. Kijken we naar de percentages in gevangenissen en daarbuiten dan komt de meeste criminaliteit verhoudingsgewijs dus van allochtonen, met op kop altijd de Marokkanen. Zonder racistisch te zijn kan ik vaststellen dat zij eerder over gaan tot criminaliteit dan de andere allochtonen en zeker de autochtonen.Cijfers laten zien dat
1). Nederlanders
2). Jogoeslaven/Russen/ ea. Oostblokkers
3). Marokkanen
4). Antillianen (specifiek curacao als grootse groep)
5). Turken
6). Chinezen
De volgorde bepalen in orde van grootte van de cirminialiteit.
Bron? Hoe wil je dat trouwens aantonen? Overigens als Nederlanders of Belgen in het buitenland gaan wonen, veroorzaken ze geen problemen op vlak van integratie en criminaliteit. Blijkbaar is het toch niet zo dat je elk volk over dezelfde kam kan scheren...Daarbij is in legio onderzoek aangetoont dat als men de onderzoeken doortrekt naar sociale klasse de percentages gelijk zijn in vergelijkbare klassen tussen de bevolkingsgroepen.
Bron? Al te makkelijk dat eeuwige geleuter over maatschappelijke achterstand. Daar zijn ze immers zelf schuldig aan. Wie geen werk zoekt blijft werkloos, wie zijn buurt niet respecteert krijgt een rotte buurt, wie de crimineel wil uithangen belandt in de gevangenis. Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou ik zeggen. Sommige mensen kan je in de netste buurten plaatsen, na enkele jaren veranderen die buurten dan evengoed in getto's.Wat dus zoveel wil zeggen dat als je in het onderste maatschappelijke trappetjes leeft je net zo gemakkelijk overgaat tot criminaliteit als niet autochtone bevolkingsgroepen in diezelfde trede.
Waar haal jij dat toch allemaal vandaan? Wie of wat zegt dat? Wat zijn je bronnen? Weer probeer je allerlei zaken te verbloemen en te minimaliseren. Feit is dat het percentage marokkanen in de gevangenissen hoog is, feit is dat bepaalde wijken die vroeger prima leefbaar waren, en die steeds meer bevolkt worden door Marokkanen, hierdoor verpauperen. En dan daarna komen zeggen dat ze geen kansen krijgen omdat hun wijk niet leefbaar is. Wie houd je nu voor de gek?In de media worden Marokkanen en ghun criminele uitspattingen maar liefts 60% meer genoemd dan het daadwerkelijke criminaliteitscijfer zou rechtvaardigen. Dat wil dus zeggen dat er bovenmatig aandacht wordt besteed aan marokkaanse criminelen. Het omgekeerde is het geval bij Antillianen waarbij deze minder vaak media aandacht krijgen dan hun daadwerkelijk criminaliteitscijfers zou rechtvaardigen.
Omg, wat voor flauwekul komt er uit jouw mond? Autochtonen komen juist zeer gemakkelijk in het nieuws wanneer zij criminele feiten plegen of zogenaamd racistisch gedragen. Er zijn genoeg zaken bekend waarbij een Marokkaan nooit in het nieuws zou komen (racisme) maar indien het om een autochtoon zou gaan het land te klein was. Het is me duidelijk dat jij vooral spreekt vanuit een vorm van zelfverdediging, waarin je op verschillende vlakken de waarheid probeert te verdraaien, halve leugen vertelt, of feiten verzwijgt. Nogmaals, je doet me sterk denken aan een eerder verbannen member die naar de naam Thinkalot luisterde.Autochtonen worden niet speciaal genoemd. En er wordt minder aandacht aan besteed dan het daadwerkelijke criminaliteitscijfer zou rechtvaardigen.
Nooit dat dat klopt TPH1976. Wellicht worden allochtonen van de laatste generatie als autochtoon gezien? Dan zou het kunnen kloppen.