MuscleMeat

Nieuws Hond uitlaten in de buurt van moskee mag misschien niet meer in Amersfoort

Het gaat niet om de stront maar om de 'onreinheid' van de hond. Die hond hoeft de straat voor de moskee niet onder te kakken maar langslopen zou geen probleem moeten opleveren. Dat gezeur iedere keer om rekening te houden met iedere religieuze uiting zou in een seculiere maatschappij niet nodig moeten zijn. Dan gaan ze maar op het besloten terrein van de moskee staan als er honden langskomen.

+1

Wat een onzin.

Ik zal je een verhaal vertellen waarvan je bloed gaat koken.

Ik had twee maltezer hondjes en deze gingen regelmatig achter in de tuin spelen. Mijn oude buurman (Turk) zat altijd te kanker-en als ze buiten waren.

Mijn zus liet de honden een keer uit op straat en toen ze zijn huis voorbij liep stormde hij naar buiten en zei, weg met hond! (in het gebrekking Nederlands natuurlijk). Mijn zoontje bang!

Ik was op dat moment 10 jaar. Op een dag ging mijn buurman verhuizen. En die dag dat hij ging verhuizen werden mijn hondjes ineens ziek. We zijn naar de dierenarts geweest en daar bleek dat ze waren vergiftigd. Dag later waren ze allebei dood.

Ik weet nog exact hoe die rotkop er uit zag en als ik hem ooit op straat tegen kom gaat hij er aan. Dan ga ik maar een paar jaar de bak in, i don't care. Maar dood gaat ie.

Kanker Turk.

Zo wil ik het horen !

Ik zal je een verhaal vertellen waarvan je bloed gaat koken.

Ik had twee maltezer hondjes en deze gingen regelmatig achter in de tuin spelen. Mijn oude buurman (Turk) zat altijd te kanker-en als ze buiten waren.

Mijn zus liet de honden een keer uit op straat en toen ze zijn huis voorbij liep stormde hij naar buiten en zei, weg met hond! (in het gebrekking Nederlands natuurlijk). Mijn zoontje bang!

Ik was op dat moment 10 jaar. Op een dag ging mijn buurman verhuizen. En die dag dat hij ging verhuizen werden mijn hondjes ineens ziek. We zijn naar de dierenarts geweest en daar bleek dat ze waren vergiftigd. Dag later waren ze allebei dood.

Ik weet nog exact hoe die rotkop er uit zag en als ik hem ooit op straat tegen kom gaat hij er aan. Dan ga ik maar een paar jaar de bak in, i don't care. Maar dood gaat ie.

Kanker Turk.

Wat een stoere taal! Misschien is hij wel naar de States verhuisd. Ga daar eens kijken.

Als je zulk soort dingen nu leest, hoe kunnen er dan nog van die linkse rukkers bestaan?!:mad:

Wat een stoere taal! Misschien is hij wel naar de States verhuisd. Ga daar eens kijken.

ik heb gehoord dat ze in de States nog ongeschoolde figuren, die geen opleiding willen volgen, zoeken.

hoe zit het met je ticket dan?

Punt is duidelijk hoor :kiss:

flink wat zoekwerk zeker? Nu weet ik nog niet of je gaat of niet. Topic van je brengt ook geen duidelijkheid

Als je zulk soort dingen nu leest, hoe kunnen er dan nog van die linkse rukkers bestaan?!:mad:

Haha ja inderdaad zeg!! Want het gehele politieke spectrum bestaat uit integratie. Waarom ons nog druk maken over ziektekosten, scholing en meer van dat soort onzin!

Haha ja inderdaad zeg!! Want het gehele politieke spectrum bestaat uit integratie. Waarom ons nog druk maken over ziektekosten, scholing en meer van dat soort onzin!

Na de huidige crisis anders wel vaderlands grootste probleem op het moment.;) Maar daar zijn de meningen naar alle waarschijnlijkheid over verdeeld.

wat een nieuwsgehalte.

na de crisis is het grootste vaderlandse probleem een collectief gebrek aan intelligentie onder een steeds toenemende groep mentale tuinkabouters die graag alles en iedereen overal de schuld van willen geven maar zelf geen verantwoordelijkheid durven te nemen en niet verder kunnen kijken dan hun neusje lang is.

Die mentale dwergjes die graag allochtonen en speciaal moslims alle schuld overal en altijd in de schoenen willen schuiven en te gebrekkig ontwikkelde breintjes hebben om in te kunnen zien hoe ontzettend veel overeenkomsten vertonen met wat ze zo graag anderen in de schoenen willen schuiven.

Radicaliteit? Onmenselijkheid? Achterlijkheid? Lees de gemiddelde topic hier maar door...dan kan je zien dat zoiets niet voorbehouden is aan een cultuur of religie.

na de crisis is het grootste vaderlandse probleem een collectief gebrek aan intelligentie onder een steeds toenemende groep mentale tuinkabouters die graag alles en iedereen overal de schuld van willen geven maar zelf geen verantwoordelijkheid durven te nemen en niet verder kunnen kijken dan hun neusje lang is.

Die mentale dwergjes die graag allochtonen en speciaal moslims alle schuld overal en altijd in de schoenen willen schuiven en te gebrekkig ontwikkelde breintjes hebben om in te kunnen zien hoe ontzettend veel overeenkomsten vertonen met wat ze zo graag anderen in de schoenen willen schuiven.

Radicaliteit? Onmenselijkheid? Achterlijkheid? Lees de gemiddelde topic hier maar door...dan kan je zien dat zoiets niet voorbehouden is aan een cultuur of religie.

Voornamelijk gericht op moslims en dan speciaal de bevolkingsgroep marokanen. Daar gaat het vooral over

Als je ook maar eventjes in heel de wereld kijkt, zijn het overl de moslims dat om ruzie zoeken. In elk land zijn er tegenwoordig moslims en ze zorgen overal voor de meeste criminaliteit. Nu kan je gaan zeggen dat het onze schuld is en door de autochtonen zelf, door discriminatie etc...
Maar dan kan je weer naar de eigen landen gaan zien van deze moslim cultuur. En wat blijkt ??? Allemaal in oorlog, burgeroorlog etc..
Punt is wel duidelijk dat de moslim gewoon een autoritaire 'godsdienst' is en alleen voor slechte dingen zorgt.

Dit is geen racisme, dit zijn gewoon pure feiten.

Je kan ze ook gewoon Marokkanen noemen hoor.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven