XXL Nutrition

Honger

Ik haal m'n kcals echt niet zonder Serious Mass :emo:

Genoeg macro's hierin

IMG-20180210-WA0028.jpeg

Zeker. Ik begon ook op 60 kg, heb 108 getikt onlangs, en kom nooit boven de 10% vet, neem geen stimms, en zelfs in mn prep nog chocomelk.
Waarom zou je op 5k kcal al je carbs uit havermout willen halen? Denk je echt dat dat 6e bord havermout nog iets positiefs toevoegt voor je gezondheid? True, het is sowieso niet negatief.
Maar as we've seen is suiker dat ook niet TENZIJ weinig beweging, obesitas, diabetes, etc.
In studies waarin ze low GI vergelijken met high GI laten ook op lange termijn GEEN verschil zien voor lichaamscompositie, (as we know is een hoog lichaamsvet percentage een grote risicofactor voor gezondheidsrisico's).
Mensen die afvallen, ookal is het op junkfood, zullen hun bloedwaardes zien verbeteren.

Als iemand hieruit opmaakt dat ik zeg dat je netzogoed alleen junk kan eten moet je een cursus begrijpend lezen gaan volgen, maar die hele "IK EET 6000 KCAL MET GEMAK CLEAN EN ALS JE DAT NIET DOET HEB JE SOWIESO EEN KLEINERE p**mel DAN IK" discussies hierzo... good for you dat jij dat kan maar chill the f**k out people.
Je maakt het moeilijker dan het hoeft te zijn. Het tijdperk van de hardcorebrobroccolirijstkip is redelijk voorbij. Als jij dat wilt aanhangen prima maar het is niet nodig en als je jezelf fatsoenlijk onderwijst wordt je leven wel een stukje relaxter wat dat betreft.
Je lichaam kan perrrrfect met suiker overweg. Is ook niet ongezond .

Elke dag chocomelk is inderdaad onnodig. Dat verwoord je goed. Net zo onnodig als elke dag alleen maar havermout.

(Niet alleen persoonlijk naar jou bedoeld jordy)

Duidelijke uitleg, toppie ;)

Ik heb altijd moeite gehad met eten, ik ben nu aan het cutten op 3000kcal en heb nu zelfs dagen dat ik vol zit.. dus wat dat betreft is bulken altijd een drama voor mij. Ik probeer het veelal op te vangen met havermout / eiwit poeder shakes. Gezien de koolhydraten is dat dus mijn soort van chocomel shake. Het enige wat ik misschien nog kan doen is de melk vervangen door chocomel want dat zijn dat weer extra cal.

De periodes van bulken met 5000 kcal heb ik nu overigens wel gehad, ik probeer mijn vp nu in de gaten te houden tijdens een bulk.

Ik ga me ook is verder inlezen over alles wat met GI te maken heeft want ik vind dat toch wel erg interessant en misschien wordt ik er nog wat wijzer van :)

Duidelijke uitleg, toppie ;)

Ik heb altijd moeite gehad met eten, ik ben nu aan het cutten op 3000kcal en heb nu zelfs dagen dat ik vol zit.. dus wat dat betreft is bulken altijd een drama voor mij. Ik probeer het veelal op te vangen met havermout / eiwit poeder shakes. Gezien de koolhydraten is dat dus mijn soort van chocomel shake. Het enige wat ik misschien nog kan doen is de melk vervangen door chocomel want dat zijn dat weer extra cal.

De periodes van bulken met 5000 kcal heb ik nu overigens wel gehad, ik probeer mijn vp nu in de gaten te houden tijdens een bulk.

Ik ga me ook is verder inlezen over alles wat met GI te maken heeft want ik vind dat toch wel erg interessant en misschien wordt ik er nog wat wijzer van :)

Sticky - Metabolisme: aankomen en afvallen

lees deze post eens in mnmetabolisme topic. Vooral het onderste stuk is interessant voor je rond dit onderwerp

• Like
Waarderingen: vntl
Ik zet gewoon de wekker om de 2/2.5 uur afhankelijk van welke dagdeel het is. Dan pak ik die bak, warm hem op, en het interesseert me niet of ik honger heb of niet maar de missie is die bak met eten naar binnen werken tot dat die leeg is. Dat werkt het beste.

image.jpeg

Deze is ook echt goed, zeer anabolische formule. Voor dat extra tren effect en een vollere borst.

Terug
Naar boven