XXL Nutrition

hooikoorts

ik kreeg op dokterrecept livocab neusspray

Al meteen de eerste dag namen de klachten af dus voor mij prima spul. Het spuiten zelf in de neus is een beetje vies maar je bent wel een hele tijd van je klachten af!

Neusspray is minder, geen prettig gevoel en het hielp ook niet echt. Op het moment gebruik ik Xyzal 5 mg tabs. Maar ook dat wil af en toe niet helpen eens kijken of ik de dosering mag verhogen of dat ik iets anders krijg.

Heb zelf nu ook livocab, met een beetje gemengde gevoelens...

Maar het is ook wat voor weer is het.
NU is het bijv heel warm ( bij mij een 32 graden) DUS is het te droog, ook de stuifmeel,pollen,hooi,gras,bladeren zijn nu te droog/uitgedroogd om ' effectief' te zijn. Ik heb nu minder last ervan.... En de wind is ( hier) gunstiger....

Als het nu een graad of 18 tot 25 is en er is een leuk windje, na jongen dan ga ik
me toch een partij kloderen :kots: :sob:

Ik heb er op het moment juist erg veel last van. Net thuis een nies en huil bui van 20 keer niezen achter de rug.....baal als een stacker...

misschien dat een stacker wel helpt :D

Ik heb ook onwijze last van hooikoorts. Ik gebruik daarvoor Rhinocort (neusspray).Werkt ook goed tegen andere allergieen zoals katten. Voordeel is dat je deze neusspray (bij mij) >48 uur werkzaam is.

meeste werken tussen 8~24 uur................;)

een spuit zetten voort seizoen en voor de rest zyrtec a volonte en oogdruppels

Terug
Naar boven