XXL Nutrition

Horror

Vind The Shining een prima film, maar overroepen als klassieker binnen het genre.

Laatst bewerkt:
The Thing (de originele) is toch een van de weinige films waar ik ooit echt bang van geweest ben.
Maar ik was toen wel nog een kleine snotter, mss daarmee.

Iemand nog horror tips die de moeite waard zijn? Wel graag iets met geesten en demonen, bloed en afgezaagde beenderen vind ik niet boeiend.

tips voor films over aliens of leipe beesten? Zoals
aliens, the fourth kind, event horizon, of the thing?

Hou niet zo van geest/demoon/martel shit

The Thing (de originele) is toch een van de weinige films waar ik ooit echt bang van geweest ben.
Maar ik was toen wel nog een kleine snotter, mss daarmee.

The Thing uit 1982 was gewoon één van de beste horrorfilms ooit. Jammer dat men nu altijd cgi gebruikt want dat werkt voor geen meter.
Kijk naar het monster Alien. Indien deze film nu zou gedraaid zijn zou dat monster gewoon op niks trekken.
Trouwens was de muziek in the thing perfect!

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

tips voor films over aliens of leipe beesten? Zoals
aliens, the fourth kind, event horizon, of the thing?

Hou niet zo van geest/demoon/martel shit

Ik ben het volkomen met je eens. Jammer genoeg denk ik dat we alles al gezien hebben!! Damn you illegal torrents!

Horror: Kwantiteit > Kwaliteit. :(

The Thing uit 1982 was gewoon één van de beste horrorfilms ooit. Jammer dat men nu altijd cgi gebruikt want dat werkt voor geen meter.
Kijk naar het monster Alien. Indien deze film nu zou gedraaid zijn zou dat monster gewoon op niks trekken.
Trouwens was de muziek in the thing perfect!

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Ik ben het volkomen met je eens. Jammer genoeg denk ik dat we alles al gezien hebben!! Damn you illegal torrents!

:(

Heeft er iemand nog een (vrij recente) heftige, vet enge horror over geesten en dergelijke?

(geen Insidious, Conjuring, Exorcism of emily rose, Grave encounters, Haunting in conneticut of Mama.)

Devil's due en The Quiet Ones zijn 2 recente horror films. Ze zijn niet super maar het toch wel waard om te bekijken.

Heeft er iemand nog een (vrij recente) heftige, vet enge horror over geesten en dergelijke?

(geen Insidious, Conjuring, Exorcism of emily rose, Grave encounters, Haunting in conneticut of Mama.)

Sinister, maar die zal je ook wel gezien hebben

Ik heb recent the Collector gezien uit 2009 en Collection uit 2012. Normaal niet echt mijn genre, maar deze twee waren toch goed.Ik zou die uit 2009 zelf zeer goed durven noemen.

Je zou sx_tape een kans kunnen geven, ikzelf vond hem wel k*t maar je weet nooit.

Iemand Devil wel eens gezien? Die is ook nice.

Ook raad ik Case 39 en Orphan aan voor degenen die ze nog niet gezien hebben.

I second that!

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Heb je collector uit 2009 reeds gezien? Wat vond je er van?

Aan het downloaden nu :o ik laat nog weten wat ik ervan vond ;)
Heb er een beetje doorheen geskipt en vind het meer een thriller.
Misschien kijk ik hem nog wel een keertje.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven