Ruig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Sinds vandaag is You're Next op DVD uit. 1080P bluray torrent download op kat.ph

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik geef 'm net een zesje en dat is vrijgevig. Voorspelbaar, vol met clichés, domme schrikmomenten bij gebrek aan iets beters, doodsaai. Eigenlijk alles wat je niet meer wil zien omdat het teveel gedaan is en totaal niet boeit. Wat is dat met het filmpubliek vandaag de dag, hoe kan je dit matig horrorfilmpje nu zo'n hoge score geven? Zelfs Paranormal activity is nog interessanter om te zien.The Conjuring (2013)
Jezus wat een overrated k*tfilm is dit zeg. 7,6Ik geef 'm net een zesje en dat is vrijgevig. Voorspelbaar, vol met clichés, domme schrikmomenten bij gebrek aan iets beters, doodsaai. Eigenlijk alles wat je niet meer wil zien omdat het teveel gedaan is en totaal niet boeit. Wat is dat met het filmpubliek vandaag de dag, hoe kan je dit matig horrorfilmpje nu zo'n hoge score geven? Zelfs Paranormal activity is nog interessanter om te zien.
The Conjuring (2013)
Jezus wat een overrated k*tfilm is dit zeg. 7,6Ik geef 'm net een zesje en dat is vrijgevig. Voorspelbaar, vol met clichés, domme schrikmomenten bij gebrek aan iets beters, doodsaai. Eigenlijk alles wat je niet meer wil zien omdat het teveel gedaan is en totaal niet boeit. Wat is dat met het filmpubliek vandaag de dag, hoe kan je dit matig horrorfilmpje nu zo'n hoge score geven? Zelfs Paranormal activity is nog interessanter om te zien.
Ik vond Texas Chainsaw 3D zelfs nog beter. Trek sowieso slecht horrorfilms die over boze geesten in een huis gaan, eigenlijk moet je in dat genre maar 1 film zien (The Shining) en dan is al de rest bagger en overbodig.
Ik vond Texas Chainsaw 3D zelfs nog beter. Trek sowieso slecht horrorfilms die over boze geesten in een huis gaan, eigenlijk moet je in dat genre maar 1 film zien (The Shining) en dan is al de rest overbodig.
Als we gaan vergelijken met The Shining, blijft er inderdaad geen enkele overeind. Bij mij is een film in dat genre al geslaagd als er één moment is waarbij ik opschrik. En daar slagen de meeste echt niet in.
The Texas Chainsaw Massacre (die van 2003 en geen idee of die ook maar enigzins vergelijkbaar is met Texas Chainsaw 3D?) vond ik leuk om te kijken, maar die was niet echt mind-blowing te noemen, in mijn ogen.

vind the shining ook maar een typisch overroepen klassieker.
Is de shining een horrorfilm? Die film is uberslecht.
Vind The Shining ook maar een typisch overroepen klassieker.

Filmbarbaren, geen wonder dat tegenwoordig alle rommel hoge ratings krijgt terwijl kwaliteit aan de kant geschoven wordt![]()

THE shining welke versie dan?
De 1e was totaal niet als boek
Stepen king niet blij
2e versie totaal anders