AndroidHealthClinic

Horror

Wat ik vaak merk is dat als ik geen empathie voel voor personages het mij vrij weinig doet als / hoe hij afgeslacht wordt vreemd genoeg.
Films zoals Canibal holocasut , Salo , Serbian movie, en al die andere films die gepost werden , geen een film deed mij iets.

Vreemd genoeg als de film dan iets meer richt op de emoties en reacties van specifieke personages zodat je empathie kan ontwikkelen begin ik meer emoties te hebben voor als er met zo iemand iets gebeurd (meer impact , ga dan niet huilen dont worry :P)
Iedereen vond bijvoorbeeld Martyrs een redelijk crappy film terwijl ik er echt van genoot qua personages en enig sinds begrijpbare emoties kon je meer in de personages kruipen waardoor het verhaald meer impact heeft.

Iemand die iets vergelijkbaars heeft?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze nacht You're Next [2011] bekeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Film Dump

Hier zoek ik al weken een torrent van

Kon die you're next nergens vinden, toen maar The Conjuring gekeken... vond em best wel goed eigenlijk :o 7.3/10

Net Haute tension gekeken, leuke Franse horrorfilm 8/10.

Teeth 1/10 niet kijken dus :o

Midnight Meat train nu mee bezig :)

gisteren weer maar eens resident evil the apocalypse gekeken, blijft aan.

Texas Chainsaw 3D (2013)

Had geen hoge verwachtingen gezien de imdb score. Viel eigenlijk goed mee. De film is gewoon een standaard horrorfilm, met weinig of geen irritaties. Ondanks het oppervlakkige plot toch niet te voorspelbaar naar het einde. Effecten ogen niet fake en er vloeit genoeg bloed. Het 3D hielp ook om het allemaal wat interessanter te maken. Ik kan er een 6-/10 uit krijgen. Gewoon horror amusement alleen of met een groepje.

Snap er geen reet van waarom The Ring een 7,1 rating heeft.

Iemand al een torrent van you're next gevonden?

die met freddy krueger ofzo... Nightmare on elm street an 2010;)

Iemand al een torrent van you're next gevonden?

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Midnight meat train was uiteindelijk zeer vermakelijk! 7/10
Nu onderweg met Truth or Die!

• Like
Waarderingen: Ruig
Is Panic Button (2011) al gepost? Is weer eens wat anders in het genre.

Gisteren Paranormal Activity 5 gezien. Best vermakelijk, beetje raar einde maar ben af en toe toch flink geschrokken.

Stefanovich ik wacht op je link :D Heb je karma gegeven

Iemand carrie al gezien?

Terug
Naar boven