AndroidHealthClinic

Horror

Dat wil ik ook wel weten haha, heb nog de hele avond/nacht :cool:

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 20:04 ----------

Dat had ik ook, daarna vond ik het gewoon een standaard horror filmpje. Alles wat er goed aan is (zoals dat snel bewegen door het bos met de camera) hebben ze gestolen van de originele film, die gewoon op alle vlakken beter is. Een remake was ook totaal overbodig.

Je heb gelijk haha! 5 minuten later dacht ik hmmmm... Maar kijk em wel af :D

Net Mama(2013) binnen, misschien eens kijken straks.

Mama vond ik wel leuk, niet doodeng ofzo maar wel een aardige film om te zien ;)

Haha ja alleen mn inspiratie voor nieuwe films is op. Grave encounters vond ik vet, zoiets zoek ik..mja, waar :')

Haal me inspiratie van een site waar ik ook me films download, goeie kwaliteit en titels waar ik zelf niet opkom. Zag net ook The Cube, vond ik ook wel vage films :cool:

Heb je Orphan (2009) al gezien? Was ook een meevaller. Mama straks ook eens kijken dan.

Evil dead was weinig aan vond ik..

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 19:58 ----------

Rec 3 heeft vrij weinig te maken met rec 1 en 2 alleen wel handig als je die hebt gezien. Het 'zelf filmen' valt weg en er wordt later gefilmd met een pro camera (zoals elke film). Ik vond hem te moeite waard ;)

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 20:00 ----------

Ik vond Sinister juist een slechte film.

Ik ben op zoek naar de engste horror, beetje in de geesten categorie. Iemand idee?

Dit is een oude film, cliché maar vond hem wel eng toen ik 16 was.

Hij is nog 16.
Vond The Martyrs wel een goede film.

Iemand nog een leuke ****ed up film had veel titels gekregen maar niks sprak mij echt aan zoals:
C holocaust
Salo
serbian movie
I spit on your grave

Iemand Anti Christ al eens gezien?

The Bad Seed (1956) lijkt daar wat op, ook een aanrader en staat nu op nieuwsgroepen.

Zat net even te kijken, erg oldschool in zwart-wit. Maar zal em is gaan bekijken!

Hou vooral van die films met heerlijke shockmomenten, dat je er in word gezogen en je weet dat er iets komt maar toch schrikt. Of dat je em het liefst even op pauze zet omdat je weet dat er iets smerig komt haha

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 21:20 ----------

Hij is nog 16.
Vond The Martyrs wel een goede film.

Iemand nog een leuke ****ed up film had veel titels gekregen maar niks sprak mij echt aan zoals:
C holocaust
Salo
serbian movie
I spit on your grave

Iemand Anti Christ al eens gezien?

Van wat voor soort horror hou je?

Zat net even te kijken, erg oldschool in zwart-wit. Maar zal em is gaan bekijken!

Hou vooral van die films met heerlijke shockmomenten, dat je er in word gezogen en je weet dat er iets komt maar toch schrikt. Of dat je em het liefst even op pauze zet omdat je weet dat er iets smerig komt haha

Hahaha dat laatste deed ik heel vaak met grave encounters :p werd toch even teveel.

Ik kan niet dubbel quote dus:

Asylum (2013, zo heet hij toch?) kende ik nog niet, zal eens kijken.

Dat rijtje met films klinkt wel goed haha

Iets ****ed up , scary of gewoon ziek , vond the grudge toen ook erg gaaf om te zien , maar qua geloofwaardigheid ten opzichte van hardheid trok salo / holocaust / serbian mij totaal niet.

Iets ****ed up , scary of gewoon ziek , vond the grudge toen ook erg gaaf om te zien , maar qua geloofwaardigheid ten opzichte van hardheid trok salo / holocaust / serbian mij totaal niet.

Zijn een aantal Japanse horrors die best ziek/vies zijn. Titels weet ik niet meer uit me hoofd maar zijn gemakkelijk te vinden via google oid. Ook met ondertiteling (wel zo makkelijk haha).

The eye
Dark water

Antichrist (2009)
Officieel een "art"- film. Maar ik vond het toch wel een van de beste horrors die ik ooit heb gezien.

Antichrist (2009)
Officieel een "art"- film. Maar ik vond het toch wel een van de beste horrors die ik ooit heb gezien.

Ja las wat officiële reviews waarbij ik niet echt uit kwam dat het een horror was en een aantal youtube reviews die het een zieke film vonden met een goed plot.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 22:06 ----------

Zijn een aantal Japanse horrors die best ziek/vies zijn. Titels weet ik niet meer uit me hoofd maar zijn gemakkelijk te vinden via google oid. Ook met ondertiteling (wel zo makkelijk haha).

The eye
Dark water

Thanks voor de namen zal ze opzoeken!

EDIT: waar halen jullie je downloads vandaan , piratebay deed ik het altijd maar helaas geblokt, als dit niet besproken zou mogen worden is een PM ook welkom.

Laatst bewerkt:
Ja las wat officiële reviews waarbij ik niet echt uit kwam dat het een horror was en een aantal youtube reviews die het een zieke film vonden met een goed plot.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 22:06 ----------

Thanks voor de namen zal ze opzoeken!

EDIT: waar halen jullie je downloads vandaan , piratebay deed ik het altijd maar helaas geblokt, als dit niet besproken zou mogen worden is een PM ook welkom.

Hmmm haha er zijn nogsteeds 10talle manieren om op piratebay te komen hoor ;)

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 22:29 ----------

Evil Dead was grappig maar geen topper!

Terug
Naar boven