Fitness Seller

Horror

Net Dark Water gezien , niet echt eng maar wel mooi verhaal en echt zalig zielig einde.

Laatst bewerkt:
PURGE die nu draait...is dat wat?

Aan de trailer te zien denk ik aan een spannende thriller, maar geen horror of angstfilm :p
Toch eentje die ik ga downloaden ;)

Zeker geen horror

Dat dacht ik al. Staat ook als thriller beschreven.

Alleen is de genre horror wel veranderd merk ik. Aantal jaren terug was horror hetgeen met de weerwolven en monsters (waarvan zeker is dat dit niet kan). Nu zijn geestenfilms (waarvan niet zeker is of het kan gebeuren) ook van de categorie horror.

Mwoah
Ik had er meer van verwacht.
Je volgt 1 huis en familie.

Ik dacht dat ze over hele straat gingen lopen en moorden en shit.

thnx dan sla ik deze over. films op 1 kleine locatie vind ik ook uncool. Zoals een thriller een paar jaar terug die in zijn geheel in een lift afspeelde. doe mij ook maar hakkuh en zaguh

thnx dan sla ik deze over. films op 1 kleine locatie vind ik ook uncool. Zoals een thriller een paar jaar terug die in zijn geheel in een lift afspeelde. doe mij ook maar hakkuh en zaguh

Al vond ik Buried (zo heettie geloof ik) vrij goed :) was ook 1 locatie haha

Vanavond een koreaans horror avondje met The Cats en Ladda Land.

Hij is nog 16.
Vond The Martyrs wel een goede film.

Iemand nog een leuke ****ed up film had veel titels gekregen maar niks sprak mij echt aan zoals:
C holocaust
Salo
serbian movie
I spit on your grave

Iemand Anti Christ al eens gezien?
Ik vond Martyrs juist naargeestig.
Gaf me na afloop net zo'n naar gevoel als (Jack Ketchum's)The girl next door.

Gister Grave Encounters 1 gezien, opzich wel een aardig filmpje met wat schrikmomenten!

Gisteren Mirrors (2008) bekeken. In de categorie hoeveel Ring-achtige films kunnen we bedenken. Maar in dat genre toch zeker geen slecht filmpje. Best een paar redelijke scenes en spiegels zijn eng. Verhaaltje stelt helaas niet veel voor en je moet er niet al te hard bij nadenken. 7/10

Terug
Naar boven