XXL Nutrition

Horror

Gisteren Mirrors (2008) bekeken. In de categorie hoeveel Ring-achtige films kunnen we bedenken. Maar in dat genre toch zeker geen slecht filmpje. Best een paar redelijke scenes en spiegels zijn eng. Verhaaltje stelt helaas niet veel voor en je moet er niet al te hard bij nadenken. 7/10

Vond dit inderdaad een leuke/goeie film! Iig niet met tegenzin gekeken :)

Grave encounters 2 vond ik minder dan 1... Meer dingen die het gevoel weghaalde dat het echt zou kunnen zijn.

Nu The Collection kijken :)

Edit: zieke moordscene's :eek:

Laatst bewerkt:
Nieuwe Evil Dead is ook een aanrader voor Horror en "gore" liefhebbers

Mirrors 1 & 2 zijn ook wel leuk qua verhaal en blood&gore. M2 is vrij slecht als film maar voor horrorfans nog steeds een betere keuze dan Mama, Sinister of zelfs Grave encounters.

Mirrors 1 & 2 zijn ook wel leuk qua verhaal en blood&gore. M2 is vrij slecht als film maar voor horrorfans nog steeds een betere keuze dan Mama, Sinister of zelfs Grave encounters.

Mwah, vond Sinister wel een topper hoor. Grave Encounters moet je echt zien als het donker en stil is in huis, dan issie wel goed.

Iemand nog suggesties voor vanavond :D ?

Mwah, vond Sinister wel een topper hoor. Grave Encounters moet je echt zien als het donker en stil is in huis, dan issie wel goed.
Ik vind die films gewoon weinig horror gehalte hebben. Verder vond ik ze redelijk, absoluut geen toppers. Onder toppers versta ik meesterwerkjes die zelden voorkomen, terwijl deze films 13 in een dozijn films zijn. Mja sommige mensen zullen een donker en stil huis akelig vinden, voor mij maakt het niets uit. Ik kijk eigenlijk altijd op zo'n moment.

Maar goed ik ben vrij hard met beoordelen, ook omdat ik er al zoveel gezien heb.

Had er al van gehoord maar meestal kijk ik geen films die erg lage scores krijgen (-5,5) misschien dat ik 'm toch eens ga kijken. Zitten er groffe horror scenes in of is het ook van dat soft gedoe?

Haha nee weet het even niet, ga zo Antichrist kijken, ben benieuwd.
Ik zal the collection ook gelijk downloaden :)

Antichrist viel mij erg tegen.

Achteraf moet je alles opzoeken sinds veel scenes gerichte betekenissen heeft met betrekking tot de bijbel, tot die tijd heb je echt geen idee wat er nou eigenlijk gebeurt los van een erg simpel plot imo.
Kreeg weinig info over de karakters en de sterkte qua band met hun zoon waardoor ik weinig empathie had.
Vond de ''art scenes'' wel erg mooi.

Ik vind die films gewoon weinig horror gehalte hebben. Verder vond ik ze redelijk, absoluut geen toppers. Onder toppers versta ik meesterwerkjes die zelden voorkomen, terwijl deze films 13 in een dozijn films zijn. Mja sommige mensen zullen een donker en stil huis akelig vinden, voor mij maakt het niets uit. Ik kijk eigenlijk altijd op zo'n moment.

Maar goed ik ben vrij hard met beoordelen, ook omdat ik er al zoveel gezien heb.

Had er al van gehoord maar meestal kijk ik geen films die erg lage scores krijgen (-5,5) misschien dat ik 'm toch eens ga kijken. Zitten er groffe horror scenes in of is het ook van dat soft gedoe?

Is al een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar dat die me bijstaat zegt genoeg!

Sowieso de film waar ik het met Hell over had "the collection" is denk ik wel wat voor jou dan. Deed me beetje denken aan Saw :)

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 20:13 ----------

Antichrist viel mij erg tegen.

Achteraf moet je alles opzoeken sinds veel scenes gerichte betekenissen heeft met betrekking tot de bijbel, tot die tijd heb je echt geen idee wat er nou eigenlijk gebeurt los van een erg simpel plot imo.
Kreeg weinig info over de karakters en de sterkte qua band met hun zoon waardoor ik weinig empathie had.
Vond de ''art scenes'' wel erg mooi.

Jij nog tips? Ben nu uit verveling Fast6 en Man of Steel aan het downloaden...

Is al een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar dat die me bijstaat zegt genoeg!

Sowieso de film waar ik het met Hell over had "the collection" is denk ik wel wat voor jou dan. Deed me beetje denken aan Saw :)
Zowel 1 als 2 gezien, viel wel mee ja. Zal dan eens the eye kijken.

Wat dacht je van een Nederlandse horror? SL8N8

Jij bent snel haha :eek:

Toevallig nog tips dan (in kleur :p) Die echt goed zijn!?

Waar ik van hou:

- Cube
- Hellraiser
- Saw
- Jason Voorhees :cool:
- Klassiekers als Psycho, Halloween etc

Voor nieuwe films of ook oude? Mijn favorieten zijn bijna allemaal redelijk oud, zoals de titels die jij noemt. Er zijn niet zoveel echt goeie horrorfilms gemaakt de laatste jaren.

Heb er in dit topic en hier al wat staan, maar moet die tweede link nog eens updaten.

Gast, serieus één van de slechtste films die ik al gezien heb. :o

Heel de tijd dat tenenkrommende acteerwerk van Jessica Alba, meer dan een uur hetzelfde herhalen met die ogen en visies, barst van de Hollywood clichés en flauwekul, enz er is echt niets goeds over te zeggen. Weet weer precies waarom ik nooit films onder de 5,5 kijk, zou 'm persoonlijk een 4,5 geven. Stay away!

Blijf ook weg van ''Mirrors'' Heb me echt dood geërgerd de hele film door , de enige scene die oke was, was die met zijn zus.

Terug
Naar boven