MuscleMeat

Hostingprovider haalt fitnathemovie.com offline

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
Uitgegeven: 22 maart 2008 23:07
Laatst gewijzigd: 23 maart 2008 00:23

AMSTERDAM - De website fitnathemovie.com is door de hostingprovider [Link niet meer beschikbaar] gehaald. De webruimte was door Geert Wilders gereserveerd voor zijn anti-Koranfilm.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Op de website valt nu te lezen dat er onderzoek wordt gedaan naar aanleiding van klachten die bij hostingprovider Network Solutions zijn binnengekomen.
Onderzocht wordt of de website de richtlijnen van de hostingprovider schendt. Ook wordt een link gegeven naar het reglement van Network Solutions. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Reactie
Wilders zei zaterdagavond geen idee te hebben wat er aan de hand is. Hij gaat het uitzoeken. "Op hoeveel manieren kan ik nog worden tegengewerkt? Desnoods ga ik persoonlijk dvd-tjes uitdelen op de Dam. Wat een wereld'', aldus de PVV-voorman.
"Ondanks alle tegenwerking geef ik niet op om Fitna snel te laten zien'', benadrukte hij verder.
Provider Network Solutions was zaterdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
ZIE OOK:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] 22/03/2008 Fitna mogelijk te zien bij moslimomroep [Afbeelding niet meer beschikbaar] 22/03/2008 Wilders publiceert film mogelijk voor kort geding [Afbeelding niet meer beschikbaar] 21/03/2008 Kort geding Wilders over vertoning Fitna [Afbeelding niet meer beschikbaar] 18/03/2008 Film Wilders voor 1 april [Afbeelding niet meer beschikbaar] 05/03/2008 Website Fitna The Movie is online
(c) ANP/NU.nl

:D:D:D

Uitgegeven: 22 maart 2008 23:07
Laatst gewijzigd: 23 maart 2008 00:23

AMSTERDAM - De website fitnathemovie.com is door de hostingprovider [Link niet meer beschikbaar] gehaald. De webruimte was door Geert Wilders gereserveerd voor zijn anti-Koranfilm.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Op de website valt nu te lezen dat er onderzoek wordt gedaan naar aanleiding van klachten die bij hostingprovider Network Solutions zijn binnengekomen.
Onderzocht wordt of de website de richtlijnen van de hostingprovider schendt. Ook wordt een link gegeven naar het reglement van Network Solutions. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Reactie
Wilders zei zaterdagavond geen idee te hebben wat er aan de hand is. Hij gaat het uitzoeken. "Op hoeveel manieren kan ik nog worden tegengewerkt? Desnoods ga ik persoonlijk dvd-tjes uitdelen op de Dam. Wat een wereld'', aldus de PVV-voorman.
"Ondanks alle tegenwerking geef ik niet op om Fitna snel te laten zien'', benadrukte hij verder.
Provider Network Solutions was zaterdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
ZIE OOK:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] 22/03/2008 Fitna mogelijk te zien bij moslimomroep [Afbeelding niet meer beschikbaar] 22/03/2008 Wilders publiceert film mogelijk voor kort geding [Afbeelding niet meer beschikbaar] 21/03/2008 Kort geding Wilders over vertoning Fitna [Afbeelding niet meer beschikbaar] 18/03/2008 Film Wilders voor 1 april [Afbeelding niet meer beschikbaar] 05/03/2008 Website Fitna The Movie is online
(c) ANP/NU.nl

:D:D:D

Dat haalt ie toch niet in ze kop hea..

Ik vraag me af op welke gronden ze zoiets kunnen verbieden zolang de film wettelijk in orde is.

Vind ik niet kunnen, ik zie geen reden waarom ze dat zouden kunnen/moeten doen.

Waardeloos.

Mooi zo,erg goed nieuws dit, dit is wat ik graag zie :laugh:haha

Welke oorlogspropaganda, je moet niet gaan liegen he leugenaar

Welke oorlogspropaganda, je moet niet gaan liegen he leugenaar

Je sig is nou niet echt vredelievend, snap ook niet dat dit toegelaten wordt ;

Moslimgeneraal tegen een moordend invasieleger:
Wij o vijand zijn een volk dat het bloed drinkt van onze vijanden. Wij hebben gehoord dat het bloed van ongelovigen verrukkelijk smaakt en wij zijn gekomen om daarvan te genieten!”

Welke mong**l verzint die onzin eigenlijk????

volgens mij stond er alleen op dat er een film zou komen, welgeteld zo'n 6 woorden, onderzoek zal dus wel snel klaar zijn.

oh en (kring)spiertje, stop de haat.

misschien was z'n css niet goed gevalideerd?

Bwhahahaha, ik hoop dat hij dvdtjes gaan uitdelen op de Dam! :D

Gewoon huis aan huis bezorgen die hap.

Die provider knijpt 'm gewoon keihard, als die film straks uitkomt wordt ook hij door radicale gekken geviseerd.

Die film word sowieso uitgezonden zei geert, denk je nou echt dat ze dit kunnen maken bij een man als hem.

Met deze publiciteit maakt het weinig uit waar ie staat, dat gaat als een lopend vuurtje en voor je het weet ziet heel de wereld 'm.

Terug
Naar boven