Fitness Seller

houding?

Tsn

Competitive Bodybuilder
Waardering
177
Lengte
1m82
Massa
90kg
nu ik toch zo hard ga met nieuwe topics kan dr wel 1 bij.

Ben wel benieuwd in wat voor soort bureaustoel of luie stoel de meeste mensen zitten
en in welke houding, in combinatie met wat voor type rugklachten oid
ervaren op dit moment en vroeger bij eventueel anndere houdingen en
stoelen :P

Niet echt mn best gedaan voor deze, geen opties om uit te kiezen,
gewoon antwoorden,

of niet...

Ik zit zelf dus vaak met mn wervelkolom vanuit lumbaal al voorover gebogen,
erg slecht eigenlijk maar begin er steeds meer op te letten door een tijd
weer een goede rechte rug te maken

Heb zelf zo'n 5 euro ikea stoeltje voor mijn PC staan. Lig meer in bed films te kijken dan dat ik achter de PC zit.

gewoon relax liggen, niet op houding lettend.

.

Laatst bewerkt:
ik zit altijd zo ongemakkelijk mogelijk om me voor te bereiden op de derde wereldoorlog.

• Topic Starter Topic Starter
ik zit altijd zo ongemakkelijk mogelijk om me voor te bereiden op de derde wereldoorlog.

netjes man! altijd iemand die net ff dat stapje verder wil gaan dan de rest, daar hebben we er
meer van nodig! blijf in die houding, hij werkt voor je;
let op echter mensen, weer een wijze les, deze houding hoeft niet voor iedereen zulke drastische effecten
met zich mee tem aken

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 22:01 ----------

Heb zelf zo'n 5 euro ikea stoeltje voor mijn PC staan. Lig meer in bed films te kijken dan dat ik achter de PC zit.

gewoon relax liggen, niet op houding lettend.

kijk dat is perfect, betrap ik mezelf ook vaker op of op de bank

Bureaustoel plus dik kussen onder en dan heerlijk achter uitgezakt met mijn benen tegen een muur om die houding vast te houden. Heb geprobeerd een plaatje te vinden maar kan alleen maar voorover gebogen foto's vinden.

Zit eig overal altijd doorgezakt. Hier op m'n bureaustoel van de aldi, achterover met m'n schouders tegen de achterleuning aanhangend. Moest ik kunnen doe ik altijd alles al liggend btw. Kan in m'n bed lang muziek beluisteren maar op een stoel ben ik het na 10 minuten altijd al beu. Een film bekijken al zittend lukt me ook vrij moeilijk. Tussen m'n sets door ga ik btw ook altijd even in de zetel liggen. Je zou kunnen zeggen dat ik een ligger ben.

Zit eig overal altijd doorgezakt. Hier op m'n bureaustoel van de aldi, achterover met m'n schouders tegen de achterleuning aanhangend. Moest ik kunnen doe ik altijd alles al liggend btw. Kan in m'n bed lang muziek beluisteren maar op een stoel ben ik het na 10 minuten altijd al beu. Een film bekijken al zittend lukt me ook vrij moeilijk. Tussen m'n sets door ga ik btw ook altijd even in de zetel liggen. Je zou kunnen zeggen dat ik een ligger ben.

wist niet dat je zitten kon verleren na het lang niet te hebben gedaan :P

stel de vraag eigenlijk omdat dit in me opkwam:

Je ziet toch mensen in indonesië of weet ik veel waar op randen van bootjes hurken in de meest flexibele houdingen, en sommigen daarvan zullen op hun 80ste nog nergens last van hebben mbt artrose, artitis e.d.. zou dat gewoon kunnen komen doordat die vloeistoffen in kraakbeen bi gewrichten gewoon vaak licht wordt beschadigd en weer sterker gerepareerd? Of zorgt dat bij kraakbeen juist voor degenerati ipv dat het zoals bij spier sterker terugkomt bij supercompensatie?
Of doordat ze gewoon tenger gebouwd zijn, 1.65 of zo en automatisch dus lichter en minder snel hypertrofie bewerkstelligen, na verloop van tijd gewoon minder gewicht erop in verrgelijking met veel dikkertjes hier?

Luxe relax fauteuil met voetbankje :).
Nergens last van ^^

Op mn werk zo'n heerlijk duur ding dat op 10 verschillende manieren verstelbaar is, thuis een crappy ding waar de schroeven uit zijn, beetje scheef staat, vulling van het zitvlak zo plat als een dubbeltje is. Thuis zit ik voornamelijk voorover gebogen, op mn werk lig ik zwaar onderuit.
Alleen in bed heb ik denk ik een goede houding.

Op mn werk zo'n heerlijk duur ding dat op 10 verschillende manieren verstelbaar is, thuis een crappy ding waar de schroeven uit zijn, beetje scheef staat, vulling van het zitvlak zo plat als een dubbeltje is. Thuis zit ik voornamelijk voorover gebogen, op mn werk lig ik zwaar onderuit.
Alleen in bed heb ik denk ik een goede houding.

Merk je dan verschil in concentratie thuis of op het werk door je houding of gewoon dat je last van
je rug krijgt?

Thuis krijg ik wel meer last van mn rug, maar is de concentratie beter omdat ik dingen doe die ik leuk vind ;P
Krijg thuis ook meer last van mn benen dan op mn werk. Op werk heb ik zo'n elektrisch verstelbaar bureau en thuis heb ik mn pc op een eettafel staan die mn benen afknelt als ik ze op 90 graden heb staan.

staat altijd mooi op je cv :D

Terug
Naar boven