Het wordt een zomertje vol bb, vlak voor de "eertse Nederlandse NBBF beach gym op 19 juli a.s."
, is de Houston Pro GP in de USA. Voor de pro's valt er $ 20.000,-. te verdelen en 3 deelname plaatsen voor de Mr.O.
Ik denk dat een hoop nieuwe jongens zich hier weer laten zien en proberen tot de top van deze wedstrijd door te dringen...een aantal gevestigde jongens als Silvio Samuel, Fouad Abiad, Leo Ingram, Ray Arde, Craig Richardson en Aiman Faour zullen zeker in de line up verschijnen.
Komende weken zullen daar nog een 10-tal namen bij komen, ff af wachten wie er allemaal verschijnen.
Op basis van deze (voorlopige) namen zie ik Silvio Samuel als grootste kanshebber
. Hoop trouwens weer op een live webcast
.....iemand misschien al meer info hierover ?.
, is de Houston Pro GP in de USA. Voor de pro's valt er $ 20.000,-. te verdelen en 3 deelname plaatsen voor de Mr.O.Ik denk dat een hoop nieuwe jongens zich hier weer laten zien en proberen tot de top van deze wedstrijd door te dringen...een aantal gevestigde jongens als Silvio Samuel, Fouad Abiad, Leo Ingram, Ray Arde, Craig Richardson en Aiman Faour zullen zeker in de line up verschijnen.
Komende weken zullen daar nog een 10-tal namen bij komen, ff af wachten wie er allemaal verschijnen.
Op basis van deze (voorlopige) namen zie ik Silvio Samuel als grootste kanshebber
. Hoop trouwens weer op een live webcast
.....iemand misschien al meer info hierover ?.

....die zegt hoe verder weg, hoe beter
live cast zou idd weer mooi zijn!
, schijnt ook weer dat dit evenement zeer slecht gepromoot wordt, vandaar dat atleten uit de voorlopige line up ook maar mondjes maat doorkomen.
Prachtige bb-wedstrijd daar in Houston........................