XXL Nutrition

Houston Pro Grand Prix 5 juli a.s. !

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Het wordt een zomertje vol bb, vlak voor de "eertse Nederlandse NBBF beach gym op 19 juli a.s.":cool:, is de Houston Pro GP in de USA. Voor de pro's valt er $ 20.000,-. te verdelen en 3 deelname plaatsen voor de Mr.O.

Ik denk dat een hoop nieuwe jongens zich hier weer laten zien en proberen tot de top van deze wedstrijd door te dringen...een aantal gevestigde jongens als Silvio Samuel, Fouad Abiad, Leo Ingram, Ray Arde, Craig Richardson en Aiman Faour zullen zeker in de line up verschijnen.
Komende weken zullen daar nog een 10-tal namen bij komen, ff af wachten wie er allemaal verschijnen.

Op basis van deze (voorlopige) namen zie ik Silvio Samuel als grootste kanshebber;). Hoop trouwens weer op een live webcast:coffeepc:.....iemand misschien al meer info hierover ?.

ik blijf ff staren naar purple's avatar..

Ben benieuwd:) live cast zou idd weer mooi zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd:) live cast zou idd weer mooi zijn!

Yep;)....de IFBB en bb.com spraken vorig jaar de intentie uit om alle pro wedstrijden in de states via live webcast uit te zenden, hoop dus dat ze het van de grond kunnen krijgen maar aangezien er in de USA nog amper 300 a 400 mensen naar een pro grand prix gaat kan ik me voorstellen dat een promotor hier geen toestemming voor geeft want hij heeft liever een paar honderd mensen meer in de zaal, dan voor internet;).

Geen live webcast

Kreeg net het berichtje door dat er geen live webcast zal zijn:nope::(, schijnt ook weer dat dit evenement zeer slecht gepromoot wordt, vandaar dat atleten uit de voorlopige line up ook maar mondjes maat doorkomen.

Net kreeg ik Daniel Saccarecci nog door, zeker een gast die zich in de top 10 in Houston moet gaan melden...een van de Europese verrassingen van een aantal jaren terug.

Atleten in voorbereiding !

MD gaat waarschijnlijk wel filmpjes maken van atleten in voorbereiding....dat is tenminste weer wat:cool:.

Houston here we come !!!!!!

Ja ik heb nog wel wat daagjes staan....

Yesssss klasse !....op naaaaaaar Houston:D.
Maaaaar euHHhhh Purple...weet je het zeker...misschien vindt je me wel een heel vervelende eikel en dan is je hele vakantie naar de mallemoer;):D.

nee hoor ik vermaak me wel. Denk dat jou vakantie dan naar de klote is. Durf jij?

haha

Heinz Senior

Heinz Senior zal ook te vinden zijn in de line up...geen topper vind ik;), eens kijken of hij wat progressie heeft gemaakt het afgelopen jaar.

Nieuw in de line up is Bill Willmore...zeker een kanshebber voor een top 5
in Houston. Een mooie come back ook voor Pavol Jablonicky, atleet die al een jaar of 15 mee loopt in het pro-circuit en altijd zeer verdienstelijk presteerde, zou op basis van historie een outsider kunnen zijn voor de top 5;).

Is er onder de kenners hier al wat meer info door gedrongen m.b.t. de Houston Pro ?. Ben benieuwd namelijk wie zich nog meer gaan voegen in die line up, verwacht toch nog wel zeker 2 a 3 grote namen want er is daar een ideale mogelijkheid om een Mr.O ticket in de wacht te slepen + wat dollars:cool:.

Terug
Naar boven