MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel 15 uur per dag gamen, en nu dat de Koreanen in de scène zitten...GL op first place![]()

Ja, werk is werk..
Ik ga prima bijna 15 uur per dag spelen als ik weet dat ik er een paar ton voor vang hoor.
Ik zit het srs soms te overwegen sinds een aantal mensen al hebben gezegd dat ik beter speel dan de meeste high elo streamers en ik speel niet elke dag en als ik speel meestal niet meer als 4 potjes per dag.
Nooit gedacht aan betaald gamer te worden, maar sinds je aardig kan verdienen met dit spel is het een overweging
Trainen en heel de dag gamen + eten voor de gainz..

Je hoeft niet meteen pro te worden, en er zijn al genoeg aanbiedingen geweest van pro teams om jezelf te 'bewijzen'
CLG NA had in tijden toen ze locodoco hadden gebenched een try-out.
Je moest wel minimum 1.9-2k elo hebben ( dus als je daar al zit )
Ze zijn dan nu met aphromoo gegaan, dat was ook een streamer eerst ( speelde daarvoor voor Fear)
Je kan als je wilt altijd ermee starten in je vrije tijd, stream opstarten.
Gaat je wel veel werk kosten, en veel tijd voor het te promoten.
Maar als je klaarwerkelijk goed bent en mss interessante persoonlijkheid kan je het overwegen.
Anyway, ik zou het zelf ook niet erg vinden om te doen.
Maar ik weet van mezelf dat ik goed speel, maar van soloQ kan je niet veel zeggen.
En vergeleken met een paar top-spelers van streams of van de top 10 ladder ben ik niets.
Denk dat jezelf ook niet moet overschatten, je kan goed zijn maar je hebt dan ook nog nooit constant tegen 2.2k elo spelers gespeeld?
Het is een teamgame dus ik zou dan beginnen met 5v5's aan te maken.
Nu met challenger tier als je diamond league zit, kan je in tournaments komen met je team.
Maar gaat je wel meer als 4 games per dag kosten![]()

jupz....

True true.
Ja de laagste elo die ik in een pro team heb gezien was laatst nog 1700 elo.
Maar op zich kan ik makkelijk solo rond de 1900 komen als ik het probeer.
Het jammere alleen is dat ik geen partner heb van mijn niveau om te duoQen.
Ik aphromoo streamt nog steeds btw, maar vind hem nooit echt srs spelen.
En ik ben ook van plan een stream op te zetten, ik ben de enige streamer die daadwerkelijk antwoord heeft op de vraag 'do you even lift?' xD
Mijn idee was om de stream wat meer alpha te maken dan al die beta ecto's.
De voornaamste reden dat ik wel eens een potje verlies is omdat ik verwacht dat mn team slimmer is dan dat ze zijn.
Dus denk dat op 2000+ elo ik me meer thuis voel.
Ben wel even een team gejoined die idd mee deed met toernooitjes, maar mn pc ging toen stuk en mn kans ging voorbij
Achja we zullen zien, ben nu even werkloos dus ach![]()
Probeer daar eerst maar eens te komen, makkelijker gezegt dan gedaan.
Lol en dota is van dezelfde makers.

Klopt, lol en dota is zelfde makers, maar dota is dan wel een mod van WoW, maar het is wel iets totaal anders en lol is ook weer redelijk anders daarvan.
De view, gameplay, doel van spel, duur van spel, etc etc
Tis een beetje farmville vergelijken met call of duty![]()
verkapt ik ben 22 jaar oud en speel nog spelletjes topic.