MuscleMeat

How to steal dragon, like a MAN ! ( voor de league of legend bra's )

Dit topic is net zo pijnlijk als volwassen mannen nog zien spelen met lego of modeltreintjes...

Dit topic is net zo pijnlijk als volwassen mannen nog zien spelen met lego of modeltreintjes...

Ze vallen er niemand mee lastig toch?
Zolang je zelfkennis hebt en niet in een fantasiewereldje leeft vind ik dat je zo goed als alles kan doen op elke leeftijd.
Ik vind vooral de gedachtegang dat men zich volwassen moet gedragen een erg kinderachtig iets.

het is een dota.

en het is best moeilijk ook!
moeilijker als COD of whatever

Klopt, lol en dota is zelfde makers, maar dota is dan wel een mod van WoW, maar het is wel iets totaal anders en lol is ook weer redelijk anders daarvan.
De view, gameplay, doel van spel, duur van spel, etc etc
Tis een beetje farmville vergelijken met call of duty :p

Het is een mod van warcraft, niet van wow.

eergister nog mijn eerste penta behaald.
feelsgoodman.jpg

lol wut?

We leven niet meer in 1990 en bijhorend 30year old basement d&d virgin stereotype, gamen wordt zowat door de helft van de bevolking gedaan...

Al zijn de pro-gamers van nu vergelijkbaar met die d&d virgins, maar meer casual gamers zeker niet.

Laatst bewerkt:
Wow, zelfs ik als ex-hardcore gamer begrijp er geen zak meer van. Dat ik zulk soort games ooit leuk heb gevonden...

Terug
Naar boven