AndroidHealthClinic

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Oh, ik vind het zo zielig voor mensen dat ze rond moeten lopen met zo een vertekend wereldbeeld en lage intelegentie, dat ze Wilders zouden stemmen.

Hoe diep triest ook dat dit voornamelijk mensen van het platteland zijn, die eens in de maand een Marrokaan tegenkomen omdat ze hun tractor naar de garage in een dorp moeten brengen waar toevallig net een verdwaalde Marrokaan auto pech gehad heeft.

• Like
Waarderingen: Cyan
Oh, ik vind het zo zielig voor mensen dat ze rond moeten lopen met zo een vertekend wereldbeeld en lage intelegentie, dat ze Wilders zouden stemmen.

Hoe diep triest ook dat dit voornamelijk mensen van het platteland zijn, die eens in de maand een Marrokaan tegenkomen omdat ze hun tractor naar de garage in een dorp moeten brengen waar toevallig net een verdwaalde Marrokaan auto pech gehad heeft.

Ja.. nee met jouw intelligentieniveau zit het zo te lezen wel prima... kruip maar weer lekker terug in je kraakpand

Dit zijn een aantal reacties tot nu toe Cyan het is toch logisch dat Arnoldfan hier niet serieus op ingaat. Het topic is voordat de discussie al is begonnen belachelijk gemaakt door onvolwassen reacties zowel voor pro als contra. Dit is geen niveau om met elkaar te communiceren.
Het spijt me, vergeef me
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor mij is dit het beste alternatief qua rechtse partijen. Goed van de PVV vind ik dat het Islamitsche gevaar en overheersing eindelijk weer eens uitgesproken wordt en onderkend. De traditionele partijen zullen alleen maar meer Moslims toelaten in Nederland en Europa helaas.

Grappig dat de PVV alleen leden heeft die het niet begrijpen?
Hier een voorbeeldje van de achterban van een lid van een linkse partij dat is pas lachwekkend;

Turkse PvdA'er: PVV is de schuld

PvdA-wethouder Hamit Karakus uit Rotterdam vindt het mede de schuld van de PVV dat moslimjongeren in Nederland hun rug toekeren naar de maatschappij. In een interview met De Volkskrant zegt hij dat een toenemende groep allochtonen "zich in hun geboorteland Nederland in toenemende mate onwelkom voelen."

Niet snappen

"Mijn kinderen snappen er niets meer van", zegt hij tegen de krant. "Je kunt ze niet verwijten dat ze de Nederlandse taal niet spreken, dat ze de gewoonten en de cultuur niet begrijpen, dat ze niet goed opgeleid zijn.

En je kunt ze al helemaal niet verwijten dat ze zich niet gedragen. Toch hebben ook zij het gevoel dat ze nog steeds niet geaccepteerd worden. Ook zij vragen zich af of ze in dit land nog wel een toekomst hebben."

Krampachtig

De in Turkije geboren Karakus vindt dat de PvdA bij de raadsverkiezingen volgend jaar minder "krampachtig" om moet gaan met de partij van Wilders.

"We moeten de kiezers wakker schudden.’

De Rotterdamse bevolking bestaat inmiddels voor de helft uit allochtonen, aldus de krant. Karakus is kandidaat lijsttrekker voor de komende verkiezingen
.

Ahum het is dus de schuld van Wilders dat buitenlanders niet geaccepteerd worden en zich niet aangepast gedragen? Te triest voor woorden! Wat een stakkers die linkse rakkers

De PvdA is dolende en lijkt niet meer in deze wereld te leven, what's new?

Wat de PVV wel doet is zorgen voor polarisatie en vervuilen van het politiek-maatschappelijke debat wat inderdaad tot gevolg gaat hebben dat welwillende verwesterde moslims of arabieren die eigenlijk allang niet meer in de moskee komen zich achter hun 'broeders' gaan scharen. Het verdeel en heers principe heeft Wilders nog niet helemaal door geloof ik, hij cultiveert juist graag een 'wij' tegen 'hen' gevoel wat hem wellicht op de korte termijn wat stemmen gaat opleveren en wie weet een regeringsdeelname maar natuurlijk nooit de echte problemen oplost.

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Oh trouwens, ga je hier nog op reageren?

Even voor duidelijkheid hier op DBB is net zoals een groot deel van Nederland merendeel voor PVV niet alleen BIG-T ;

Moet ik je er echt op wijzen hoe ontzettend idioot deze 'bewering' is of ga je hem zelf gewoon aanpassen?

al eerder gepost nog maar een keertje;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/stelling-pvv-moet-verboden-worden-want-222886/index9.html

Iedere terugkerende allochtoon is er één. Als Wilders mensen bijvoorbeeld met strafbare feiten afkomstig uit islamitische landen terug gaat sturen en wij steunen hem wat is het probleem?

Wilders heeft voorlopig mijn stem en wat mij betreft mag hij nog wel even doorgaan met het roeren in de Haagse stront. In Nederland zijn helaas voorlopig geen betere alternatieven dan de PVV.

Mwoah, ik snap het probleem niet zo je kan veel van Wilders zeggen en ik kan best snappen dat je het niet met hem eens bent..

Maar goed, momenteel is Wilders de enige in nederland die enigsinds op komt voor de bevolking. Iets wat elke andere partij verzuimt. Wilders snapt dat het niet gaat om zichzelf en om het pluche, of om een wit voetje te halen in europa en te expanderen zoveel als mogelijk, maar om fatsoenlijk goed en lekker te kunnen leven in dit land. Daarin staat hij helaas alleen, maar dat is wel zijn grote kracht en precies de reden waarom hij zoveel mensen aanspreekt.

Wilders is een groot man, met meer ballen dan ons allemaal bij elkaar. Immers wij posten op een forum, vrij anoniem (een paar uitzonderingen daar gelaten), Geert heeft diverse Fatwa's op zijn naam staan heeft een gezin die ze ook kunnen pakken en toch gaat hij door. Dat doet hij voor ons allemaal, zodat we straks op hem kunnen stemmen en hij Nederland weer redelijk schoon kan vegen.

Ik hoop dat ie het redt, de volgende verkiezingen en dat hij dan premier wordt. Mijn stem heeft ie

Veel blah blah blah, weinig doordachte argumenten. Goh wat verrassend!

Ahum het is dus de schuld van Wilders dat buitenlanders niet geaccepteerd worden en zich niet aangepast gedragen? Te triest voor woorden! Wat een stakkers die linkse rakkers

Het is een wisselwerking. Enerzijds zorgen stereotypering, stigmatisering en anti-islamitische sentimenten ervoor dat allochtonen zich ongewenst voelen. Anderzijds zorgen de consequenties van ongewenst gedrag van allochtonen (criminaliteit en verpaupering) voor verdere stigmatisering. Wederzijds ongenoegen wordt alleen maar versnelt door partijen als de PVV, ze opperen namelijk geen oplossing, enkel leggen ze op dit gebied de problemen onder een vergrootglas. Desondanks bestaat er natuurlijk het reële probleem dat sommige wijken in Nederland verpauperen en voelen autochtone Nederlanders zich bedreigt in het behoud van de westerse cultuur. Lijkt mij verstandig om migratie op dit moment zo ver mogelijk te beperken. Oftewel, striktere richtlijnen omtrent gezinsherenigingen. Arbeidsmigratie van niet-westerse allochtonen doet Nederland sowieso niet aan. En binnen Nederland te werken aan oplossingen op basis van co-operatie in plaats van vingers wijzen.

Ik ben ontzettend benieuwd wat een Westerse Allochtoon de staat kost. en wat kost een autochtoon eigenlijk/ Wat kost een gabber de samenleving? Wat kost de gemiddelde PVV stemmer de samenleving...

allemaal nuttige informatie....

Ik ben ontzettend benieuwd wat die rare snuiter met de bril nou wil dat een allochtoon wel zou mogen kosten....want daar geeft hij nooit antwoord op.

Hij maakt daar wel een goed punt en hij zegt duidelijk: mede-veroorzaakt.
Als je systhematisch een groep gaat aanvallen, dan zal die groep zich ook harder op te reageren/radicaliseren. Wilders tactieken lossen niks op, het maakt het gewoon erger. Maar ergens geloof ik dat wilders dit wel beseft en hier geen bal om geeft, omdat opruiende moslims net het ding is dat hij wil. Dat zorgt mogelijk voor meer stemmen.

Goed stuk zeg van Hamit Karakus, balgehakt je kan het ze allemaal niet verwijten. Volgens mij is er geen enkele PVV-stemmer tegen een werkende aangepaste allochtoon. De PVV is er niet voor niets gekomen, die lui passen zich niet aan. Hij probeert dus te zeggen dat wij ons maar moeten aanpassen. Dat dit soort lui serieus genomen worden ???

Eerst en vooral, die pvda praat over mede-veroorzaken en niet over 100% veroorzaakt gedrag
Ten tweede, hij zegt niks over de al dan niet terechte opkomst van pvv, maar over hun aanpak van het probleem.
2 punten waarin hij gelijk heeft en wetenschappelijk kan ondersteunen.

2 mensen kunnen het erg vinden dat allochtonen vaker criminelen zijn. Maar hun aanpak kan fundamenteel verschillen.

Eerst en vooral, die pvda praat over mede-veroorzaken en niet over 100% veroorzaakt gedrag
Ten tweede, hij zegt niks over de al dan niet terechte opkomst van pvv, maar over hun aanpak van het probleem.
2 punten waarin hij gelijk heeft en wetenschappelijk kan ondersteunen.

2 mensen kunnen het erg vinden dat allochtonen vaker criminelen zijn. Maar hun aanpak kan fundamenteel verschillen.

Maar door de grote problemen waar we nu mee te kampen hebben, zou het geen goede zaak zijn om de immigratie volledig stop te zetten cyan?

Maar door de grote problemen waar we nu mee te kampen hebben, zou het geen goede zaak zijn om de immigratie volledig stop te zetten cyan?

Volledig stopzetten lijkt me zwaar discriminerend en moeilijk juridisch te vervullen. Waar ik wel een voorstander (op het eerste zicht) is een screening voor mensen die iets te bieden hebben voor de samenleving. (liefst dus ene met knowhow)

tijd voor een genocide!!!!

Volledig stopzetten lijkt me zwaar discriminerend en moeilijk juridisch te vervullen. Waar ik wel een voorstander (op het eerste zicht) is een screening voor mensen die iets te bieden hebben voor de samenleving. (liefst dus ene met knowhow)

Iets wat in Nederland steeds meer beleid gaat worden. Inburgeringcoïtusamen in het buitenland wordt zwaarder en mogelijk worden er ook eisen gesteld aan vooropleiding voordat iemand hier mag komen.

De poorten openzetten voor kanslozen is bij voorbaat accepteren dat er problemen ontstaan. Een strikt beleid wie er binnen mag komen kan er in ieder geval voor zorgen dat de instroom van kansloze burgers wordt stopgezet.

Iets wat in Nederland steeds meer beleid gaat worden. Inburgeringcoïtusamen in het buitenland wordt zwaarder en mogelijk worden er ook eisen gesteld aan vooropleiding voordat iemand hier mag komen.

De poorten openzetten voor kanslozen is bij voorbaat accepteren dat er problemen ontstaan. Een strikt beleid wie er binnen mag komen kan er in ieder geval voor zorgen dat de instroom van kansloze burgers wordt stopgezet.

Goeie zaak, alleen jammer dat het niet veel eerder gebeurde.

Al zou ik het liever ook hebben, denk ik niet dat je minimum eisen aan opleiding kan stellen bij migratie? Het zou namelijk nogal instrijd zijn met dat iedereen gelijk aan elkaar is en dezelfde kansen verdiend?

Terug
Naar boven