AndroidHealthClinic

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Ik zie dat als een belediging wil niks te maken hebben met mensen die het communisme aanbidden en daarover dromen en er openlijk vooruit komen dat ze linkcoïtustremist zijn. Freaks zijn het in mijn ogen!

Even freaky als iemand die fascistische trekjes vertoont zonder dit in de gaten te hebben?

En als je het goed zag verdedigde ik de uitvoer van het communisme niet.

Ik bedoel meer het vergelijken van het aantal mensen die hun huis zijn kwijt geraakt, de cijfers die daarbij horen.

Het lijkt mij in Nederland makkelijker je hoofd boven water te houden dan in Amerika.
Hier kan je nog allerlei uitkeringen en toeslagen verwachten.
Je hebt gelijk, fout voorbeeld. Vind ik ook wel een van de mooie dingen van Amerika trouwens, je moet daar gewoon wel hard werken. (Natuurlijk werkt het in de praktijk niet) Maar al dit gezeik heb je er tenminste niet.

Who ever told you that is your enemy

Ik hou ook wel van dat Marxistische toontje van Zack de la Rocha hoor jongens maar laten we eerlijk zijn, je zou je linkerhand ervoor geven in de Verenigde Staten te mogen wonen en werken na een paar jaartjes op een Chinese plattelandskavel of Afrikaanse cacao plantage buffelen onder 'bescheiden' arbeidsvoorwaarden.

Ik hou ook wel van dat Marxistische toontje van Zack de la Rocha hoor jongens maar laten we eerlijk zijn, je zou je linkerhand ervoor geven in de Verenigde Staten te mogen wonen en werken na een paar jaartjes op een Chinese platteland of Afrikaanse cacao plantage buffelen onder 'bescheiden' arbeidsvoorwaarden.

Dat maakt Amerika nog niet immuun voor kritiek.

Who ever told you that is your enemy

mijn gezond verstand en ogen.

Oh zeker, maar dat was mijn punt niet.

Dat neoliberalisme met hier en daar wat gesleutel de best denkbare is van alle mogelijke werelden?

Meer dat typisch anarchistisch of marxistisch gedachtegoed gesimplificeerd vertaald door elementen uit de popcultuur niet al te veel geromantiseerd dienen te worden.

Meer dat typisch anarchistisch of marxistisch gedachtegoed gesimplificeerd vertaald door elementen uit de popcultuur niet al te veel geromantiseerd dienen te worden.

true, maar je moet het wel aan de man kunnen brengen, en zolang de Europese intelligentia niet vanachter hun boeken komen om met concrete alternatieven af te komen, zal het marxistische ideaal nooit uit haar dromerige roes met al haar romantische elementen kunnen ontwaken.
Soms vraag ik me af of dat niet aan hun geweten vreet.

true, maar je moet het wel aan de man kunnen brengen, en zolang de Europese intelligentia niet vanachter hun boeken komen om met concrete alternatieven af te komen, zal het marxistische ideaal nooit uit haar dromerige roes met al haar romantische elementen kunnen ontwaken.
Soms vraag ik me af of dat niet aan hun geweten vreet.

Een aardig punt.

Een goed boek is 'Binnen zonder kloppen' van Pieter Lakeman. Het boekje stamt nog uit het guldentijdperk. De schrijver is deze dagen in de schijnwerper komen te staan door zijn jacht op de DSB bank.

Lakeman, zelf van huis uit econoom en afkomstig uit het linkse actiewezen, pakt dit keer de overheid aan en maakt een aardige berekening van de vele miljarden die de immigratie ons gekost heeft. Daarbij richt hij zijn kritiek eigenlijk niet op de immigranten zelf, maar meer op de overheid, die door slap en slecht beleid de immigratie heeft laten uitgroeien tot de huidige ramp.

Legalisaties, gezinshereniging, hernieuwde werving, vluchtelingen; dat alles heeft ertoe geleid dat de ongeveer 100.000 gastarbeiders in de jaren 70 zijn uitgegroeid tot het enorme aantal allochtonen dat nu ons land bewoont.

Één van de punten die altijd door naieve politici en allochtonen zelf wordt aangevoerd is dat de buitenlandse werknemers toch hebben meegeholpen onze economie op te bouwen. Lakeman laat geen spaan van dit standpunt heel. Al snel na de komst van de gastarbeiders sloeg in Nederland de economische crisis toe van de jaren 70. De bedrijven moesten saneren en juist ongeschoolde arbeiders werden het eerst ontslagen. Juist de gastarbeiders raakten het meest werkloos. En hoewel in bijna alle wervingsverdragen (ook in die met Turkije en Marokko) een terugkeerverplichting was opgenomen, bleven de gastarbeiders hier, ook nadat ze werkloos waren geworden. Sterker nog, men kreeg het recht om de gezinnen over te laten komen. Al gauw bedroeg de werkloosheid onder Turken en Marokkanen ongeveer 40%, waarbovenop ook nog het zeer hoge WAO-percentage (meer dan 20%) moet worden opgeteld. Kortom, de gastarbeiders hebben slechts zeer korte tijd economisch gezien iets opgeleverd voor Nederland, daarentegen hebben ze vele jaren geld gekost. Dit geldt des te meer voor andere groepen immigranten, zoals asielzoekers, Surinamers en Antillianen.

En deze rekening wordt betaald door de gewone Nederlander. Via kortingen op uitkeringen en loonmatigingen heeft de gewone Nederlander dit bedrag opgebracht. Daarentegen heeft juist een linkse elite (via de asielzoekerindustrie) en een rechtse ondernemerselite (die profiteert van goedkope buitenlandse werknemers) zich verrijkt aan de immigratie. Lakeman is somber. Omdat immigranten die zich hier reeds gevestigd hebben altijd weer nieuwe immigranten zullen aantrekken, vreest hij dat de immigratie niet zal stoppen. Bovendien is hij bang dat het toenemende aantal allochtonen de basis van onze samenleving zal aantasten; hij wijst hierbij in het bijzonder op de achteruitgang in het onderwijs door de grote concentratie allochtonen.

Al met al een onthullend boek, dat een onthutsende blik geeft op de gedragingen van de Nederlandse overheid. Maar het is tekenend dat dit boek tot geen enkele politieke oprisping heeft geleid; geen kamervragen, geen debatten, geen journalisten die de kamerleden confronteren met gegevens uit het boek. Dit is het zoveelste teken dat de politiek zich in een glazen stolp bevindt, afgeschermd van het Nederlandse volk en een wereldje op zichzelf is geworden.

Meer informatie.

Laatst bewerkt:
Mooie post Fonkmeistah ik ben benieuwd wat de linkse aanhang daar weer tegen in te brengen heeft.......

En dan hebben we het nog slechts over materieele kosten gehad. Wat te denken van de talloze moorden, verkrachtingen, geweldsdelicten, overvallen, inbraken, diefstallen, psychische schade bij slachtoffers (loverboys) enz. Die lijst is ellenlang..

De oververtegenwoordiging van allochtone jongeren in de criminaliteit laat al jaren zijn stempel na op de samenleving. En dit vindt zich niet alleen in dit land plaats maar ook in Zweden, Noorwegen, Engeland, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Belgie enz. Dieptriest dat de establishmentpartijen en de gevestigde media dat niet erkennen.

Laatst bewerkt:
Marokkanen krijgen geld voor gesprek met aboutaleb

ROTTERDAM - Marokkanen in Rotterdam krijgen betaald om met burgemeester Aboutaleb te praten. Zij kunnnen 40 euro verdienen als ze over hun ervaringen in de stad vertellen.

Dit meldt de Telegraaf zaterdag. Deze gesprekken hebben plaats aan vijf zogenaamde 'Marokkanentafels'. Volgens de gemeente Rotterdam is het normaal dat er wordt betaald. "Mensen geven een paar uur van hun tijd, daar mag wat tegenover staan", is de reactie.

Rotterdammers hebben boos gereageerd toen ze de brief met de uitnodiging op winkeldeuren zagen hangen. (EBO)

weer wat onkosten

Er moet een constructieve en structurele oplossing voor dit probleem gezocht worden.
Door het laks handelen van de administraties voor ons heeft dit probleem zijn doorgang weten te vinden. Ontkennen is wat dat aangaat totaal zinloos.
De manier waarop we dit probleem moeten aanpakken is het eigenlijke discussiepunt.

Terug
Naar boven