MuscleMeat

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Al zou ik het liever ook hebben, denk ik niet dat je minimum eisen aan opleiding kan stellen bij migratie? Het zou namelijk nogal instrijd zijn met dat iedereen gelijk aan elkaar is en dezelfde kansen verdiend?

Gelijkheidsprincipe gaat pas op als je binnen bent, zie niet in waarom je geen eisen kan stellen aan de toelating tot dit land. Er worden nu ook al eisen gesteld voor vrijwillige migranten en in principe ook voor vluchtelingen. Die eisen kunnen best strenger worden. Schiften aan de voordeur, na toelating is dat al veel moeilijker.

Al zou ik het liever ook hebben, denk ik niet dat je minimum eisen aan opleiding kan stellen bij migratie? Het zou namelijk nogal instrijd zijn met dat iedereen gelijk aan elkaar is en dezelfde kansen verdiend?

Kijk naar de problemen die er nu zijn, is een enorm gronde reden om de integratie te beperken of te stoppen;) En geloof mij ik heb meer gezien dan de meeste hier.

Kijk naar de problemen die er nu zijn, is een enorm gronde reden om de integratie te beperken of te stoppen;) En geloof mij ik heb meer gezien dan de meeste hier.
Dat kan ik ook voor mezelf zeggen, aangezien ik als een van de weinige hier dan ook werkelijk in een "marokaanse buurt" ben opgegroeid. Toch denk ik niet dat stopzetten de oplossing is, de oplossing is volgens mij juist het volledig in de maatschappij accepteren. Als we nou is stoppen met het zeuren over hoofddoeken, krijgen de probleemjongeren misschien eindelijk wat meer respect ons. Een soort eye for an eye princiepe, wat toch echt van beide kanten moet komen.

Dat kan ik ook voor mezelf zeggen, aangezien ik als een van de weinige hier dan ook werkelijk in een "marokaanse buurt" ben opgegroeid. Toch denk ik niet dat stopzetten de oplossing is, de oplossing is volgens mij juist het volledig in de maatschappij accepteren. Als we nou is stoppen met het zeuren over hoofddoeken, krijgen de probleemjongeren misschien eindelijk wat meer respect ons. Een soort eye for an eye princiepe, wat toch echt van beide kanten moet komen.

Ik zie daar eigenlijk geen oplossing in, ze willen teveel geld maken, ik ken er wel die respect hebben voor belgen en ook met belgen omgaan maar dus wel overvals doen enzo.
IMO heeft het daar weinig mee te maken.

Ik zie daar eigenlijk geen oplossing in, ze willen teveel geld maken, ik ken er wel die respect hebben voor belgen en ook met belgen omgaan maar dus wel overvals doen enzo.
IMO heeft het daar weinig mee te maken.
Net alsof elke immigrant overvallen pleegt..... Ook zijn er genoeg Nederlandse "straatsoldaten" die maar al te goed hun best doen ook stoer te zijn en opgepakt te worden. We moeten het maar met zijn allen oplossen, als een land met 17 miljoen inwoners die allemaal hetzelfde probleem hebben.

Net alsof elke immigrant overvallen pleegt..... Ook zijn er genoeg Nederlandse "straatsoldaten" die maar al te goed hun best doen ook stoer te zijn en opgepakt te worden. We moeten het maar met zijn allen oplossen, als een land met 17 miljoen inwoners die allemaal hetzelfde probleem hebben.

Ja maar in de gevangenis zitten wel voor 90% allochtonen, althand die van antwerpen en naar wat ik heb gehoord ergens anders niet veel beter...

Volgens studies is gemiddeld 50% in de gevangenissen vreemdeling (niet-Belg) en als de allochtonen erbij geteld worden komt men op 70%. Er zijn dus 30% autochtonen in de gevangenissen in België. Dus er kan gesteld worden dat het groot tekort aan cellen in gevangenissen vooral te wijten is aan de slecht gecontroleerde massa-immigratie.

Volgens studies is gemiddeld 50% in de gevangenissen vreemdeling (niet-Belg) en als de allochtonen erbij geteld worden komt men op 70%. Er zijn dus 30% autochtonen in de gevangenissen in België. Dus er kan gesteld worden dat het groot tekort aan gevangenissen vooral te wijten is aan de slecht gecontroleerde massa-immigratie.

Dan moeten er al gevangenissen zijn met 50% allochtonen om het gelijk te trekken, kan best zijn dat door plaatsen in de limburg ofzo het percentage daalt, ik had ook maar enkel een beeld over antwerpen.

Volgens studies is gemiddeld 50% in de gevangenissen vreemdeling (niet-Belg) en als de allochtonen erbij geteld worden komt men op 70%. Er zijn dus 30% autochtonen in de gevangenissen in België. Dus er kan gesteld worden dat het groot tekort aan cellen in gevangenissen vooral te wijten is aan de slecht gecontroleerde massa-immigratie.

Vergeet niet dat die 30 procent autochtonen vaak zijn opgepakt voor een wietplantage of iets dergelijks en dus nog niet eens moordlustige monsters zijn, op enkele psycho gestoord gekken na.

opbrengsten ? :roflol: is dat een serieuze vraag ?

ik zie dat je er anders wel een serieus antwoord op hebt gekregen.

Vergeet niet dat die 30 procent autochtonen vaak zijn opgepakt voor een wietplantage of iets dergelijks en dus nog niet eens moordlustige monsters zijn, op enkele psycho gestoord gekken na.

Dat moet ik bevestigen, van de 10% belgen waren er zeker 80% opgepakt voor drugsfeiten.

Ik heb jouw nog nooit hier op dit forum zien discussiëren robindev, enkel wat dingen opsommen die je ergens anders gelezen hebt of een samenvatting daarvan.

Omdat links extremisten niet open staan voor discussie hoe kan je hier nou op reageren?

:roflol:

Anyway, dat alle extremisten zo snel mogelijk mogen afsterven, inclusief die paar internet-extremisten die hier hun dagelijkse ellende komen afblazen..

Deze malloot 'discusseert' over de zogenaamde islamisering in dezelfde sT als musclebear dat deed over buitenaardse complottheorieen en die leipo uit Curacao over geloof.

Veel blah blah blah, weinig doordachte argumenten. Goh wat verrassend!

Een paar van de vele voorbeelden je bent alleen maar uit op rellen en je mening er doorheen drukken. Je staat niet eens open voor discussie en een andere invalshoek.

Laatst bewerkt:
Ach als de economie van nederland helemaal ingestort is door onze geert gaan hun ogen mss open.

Terug
Naar boven