Fitness Seller

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Ach als de economie van nederland helemaal ingestort is door onze geert gaan hun ogen mss open.

Noem het eerder de domme melkkoe van Nederland(de staat en dus belastingbetaler) die steeds sneller leger wordt gezogen door de muktikultihype.

Ja misschien wel, economisch gezien gaat het nu echt fantastisch!

In heel de wereld trouwens, het beleid in nederland heeft daar weinig mee te maken dus.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Noem het eerder de domme melkkoe van Nederland(de staat en dus belastingbetaler) die steeds sneller leger wordt gezogen door de muktikultihype.

Ik ben zelf ook tegen de multiculturele staat, maar om dan op zo een fooraap te gaan stemmen met teveel lawaai?:rolleyes:

In heel de wereld trouwens, het beleid in nederland heeft daar weinig mee te maken dus.

Ja, en? Tuurlijk heeft dat er wel mee te maken. Andere landen zijn er allang over heen. Nederland blijft achter en de overheid blijft uitgeven en melkt de burger uit. Maargoed back OT :)

• Topic Starter Topic Starter
Top dat jullie allen zo letterkundig onderlegd zijn en eindeloos kunnen benoemen wat we al wisten,...

Waar blijven de concrete cijfermatige inputs?

Ik vraag me altijd af: heeft die vent geen verantwoordelijkheidsgevoelen of zijn die figuren echt van het zelfde type schorum als hun die-hard volgelingen ?
Ik denk dat voor Wilders alles ok is om zijn doel te bereiken zolang hij kan vermijden om de wet niet (duidelijk) te overtreden. Hij zoekt duidelijk de grenzen op om de bevolking achter zich te krijgen en schuwt daarbij geen halve waarheden tot hele leugens. Op dat vlak verschilt hij eigenlijk niet veel van zijn collega politici in de meerderheid en oppositie.

Die achterban is blijkbaar behoorlijk passief. 'tis dat ik geen PVV stemmer ben, maar anders zou ik dus wel degelijk proberen facturen te achterhalen bij allerlei instanties, deze scannen en de bundel netjes en geordend aanbieden aan het eind van de rit.

Je zou toch denken dat er tenminste een aantal assertieve karakters zouden moeten zijn onder die virtueel grootste partij van Nederland. Gewoon reken hoofden die graag dingen echt doorgegraven uitzoeken om de publieke begroting van ons Nederland te dienen.

Iedereen blijft zichzelf herhalen met negatieve uitlatingen over Wilders hij is een leugenaar, een fantast, hij laat alleen maar luchtballonnen op etc etc. Noemen jullie dan eens een fatsoenlijke partij of politicus op die het beste voor heeft voor Nederland en volk. En die eindelijk eens uitgezocht wil hebben wat die massaimigratie daadwerkelijk kost.

Iedereen blijft zichzelf herhalen met negatieve uitlatingen over Wilders hij is een leugenaar, een fantast, hij laat alleen maar luchtballonnen op etc etc. Noemen jullie dan eens een fatsoenlijke partij of politicus op die het beste voor heeft voor Nederland en volk. En die eindelijk eens uitgezocht wil hebben wat die massaimigratie daadwerkelijk kost.

Gwn door dat ene punt zou een hele partij het goed of slecht voorhebben met het volk:rolleyes:
Maar goed dat sommige partijen nog aandacht besteden voor andere belangrijke zaken.

En die eindelijk eens uitgezocht wil hebben wat die massaimigratie daadwerkelijk kost.

Het gaat om het Volk, Wij mogen ons steentje bijdragen om de PVV verder te helpen via deze site. Maar ik vind de bijdragen tegenvallen, een doorgerekende balans is de volgende stap na het signaleren van een probleem dat veel geld kost. Anders komt de werkelijke besparing er nooit.

Ja inderdaad. Iedereen blijft zich maar herhalen.
Gelukkig hebben we robindev die altijd uniek uit de hoek komt en geen idee heeft hoe de knip en plak functie werken. Hulde voor deze held.

Ook hulde voor de pvv, de enige partij die maar enigszins opkomt voor het heilige volk, dat Nederlanders heet. Nee, beter dan al die andere partijen die eigenlijk geen idee hebben waar ze over praten en enkel als doel hebben om Nederland verder het ongeluk in te storten.
Nee, wat een held!

No sarcasm btw.

Ja inderdaad. Iedereen blijft zich maar herhalen.
Gelukkig hebben we robindev die altijd uniek uit de hoek komt en geen idee heeft hoe de knip en plak functie werken. Hulde voor deze held.

Ook hulde voor de pvv, de enige partij die maar enigszins opkomt voor het heilige volk, dat Nederlanders heet. Nee, beter dan al die andere partijen die eigenlijk geen idee hebben waar ze over praten en enkel als doel hebben om Nederland verder het ongeluk in te storten.
Nee, wat een held!

No sarcasm btw.

Verwerk jij op deze manier je liefdesverdriet? Grote praat en dan zo`n jankerd. Had ze een ander?

Probeer eens wat van je lichaam te maken heb je kans dat je vriendin de volgende keer je niet dumpt ipv mijn posts volgen. Heel misschien kan het wat worden.

O ja en ik ben ook niet gecharmeerd van je zogenaamd beledigende karmaberichtjes linkse extremist. Dus niet meer doen ik stel het niet op prijs.

Verwerk jij op deze manier je liefdesverdriet? Grote praat en dan zo`n jankerd. Had ze een ander?

Probeer eens wat van je lichaam te maken ipv mijn posts volgen misschien kan het wat worden. O ja en ik ben ook niet gecharmeerd van je zogenaamd beledigende karmaberichtjes linkse extremist. Dus niet meer doen ik stel het niet op prijs.

Welke beledigende karmaberichtjes man. Niet zo hallucineren.
Leuk dat je weer mijn liefdesleven erbij haalt, goed argument ook weer. Ben blij dat je het niveau in ieder geval op pijl houdt.

Wat me opvalt dat je enkel topics opent over allochtonen en Wilders sinds je lid bent van dit forum. Houdt dit je zo bezig dat je zelfs op een bb forum enkel hierover kunt praten?
Best wel treurig eigenlijk, maar waarom moet je ons hiermee lastig vallen? Elke dag weer een nietszeggend topic openen over moslima's die met de bus mogen en kunstenaressen die hoofddoeken dragen.

Ja, en? Tuurlijk heeft dat er wel mee te maken. Andere landen zijn er allang over heen. Nederland blijft achter en de overheid blijft uitgeven en melkt de burger uit. Maargoed back OT :)
Andere landen zijn er allang over heen? Juist ja. Je hebt duidelijk totaal geen idee over hoe onze economie werkt. Wat er namelijk gebeurt in onze kleine land, is dat we beursgezien 90% afhankelijk zijn van wat er in China/Japan/Amerika gebeurd. En dat gaat nog Geertje Wilders, nog iemand anders veranderen. (Tenzij we ons economisch afsluiten, zoals Noord-Korea... Waar ik Geert nog best voor aanzie)

Verder viel de crisis in Nederland erg mee in vergelijking met Amerika (en alle andere grote landen), omdat die al met een flink begrotingstekort zaten (7 triljoen om precies te zijn).

Ga je nu ontkennen dat je mij geen karma berichtjes stuurt?
Is te controleren volgens mij.

Als je mijn topics niet wil lezen open je ze niet heel simpel.

Andere landen zijn er allang over heen? Juist ja. Je hebt duidelijk totaal geen idee over hoe onze economie werkt. Wat er namelijk gebeurt in onze kleine land, is dat we beursgezien 90% afhankelijk zijn van wat er in China/Japan/Amerika gebeurd. En dat gaat nog Geertje Wilders, nog iemand anders veranderen. (Tenzij we ons economisch afsluiten, zoals Noord-Korea... Waar ik Geert nog best voor aanzie)

Verder viel de crisis in Nederland erg mee in vergelijking met Amerika (en alle andere grote landen), omdat die al met een flink begrotingstekort zaten (7 triljoen om precies te zijn).

Ja en hoe komt het dat we zo afhankelijk zijn door een heel hoop bedrijven uit handen te geven. En tuurlijk valt de crisis in Nederland mee vergeleken met Amerika. Amerika is een veel groter land veel meer inwoners dus gaat er meer geld om/verloren. Beetje logisch nadenken.

Vind je dit beledigend:
Als reactie op het feit dat je ging verdedigen dat je het leger best tegen de eigen bevolking kan inzetten en dat dit ook een realistisch standpunt van de pvv is.
:roflol:

Ik zie dat als een belediging wil niks te maken hebben met mensen die het communisme aanbidden en daarover dromen en er openlijk vooruit komen dat ze linkcoïtustremist zijn. Freaks zijn het in mijn ogen!

Ja en hoe komt het dat we zo afhankelijk zijn door een heel hoop bedrijven uit handen te geven. En tuurlijk valt de crisis in Nederland mee vergeleken met Amerika. Amerika is een veel groter land veel meer inwoners dus gaat er meer geld om/verloren. Beetje logisch nadenken.
Snap je het weer niet, kijkende naar wat er per burger veranders is (Ontslagings percentages, aantal mensen die hun huis kwijt zijn per 1000 etc) kan je Amerika prima vergelijken met Nederland.

Terug
Naar boven