XXL Nutrition

huh wordt ik nou uitgenodigd ?

  • Topic starter MMN
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 2K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

MMN

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
4.017
Waardering
14
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
krijg net via hyves dit bericht :

Hey,

Ik kwam via via op jouw hyves terecht.

Ik werk als producer voor Life & Cooking en aankomende zondag beginnen met een nieuw seizoen. Carlo en Irene gaan daarin op zoek naar een 'lekker hapje'.

Eerdere seizoenen hebben ze zo Raymond en Dirk geholpen in de entertainment. (Raymond doet meerdere projecten en dirk speelt nu in onderweg naar morgen).

Wij zoeken voor de uitzendingen op zondag voor iedere week een andere stoere/sexy/leuke jongen die te gast wil zijn in de studio.

Je hoeft verder niets te doen, alleen langs komen in de uitzending bij Carlo en Irene. Er is een vergoeding voor als je naar de studio moet komen

en dan nog wat contact gegevens

WTF ik:eek:
 
"wordt ik"

fail
 
Je bent gewoon een lekker hapje.
 
yeeha feestje ga erheen en neem foto's :D
 
zou jij het doen ?


tuurlijk!! waarom niet? ik zou bellen en nagaan of het geen bullshit is en gewoon gaan. je krijgt een kleine vergoeding en als je er leuk uitziet met een nice frame, dan doe je carlo's hartje sneller kloppen en voor je het weet mag je aan een derde been zitten van een dutch celebrity:D
 
Ik ken de show niet, maar op't eerste gedacht zeg ik, doen!
 
Wie weet word je het je doorbraak op de televisie en word je een nationale held voor alle superdudes...:P

Honingbijtje :kiss:
 
voor lul gezet worden op nationale televisie nee dank u ;)


hoe weet je nou of je voor lul wordt gezet? ik zou eerst nagaan wat nou precies de bedoeling is en het zeker overwegen. als men nou daarover geen info wilt verschaffen, tja dan zou ik het ook niet doen.

als je er nou uitziet als 1 of andere herman en de brains hebt van een spuit 11, dan zou ik er mijn vraagtekens bij zetten..
 
lijkt me eigenlijk niks omdat het
1. redelijk gay is
2. niet afgetraind
3. veels te klein

maar he wie wel wilt moet maar een pm naar me sturen dan stuur ik je de contact gegevens wel kan je zelf je foto opsturen en misschien meedoen
 
geile wijven johnnie, lekker ppen en niet betalen....
 
gewoon doen en draai net vóór de show begint wat van die lekkere ghb van je in hun soep, dat wordt lachen en hier krijg je eeuwige roem :D
 
Back
Naar boven