- Waardering
- 5
Ik heb vanaf een jaar of 11 t/m dik 20 ''flink'' last gehad van Acne, met wisselende periodes van erg en minder erg. Ik heb vanaf mijn 15de altijd gezegd dat ik aan de eventuele schade die ik eraan overhoud. Altijd iets wilde gaan doen op plastisch/medisch gebied aan de schade die ik er aan/in mijn gezicht aan heb overgehouden.
Welnu heb ik er zo'n beetje de leeftijd voor denk ik. Ik heb een 2-3 jaar geen ernstige acne meer (zo af en toe nog een wat) en wil de ''schade'' die er wat is voor eens en altijd gaan verhelpen. En nu ik toch bezig ben, wil ik meteen wat gaan doen aan mijn ''rimpels'' (hoe gay klinkt dit wel niet
) en diepere porien. Ik wil mijn gezicht zo egaal mogelijk en netjes mogelijk krijgen. Dus ben ik heel voorzichtig eens gaan rondkijken.
Het zal niet via een ziekenhuis gebeuren, daar dit gewoon simpelweg in de richting van de cosmetische chirugie gaat vallen. Het is een voor het grooste gedeelte cosmetische-esthetische ingreep. Met als doel (veel) beter voor de dag te komen.
Graag zou ik wat ervaringen hebben van mensen (geslacht maakt me niet uit) die hier meer over weten. Die zelf iets vergelijkbaars op dit gebied ondergaan zijn.
Ik wil gewoon af van: ''dikke diepere'' porien,vouwen,litekens(jes), dikke rimpels.
Voor alle duidelijk NIET te denken aan: facelifts/ botox en meer van dat soort shit. Maar meer richting: laserbehandeling,chemische peelings, micro-dermbrasie enz. Minder rigoreus, maar zeker zo doeltreffend.
Het moet ook iets zijn wat binnen 1-3 behandelingen gewoon weg is voor tientallen jaren. En geen behandel-methode van 10-tallen behandelingen a 300 euro's de behandeling. Hoor graag van jullie eventuele ervaringen.
Welnu heb ik er zo'n beetje de leeftijd voor denk ik. Ik heb een 2-3 jaar geen ernstige acne meer (zo af en toe nog een wat) en wil de ''schade'' die er wat is voor eens en altijd gaan verhelpen. En nu ik toch bezig ben, wil ik meteen wat gaan doen aan mijn ''rimpels'' (hoe gay klinkt dit wel niet
) en diepere porien. Ik wil mijn gezicht zo egaal mogelijk en netjes mogelijk krijgen. Dus ben ik heel voorzichtig eens gaan rondkijken.Het zal niet via een ziekenhuis gebeuren, daar dit gewoon simpelweg in de richting van de cosmetische chirugie gaat vallen. Het is een voor het grooste gedeelte cosmetische-esthetische ingreep. Met als doel (veel) beter voor de dag te komen.
Graag zou ik wat ervaringen hebben van mensen (geslacht maakt me niet uit) die hier meer over weten. Die zelf iets vergelijkbaars op dit gebied ondergaan zijn.
Ik wil gewoon af van: ''dikke diepere'' porien,vouwen,litekens(jes), dikke rimpels.
Voor alle duidelijk NIET te denken aan: facelifts/ botox en meer van dat soort shit. Maar meer richting: laserbehandeling,chemische peelings, micro-dermbrasie enz. Minder rigoreus, maar zeker zo doeltreffend.
Het moet ook iets zijn wat binnen 1-3 behandelingen gewoon weg is voor tientallen jaren. En geen behandel-methode van 10-tallen behandelingen a 300 euro's de behandeling. Hoor graag van jullie eventuele ervaringen.

toch behoorlijke sprongen vooruit halen (tav. de huid in dit geval).
) Maar mocht je er voor gaan, dan zou ik graag jouw ervaring willen weten.