XXL Nutrition

Huid

Emieltjuh

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben net nieuw hier op het forum. Ik heb al een paar topics gelezen over overtolligvel maar ik vond niet echt een antwoord op mijn vraag.

Ik ben nu sinds een jaar +/- zwaar op dieet geweest en nog steeds eigenlijks. Ik ben begonnen met m'n dieet omdat ik gewoon veel en veelste dik was, ik was namelijk 137.6 KG ik heb me vanavond nog gewogen en ik ben nu 80.7 KG. Ik ben dus bijna 60 KG afgevallen en ik vrees dat ik daar nu spijt van heb, voor mijn gevoel ben ik te snel afgevallen en daardoor heb ik nu veel maar dan ook veel overtolligvel. Ik zal hier 2 foto's van posten. Ik ben afgevallen voornamelijk door m'n werk, ik werk op de bouw.

Wat ik graag wil weten is kan ik van zoveel overtolligvel afkomen zonder een operatie te ondergaan? Ik ben niet van plan om een Nederlandse Arnold Schwarzenegger te worden, ik wil gewoon van m'n overtolligevel af maar ik wil d'r niet uitzien als een bodybuilder als je begrijpt wat ik bedoel, gespierd is okè maar niet te overdreven.

Over de foto's: Het is nogal moeilijk om zo fotos te maken dus verwacht niet teveel. Ik weet niet als je het zien kunt maar ik heb dus ook een soort van goudenstreepen over m'n armen lopen als ik m'n vel aantrek lijkt het meer op een soort van greppels. Ik kan m'n vel net zover rekken over m'n hele lichaam als op de foto's behalve mn benen.

MVG Emiel

http://img8.imageshack.us/my.php?image=03042009054.jpg

http://img8.imageshack.us/my.php?image=03042009056.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie geen foto's.???

Oke ik vind het wel meevallen hoor. Als ik jou was zou ik lekker gaan trainen en proberen wat spiermassa te kweken, maak je geen zorgen over een arnold postuur dat duurd wel ff voor je in de buurt komt:D dus gewoon gaan met die banaan en kijken of het helpt. En als je denkt ik ben te groot geworden stop je toch gewoon.
Succes.

Meer spiermassa zorgt voor wat meer vulling in je vel, verder gewoon even de tijd geven want als je jong bent wil het nog wel iets corrigeren. Er is echter een kans dat bijvoorbeeld je buik toch een probleem gaat blijven.

Maar respect voor hoe ver je al gekomen bent !

Op deze foto's zie je niet veel.

Maar als je zoveel bent afgevallen. Is het moeilijk om je huis weer strak te krijgen. Dat de huid weer steviger wordt kost ook veel tijd. Vaak lukt het beter al je ook gespierder gaat worden. Maar met 60 kilo eraf, wat enorm veel is kan ik me voortsellen dat veel huid ook hangt bijvoorbeeld bij de buik. Maar weet niet of dat bij jou is want zie ik niet.
Maar voor een goed beeld zou je andere foto's moeten plaatsen.

• Topic Starter Topic Starter
Op deze foto's zie je niet veel.

Maar als je zoveel bent afgevallen. Is het moeilijk om je huis weer strak te krijgen. Dat de huid weer steviger wordt kost ook veel tijd. Vaak lukt het beter al je ook gespierder gaat worden. Maar met 60 kilo eraf, wat enorm veel is kan ik me voortsellen dat veel huid ook hangt bijvoorbeeld bij de buik. Maar weet niet of dat bij jou is want zie ik niet.
Maar voor een goed beeld zou je andere foto's moeten plaatsen.
Ja, de huid hangt voornamelijk onderaan de buik en armen. Foto's maken is een beetje lastig ik heb hier geen spiegel ofzo. Ik heb d'r èèn van m'n buik gemaakt maar ik denk niet dat je d'r veel aan hebt.

http://img7.imageshack.us/my.php?image=naamloostbb.jpg

Ik denk dat ik toch maar een operatie overweeg, in mijn ogen lijkt het best hopeloos om zoveel weg te trainen.

Ja nu zie je het beter. Ik denk dat het nog wel minder gaat worden, maar echt strak zal moeilijk gaan zonder operatie. Misshcien even langs een arts die kan het wellicht beter beoordelen. Maar wil je het echt wegkrijgen denk ik niet dat je onder een operatie uitkomt.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog vrij jong bent zal het makkelijker terug trekken dat wel. Maar helemaal dat betwijfel ik.

Maar 60 kilo eraf is echt een hoop. Wel petje af hoor.

Ja nu zie je het beter. Ik denk dat het nog wel minder gaat worden, maar echt strak zal moeilijk gaan zonder operatie. Misshcien even langs een arts die kan het wellicht beter beoordelen. Maar wil je het echt wegkrijgen denk ik niet dat je onder een operatie uitkomt.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog vrij jong bent zal het makkelijker terug trekken dat wel. Maar helemaal dat betwijfel ik.

Maar 60 kilo eraf is echt een hoop. Wel petje af hoor.
Ik ben nu 20 jaar. Ik zal binnenkort is even langs een arts gaan en me d'r over informeren, igv bedankt.

Als je veel en snel bent afgevallen dan kan het zijn dat je huid gaat hangen dit trekt echter van zelf weer recht voor zover ik weet als veel te dikke mensen naar het ziekenhuis gaan om vet weg te laten halen dan zie je toch ook altijd dat hun huid zo erg hangt het zelfde effect krijg je ook als je veel bent afgevallen maar ik zou mezelf er niet te veel druk om maken want het valt best mee en extra spiermassa zorgt er ook voor dat het weer beter word als je jezelf er toch niet zeker van voelt ga dan ff langs de huisarts veel suc6 ermee

Dit zelfde probleem heb ik ook.
ik was vroeger ook te dik, ben toen heel snel afgevallen.. van zo'n 94 kilo tot 67 bij 1.83.
Ik heb nu ook wat overtollig vel, met name in de buikregio. Ik zat/zit hier wel erg mee maar ik heb toch gemerkt dat het gedurende de tijd wat minder wordt.
Sinds ik echt ben gaan groeien qua spiermassa is het wel wat strakker getrokken. Ik denk dat het niet helemaal terug gaat, zeker niet omdat ik een inelastische huid heb (heb heel snel last van striae, en ik zag dat jij dit ook op je buik hebt)

Maar in ieder geval respect dat je zoveel bent afgevallen, en als je zo een operatie overweegt dan zou ik me goed laten informeren als ik jou was.
En laat ons weten hoe je vorderingen zijn, ben wel benieuwd namelijk want zit er zelf ook aan te denken om zo een operatie te laten doen.

Op den duur gaat het helemaal weg het vervelende is gewoon dat er redelijk wat tijd overheen gaat maar je lichaam trekt dit vanzelf strak en hoe meer spieren hoe sneller resultaat je zult zien:)

Ik heb het probleem dat ik overal strak sta behalve aan me buik..
Door aantal x redelijk veel gewicht bij te komen maar door ziekte bijna elke keer terug redelijk veel gewicht af te vallen zit ik nu met overtollig vel aan me buik waardoor ik eigenlijk vetter lijk..
Weet iemand hier wat je hier aan kan doen of kan iemand tips geven?
Alvast bedankt

Als je erg veel overtollig vel op je buik heb is het goed om je buikspieren goed te ontwikkelen omdat je dan wat breeder word als het waren trekt het zichzelf recht vroeger had ik een vet percentage van 28-30% en nu 12% heb ik nog los hangend vel? :D nope geef het gewoon een paar jaar het gaat echt niet van dag tot dag weg je moet het respecteren dat je het hebt en het proberen te vergeten als je dan over 2-3 jaar in de spiegel kijkt dan denk je hey! het is weg:)

Erg netjes dat je zo veel bent afgevallen.
Wat de huid betreft; Je kan echt niet zomaar zeggen; (schaapje) "Dat trekt wel weg, geen probleem."
Je huid heeft geen oneindig herstelvermogen, het zal hoogstens voor een heel groot gedeelte wegtrekken. Probeer zo gezond mogelijk te leven (gezond eten, goed slapen, niet roken) en lekker je spieren te gaan trainen, dan heb je de meeste kans op herstel.
Succes!

hey gozer ten 1e respect voor dat je 60kilo bent afgevallen
als ik jou was zou ik gewoon spieren gaan kweken en als je over een jaartje nog teveel vel over hebt dan pas een operatie ondergaan man
succes;)

Wat raar dat mensen reageren met het idee dat spier alles kan opvullen bij alle trainingen.
Het vult alleen op als je extreem bodybuilding doet en vier meter breed wilt worden. Daarnaast helpt het creeeren van een massa eerst en dan vet% enorm verlagen. Dan trekt het vanzelf weg..

Ben zelf ook 40 kg afgevallen en als je geen striae hebt, dan zal de huid ook kunnen straktrekken.

Ik train nu 6 jaar, maar er gaat gewoon wat tijd overheen. Verwacht niet dat het in een paar maandjes lukt..

Echter, een jaar over 60 kg zeg je? Het is wel problematisch als je niets gegeten hebt, want dan gaat je spiermassa eraan.

ik heb wel striae, dus voor mij is er geen hoop meer?:P
bovenste 4 buikspieren zijn wel gewoon zichtbaar, alleen onder mn navel is het slap vel ...

wow 60 kilo, respect hoor hihi ik ben er net 20 kwijt en moet nog eens 20 (als het ff kan) en heb hetzelfde probleem. Of het goed komt zonder op hangt ook van je bindweefsel af denk ik. Gewoon lekker spieren kweken die vullen het vel wel weer hihi. Bovendien vestivigd het bindweefsel dan ook weer. Denk dat je het even de tijd moet gunnen. Succes

Ik ben nu 3 weken geleden naar m'n huisarts gegaan en heb gezegt dat ik d'r echt mee zit en d'r gewoon niet van kan slapen zodat hij mooi bij de verzekering gaat zeuren dat ik m'n operatie gratis krijg. Ik heb nu een brief thuis gekregen van m'n verzekering, d'r stond in dat ik kontakt moet opnemen met zo'n man daar maar die heeft nu een week vakantie -.- dus moet ik wachten tot Maandag tot hij d'r weer is en misschien krijg ik alles betaaldt.

Over de spiermassa/afvallen. Ik ben juist afgevallen door werken (op de bouw) en trainen en natuurlijk m'n eten aangepast dus het lijkt me stug dat met nog meer trainen m'n huid strakker zal trekken, zelfs m'n huisarts zei dat het onmogelijk was en alleen met een operatie ik het weg zal krijgen.

PS: Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om eventueel een six-pack te krijgen na zon operatie? Ik heb nu enorme last van m'n ribben en kan nu geen sit-ups etc doen doet vreselijke pijn, maar eerder deed ik elke avond na m'n werk 3x 15 x2 van die sit-ups met benen een stukje van de grond en dan tegelijker tijd met m'n hoofd samen trekken naar m'n buik (weet niet hoe ze heten) dus zou ik eigenlijk best wel een six-pack moeten kunnen krijgen of niet? ben atm bezig met een vet-arm dieet.

Terug
Naar boven