MuscleMeat

Huidig voedinggsschema (graag bekritiseren)

Phoenix64

Novice
Waardering
0
Ik zet mijn huidig voedingsschema hier neer, ik doe al 3 maanden fitniss, dus mijn vraag, wat kan ik het beste veranderen om mijn vetpercentage omlaag te helpen?

06.30 150 gram Cruesli cornflakes met melk

10.15 2boterhammen met pasta, kaas ofiets dergelijks. Capri sonne als drinken

11.30 2boterhammen met pasta, kaas ofiets dergelijks. Capri sonne als drinken

15.15 (af en toe vlaai op het werk) 2 boterhammen met pasta en thee met suiker.

17.00 avondeten (aardappelen , spaghetti, pizza enzo.)

21.00 eiwitshake.

eventueel. 22.00 haring met tomatensaus

Alvast bedankt!!

je vetpercentage omlaag brengen..?

zowiezo gaan cardio-en..

6:30 - geen cornflakes maar havermout

10:15 - geen pasta of kaas maar kipfilet

11:30 - idem

15:15 - geen vlaai nemen, brood met kipfilet en een appel of banaan

17:00 - geen pizza's

21:00 - hier een shake is behoorlijk nutteloos, neem liever wat tonijn.

22:00 - geen haring in saus maar magere kwark.

• Topic Starter Topic Starter
tussen 17.30 en 20.45 doe ik fitnissen wanneer kan ik dan het beste mijn shake nemen? is kipfilet zoveel beter als kaas?

tussen 17.30 en 20.45 doe ik fitnissen wanneer kan ik dan het beste mijn shake nemen? is kipfilet zoveel beter als kaas?

kaas is onwijs vet..mits je de light variant neemt, maar dan nog is ie vetter dan kipfilet of kalkoenfilet.
als je maar 1 shake neemt, zou ik m voor je training nemen, of anders 1 er voor en 1 erna.

als ik me strikt voor een paar maanden aan dit schema (met kipfilet en havermout)zou houden, op wat voor termijn kan je verschil verwachten?
alvast bedankt

hangt van heel veel dingen af, hoeveel cardio je doet, welk lichaamstype je hebt. zulke voorspellingen vallen niet te maken, maar houd je je goed aan je schema, en ga je drie tot vier keer per week cardio doen, val je iig gegarandeerd af.