Fitness Seller

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Uit betrouwbare bron kan ik melden, dat het goed gaat met de lauwste :)

wrm heeft hij een ban?

DBB addicted :P

Ja ik geloof dat volgende week zijn ban afloopt.

• Topic Starter Topic Starter
Oh yeah, i'm back bitches.

Welkom terug.. hoe was het afkicken

Werk ff stats bij man :)

eyh man hoeveel ben je nu aangekomen in kracht en massa totaal, want je kuur is nu afgelopen toch?

eyh man hoeveel ben je nu aangekomen in kracht en massa totaal, want je kuur is nu afgelopen toch?

vooral kracht ging erg lekker.

15kg op de bench, 20kg op de deadlift. Max squat heb ik helaas niet getest maar had wel 10kg meer op men reps en ging dieper en vlotter als normaal.

Massa ging de eerste 2 maand erg lekker.
Was ik 8kg bij gekomen.
Toen begon ik nogal veel last van men darmen te krijgen.
Heel hevige diarree, bloed in men stoelgang.
Dat bloed is na een paar weken gestopt, diarree is nu 2 maand verder beter maar nog niet gedaan.
Was dan in de laatste maand van men kuur ook 4kg afgevallen terug.
Nu zit ik aan de nakuur en in de nakuur een kg terug bijgekomen :p

Dus 5 kg winst. Ga ook nog eens een derde keer met men darmen weggaan, ik denk wel eenmaal dat de diarree weg is dat er nog wel wat extra gewicht aankomt.

thx voor de intresse.

vooral kracht ging erg lekker.

15kg op de bench, 20kg op de deadlift. Max squat heb ik helaas niet getest maar had wel 10kg meer op men reps en ging dieper en vlotter als normaal.

Massa ging de eerste 2 maand erg lekker.
Was ik 8kg bij gekomen.
Toen begon ik nogal veel last van men darmen te krijgen.
Heel hevige diarree, bloed in men stoelgang.
Dat bloed is na een paar weken gestopt, diarree is nu 2 maand verder beter maar nog niet gedaan.
Was dan in de laatste maand van men kuur ook 4kg afgevallen terug.
Nu zit ik aan de nakuur en in de nakuur een kg terug bijgekomen :p

Dus 5 kg winst. Ga ook nog eens een derde keer met men darmen weggaan, ik denk wel eenmaal dat de diarree weg is dat er nog wel wat extra gewicht aankomt.

thx voor de intresse.
nou wel jammer van die diaree maar wel mooi van die 5kg totaal(ik weet natuurlijk niet of het allemaal vvm is maargoed)en is het voor herhaling vatbaar of niet....ik ben benieuwt hoe je nu gaat gainen na de kuur

FF offtopic, maar bij de lauwwste mag ik dat wel doen! :P

Hoe gaat t met jou flip ? Lang niet meer gesproken op dit board ouwe.
Hoe gaat het met pl'en ?
Nou op de bank gaat het zekker goed pak nu 100kg en 2x 90kg en goed clean ook, maar ik loop al een tijdje(1jaar denk ik) met een rug blessure, er zit een zenuw klem tussen mijn si gewricht dus dat is wat minder en vooral met zwaar squatten heb ik er veel last van dus deads en squats nu ff een beetje licht trainen vooral wat meer reps meestal 4x8.
laatste keer dat ik echt zwaar deads deet pakte ik 155kg geloof ik maar toen had ik ook al die blessure. Ik moet zeggen trouwens dat die meer reps me wel goed bevallen dus ik ga me momenteel ff richten op massa trainen dat valt wat beter te combineren met mijn behandeling. Ook ga ik een 4 weekse igf-1 kuur doen om een %of2 in vet te zakken met behoud van massa hoop ik.

Zo een beetje uitgebreid antwoord maargoed

nou wel jammer van die diaree maar wel mooi van die 5kg totaal(ik weet natuurlijk niet of het allemaal vvm is maargoed)en is het voor herhaling vatbaar of niet....ik ben benieuwt hoe je nu gaat gainen na de kuur

Ik sta nog altijd redelijk droog.
Voor mij mag er gerust een pak vet op maar dan lukt gewoon niet hehe.

Ga zeker wel een 2de doen. dboll - deca - test

monster gains met die combi -->:thumbs:

ghehe, ik twijfel alleen nog aan de dosering. dboll schrikt me wel wat af.

Laatste kuur met orals denk ik.

Jij nog geen problemen ondervonden, zit nu aan anadrol zeker ?

Men lever reageerde trouwens nogal gevoelig op gewoon testboosters.
verschil zal nu wel groot zijn gok ik kwa belasting.

paar pr's gehaald zeker na het bekijken van de dvd ?? :D

Terug
Naar boven