- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eyh man hoeveel ben je nu aangekomen in kracht en massa totaal, want je kuur is nu afgelopen toch?

eyh man hoeveel ben je nu aangekomen in kracht en massa totaal, want je kuur is nu afgelopen toch?

nou wel jammer van die diaree maar wel mooi van die 5kg totaal(ik weet natuurlijk niet of het allemaal vvm is maargoed)en is het voor herhaling vatbaar of niet....ik ben benieuwt hoe je nu gaat gainen na de kuurvooral kracht ging erg lekker.
15kg op de bench, 20kg op de deadlift. Max squat heb ik helaas niet getest maar had wel 10kg meer op men reps en ging dieper en vlotter als normaal.
Massa ging de eerste 2 maand erg lekker.
Was ik 8kg bij gekomen.
Toen begon ik nogal veel last van men darmen te krijgen.
Heel hevige diarree, bloed in men stoelgang.
Dat bloed is na een paar weken gestopt, diarree is nu 2 maand verder beter maar nog niet gedaan.
Was dan in de laatste maand van men kuur ook 4kg afgevallen terug.
Nu zit ik aan de nakuur en in de nakuur een kg terug bijgekomen
Dus 5 kg winst. Ga ook nog eens een derde keer met men darmen weggaan, ik denk wel eenmaal dat de diarree weg is dat er nog wel wat extra gewicht aankomt.
thx voor de intresse.
Nou op de bank gaat het zekker goed pak nu 100kg en 2x 90kg en goed clean ook, maar ik loop al een tijdje(1jaar denk ik) met een rug blessure, er zit een zenuw klem tussen mijn si gewricht dus dat is wat minder en vooral met zwaar squatten heb ik er veel last van dus deads en squats nu ff een beetje licht trainen vooral wat meer reps meestal 4x8.FF offtopic, maar bij de lauwwste mag ik dat wel doen!
Hoe gaat t met jou flip ? Lang niet meer gesproken op dit board ouwe.
Hoe gaat het met pl'en ?
nou wel jammer van die diaree maar wel mooi van die 5kg totaal(ik weet natuurlijk niet of het allemaal vvm is maargoed)en is het voor herhaling vatbaar of niet....ik ben benieuwt hoe je nu gaat gainen na de kuur
Ik sta nog altijd redelijk droog.
Voor mij mag er gerust een pak vet op maar dan lukt gewoon niet hehe.
Ga zeker wel een 2de doen. dboll - deca - test