Fitness Seller

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Ik sta nog altijd redelijk droog.
Voor mij mag er gerust een pak vet op maar dan lukt gewoon niet hehe.

Ga zeker wel een 2de doen. dboll - deca - test
hehe ik kan je wel wat advies geven dat ik dit jaar begon met trainen en bulken ging ik van 15% vaan 23% in slechts 5 maanden maar ik werd wel echt gruwelijk veel sterker in die tijd hehe daarna heb ik in 6 weken 6% eraf gekregen terug naar 17% nu zit in weer bijna op de 20% dus na de winter wat eraf proberen te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
hehe ik kan je wel wat advies geven dat ik dit jaar begon met trainen en bulken ging ik van 15% vaan 23% in slechts 5 maanden maar ik werd wel echt gruwelijk veel sterker in die tijd hehe daarna heb ik in 6 weken 6% eraf gekregen terug naar 17% nu zit in weer bijna op de 20% dus na de winter wat eraf proberen te krijgen

Ja ik bulk ook echt wel hevig door.
Maar heb verder een vrij intensieve job, wat eigenlijk wat uren aan een stuk cardio is. dan door de week s'avonds naast trainen nog wat activiteiten.

Moest ik dat allemaal veranderen vliegt het vet er wel snel aan denk :D
Zelf ziet zo men figuur er wel beter uit, maar de weegschaal kan me vaak blijer maken dan de spiegel.

Ja ik bulk ook echt wel hevig door.
Maar heb verder een vrij intensieve job, wat eigenlijk wat uren aan een stuk cardio is. dan door de week s'avonds naast trainen nog wat activiteiten.

Moest ik dat allemaal veranderen vliegt het vet er wel snel aan denk :D
Zelf ziet zo men figuur er wel beter uit, maar de weegschaal kan me vaak blijer maken dan de spiegel.

Bedoel je niet omgekeerd? :p
Ik ben blij als ik in de spiegel kijk, de weegschaal is vaak teleurstellend.

Ja net wat ik zeg toch? :D

dat is nog al n intensiteit he waarmee die traint?? :D

dat is nog al n intensiteit he waarmee die traint?? :D

Jazekers !!

Ben benieuwd of zijn vorige dvd ook zo'n succes was, anders ga ik die ook nog wel eens bestellen hehe.

In the ban of branch at the moment :D

Hoop voor hem dat ie ooit nog een titel pakt.

Jazekers !!

Ben benieuwd of zijn vorige dvd ook zo'n succes was, anders ga ik die ook nog wel eens bestellen hehe.

In the ban of branch at the moment :D

Hoop voor hem dat ie ooit nog een titel pakt.

de vorige is ZEKER even goed . Titel? yup,volgend jaar de O ,let maar op

Laatst bewerkt:
Lauwwste rustig aan met die orals he! ;)

de vorige is ZEKER even goed . Titel? yup,volgend jaar de O ,let maar op

Zal zeker opletten, denk ook wel dat die kans erin zin.
was anderzijds toch nog wel een goede kloof tussen hem en jay waar ie over moet.

Lauwwste rustig aan met die orals he! ;)

Ja natuurlijk. start pas binnen een half jaartje en word men laatste met orals.

Misschien dat ik maar 3 weken 40mg ga doen. inplek van 4.
Of de 4 weken verlagen naar 20-30mg.

Dunno hoeveel het het effect van de sides weggneemt.

Nouja, binnen paar maandjes start ik nog wel eens topicje ter discussie als ik er dan nog niet uit ben.

meschien kan je ook inplaats van oral voor een frontload kiezen de eerste week 1g test ofzo
ik weet trouwens niet precies wat je eerste kuur was maar je kan er dan ook 50mg ed provi naast nemen

update?

Stats? Status?

Dunno, erg k*t zullen ze wel zijn.
Zit al enkele maanden (sind midden men kuur) met serieuse darmproblemen.
Waar ik al enkele malen voor in het ziekenhuis geweest ben maar ze vinden niets.
Anyway, fatsoenlijk eten lukt voor geen meter en de zin voor te trainen is er ook niet meer.

Terug
Naar boven