MuscleMeat

Hulp bij Anavar

Ricotik

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Beesten,​

Ik train +- 9 jaar (waarvan 1.5 jaar onafgebroken 4 dagen in de week)​

leeftijd : 26
Lengte : 178 cm
vetpercentage : 13 %
gewicht : 88 kg​

Start kuur : +- 4 weken
Kuur: Anavar
hoeveelheid : 60 mg
Duur : 6 weken
nakuur : Nolvadex
Hoeveelheid : 20 mg
duur : 2 weken
Extra : creatine mono, visolie, whey​

Waarom Anavar: omdat het relatief veilig is en ik heb geen behoefte om direct een zwaar middel te pakken. Ik heb gekozen voor een oral omdat ik niet durf te spuiten. :rolleyes:

Heb niet al te hoge verwachtingen van deze kuur. Als ik een goede krachtwinst en ong 2kg á 3kg weet te pakken ben ik tevreden.:)
Ik heb me hier heel goed in verdiept en lang over nagedacht.
Ik zit alleen met het volgende probleem.
Wat te doen met mijn voeding? Iedereen verschilt hierin van mening.​

1. Op onderhoud eten hoog in eiwitten en laag in koolhydraten?
2. 500 calorieën minder dan je onderhoud eten en hoog in eiwitten?
3. (+) 1000 calorieën minder dan je onderhoud eten en hoog in eiwitten?​

Ik doe momenteel 4 keer per week 30 min crosstrainer. kan ik dit blijven doen?​

Graag jullie adviezen.​

alvast bedankt!!​

greetz!​

Laatst bewerkt:
Geen merknamen noemen, pas effe aan.

Verder zou ik gewoon overstappen naar winstrol, indien je toch sowieso een oral wil doen... Is natuurlijk altijd persoonsgebonden maar ik had betere ervaring op winstrol.

Verder zou ik zeker niet onder onderhoud gaan eten, zeker als je nog eens 4x in de week cardio doet.

ik ga je zeker volgen, zit over een soortgelijke kuur na te denken

post ff je voedingsschema als je eruit bent als je wil

• Topic Starter Topic Starter
Misschien nog andere personen die mijn kunnen adviseren?
Wordt erg gewaardeerd! ;)

Grapefruitsap drinken, elke dag 250ml. Helpt de opname van anavar ;).

Advies hang af van je doelstellingen. Wil je gainen of cutten ? Je geeft een kcal deficit aan wat op cutten lijkt terwijl je aan de andere kant aaangeeft 2 a 3kg aan te willen komen wat aan gainen doet denken. Als je aan massa wil winnen zul je in elk geval op of boven onderhoud moeten eten. Als je wil cutten logischerwijs onder onderhoud. Cutten en in VVM aankomen kan maar is lastig.

Gewoon bulken man, of wil je juist cutten op anavar? dan kan je er geen 2-3kg vvm bijplakken

Grapefruitsap drinken, elke dag 250ml. Helpt de opname van anavar .

Thanks, ik zal dit zeker doen.

Advies hang af van je doelstellingen. Wil je gainen of cutten ? Je geeft een kcal deficit aan wat op cutten lijkt terwijl je aan de andere kant aaangeeft 2 a 3kg aan te willen komen wat aan gainen doet denken. Als je aan massa wil winnen zul je in elk geval op of boven onderhoud moeten eten. Als je wil cutten logischerwijs onder onderhoud. Cutten en in VVM aankomen kan maar is lastig.

Oke, ik ga hier sowieso mee cutten. maar ik had altijd begrepen dat je in de cut met anavar een paar kg kon pakken. maar helaas:( haha

Gewoon bulken man, of wil je juist cutten op anavar? dan kan je er geen 2-3kg vvm bijplakken

Ja om te bulken en echt massa te pakken kan ik beter voor een ander middel gaan.

Persoonlijk vind ik, als je wilt gaan kuren moet je ook open staan voor injects en het niet met tabs alleen willen doen. is gewoon beter.
Verder idd wat didiani zegt, lage dosis Test.Enanthaat erbij. Maar dan moet je open staan voor de spuitjes...;)

Persoonlijk vind ik, als je wilt gaan kuren moet je ook open staan voor injects en het niet met tabs alleen willen doen. is gewoon beter.
Verder idd wat didiani zegt, lage dosis Test.Enanthaat erbij. Maar dan moet je open staan voor de spuitjes...;)

Maar dit wordt mijn eerste ervaring met kuren. daarom heb ik gekozen tabs.
Als kuren goed bevalt kan ik de toekomst nog altijd kiezen voor injects.;)

Jo Maestro's ;)

Ik heb nog een vraagje waarvan ik geen duidelijk antwoord kan vinden. ???
Ik gebruik anavar tijdens mijn cut. einde van mijn kuur wil ik nog verder cutten. moet ik dan eerst een aantal weken (maanden) op onderhoud eten? of kan ik gewoon doorgaan met cutten zonder verlies van gains?
en als ik moet stoppen met cutten is dat dan voor of na mijn nakuur?

bedankt voor jullie reacties :thumb:

Is er iemand die mij antwoord kan geven op mijn vraag. zou heel fijn zijn. :D

alvast bedankt

Tijdens 't cutten ga je op var wss geen kilo's pakken, dus doorcutten moet prima kunnen. Toch zou ik me over de prikvrees heen zetten en er low dose test e bij pakken. Goed voor je massa. Imo leer je geen ruk over aas van een oral only omdat je nog geen flauw idee hebt wat injects met je gaan doen.

Tijdens 't cutten ga je op var wss geen kilo's pakken, dus doorcutten moet prima kunnen. Toch zou ik me over de prikvrees heen zetten en er low dose test e bij pakken. Goed voor je massa. Imo leer je geen ruk over aas van een oral only omdat je nog geen flauw idee hebt wat injects met je gaan doen.

Klopt en zelfs als je een test e kuur hebt gedaan heb je nog totaal geen idee hoe je op tren reageert.

Terug
Naar boven