Fitness Seller

Hulp bij beginners voeding (schema).

marvin

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Ben sinds 3 maanden begonnen met trainen. Het bevalt mij zeer goed en wil nu ook verder. Hieronder mijn huidige voedingsschema. Dit is mijn dagelijks eetpatroon al voor ik begon met trainen. De shakes zitten er pas sinds 2 maanden in. Wat kan / MOET
ik veranderen om aan te komen?

Graag jullie hulp.

Stats
72 kg
178 cm
29 jr
10% bf

doel gewicht en spier toename.

Eetschema:

6.00 uur
2 bruine boterhamen met boter en pindakaas
glas melk
kop koffie (met suiker)

09.00
6 bruine boterhammen met boter,pindakaas, kaas, jam, worst
glas melk
kop koffie

11.00
Goede morgen drinkontbijt

12.30
6 bruine boterhammen met boter,pindakaas, kaas, jam, worst
glas melk kop thee

14.45
balisto reep
banaan

16.30
gain shake (mdy promass, 25 gr + 300 ml melk)

17.00
trainen

18.30
Eten wat pot schaft, over het algemeen pasta of rijst.

20.30
banaan

21.30
shake

Ziet er opzich goed uit.
Je kan die goede morgen drinkontbijt vervangen door een zelfgemaakt drinkontbijt. Bijvoorbeeld 120 gram havermout, 1 banaan, kaneel, (eventueel whey en 600 ml melk in een blender te gooien. Het is gezonder, lekkerder en ook nog goedkoper.

Ik zou de shake van 21:30 vervangen door 500 gram magere kwark (langzame eiwitten) dan kan je daar een groot deel van de nacht mee doen.

Verder zou ik nog een beetje afwisselen met fruit en die ballisto reep vervangen door een paar handjes met noten (pistache, pinda's of cashew)

Zou hij niet beter 2 dingen kunnen wisselen met elkaar, bijvoorbeeld de maaltijd van 9:00 uur verschuiven naar 14:45? En evt. 250ml kwark met een banaan te nemen? Ik weet dat het een bulkschema is, maar je kan je niet alleen maar focussen op khoolydraten.

Terug
Naar boven